SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door PeterKelder op 14-04-2014 17:07:01 ]
Nu begrijp ik de titel ook!quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe trailer
Ziet er toch best goed uit
Hmmm, vreemd dat Sinead er niet bij zit!quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe trailer
Ziet er toch best goed uit
Kirkwood kennende zal dit wel weer een "long running storyline" wordenquote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de titel ook!![]()
![]()
Ziet er wel interessant uit ja.Al hoop ik eigenlijk ook niet dat het te lang gaat duren, voor dat het bekend wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kirkwood kennende zal dit wel weer een "long running storyline" worden![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ze houden wel meteen een grote voorjaarsschoonmaak daar in Hollyoaks:Het houdt niet op of wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benieuwd of het iets toevoegt aan de verhaallijn.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ze houden wel meteen een grote voorjaarsschoonmaak daar in Hollyoaks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat toch niet menen dat Fraser zijn eigen handlanger ook nog gaat vermoorden? Dat is echt slecht.
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op maandag 14 april 2014 17:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het houdt niet op of wel..![]()
Benieuwd of het iets toevoegt aan de verhaallijn.
Het zou mij eigenlijk niets verbazen: ze heeft er natuurlijk het perfecte motief voor, want door het door Fraser veroorzaakte ongeluk kreeg zij de kans niet om afscheid te kunnen nemen van Katy. Daar zal ze dan off-screen achter komen, waarna ze in haar woede en verdriet dat smerige stuk stront de genadeklap geeft.quote:Op maandag 14 april 2014 16:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd dat Sinead er niet bij zit!Zou zij het dan gedaan hebben? Is wel heel verdacht.
Waarschijnlijk niet he.quote:
Dat weet ik niet, maar het zou me niets, maar dan ook echt niets verbazenquote:Op maandag 14 april 2014 17:26 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat toch niet menen dat Fraser zijn eigen handlanger ook nog gaat vermoorden? Dat is echt slecht.
Van mij mag het best zo gaan ja.quote:Op maandag 14 april 2014 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij eigenlijk niets verbazen: ze heeft er natuurlijk het perfecte motief voor, want door het door Fraser veroorzaakte ongeluk kreeg zij de kans niet om afscheid te kunnen nemen van Katy. Daar zal ze dan off-screen achter komen, waarna ze in haar woede en verdriet dat smerige stuk stront de genadeklap geeft.
En het zou mij daarbij niets verbazen als ze naar een exit van de O'Connors toewerken. Finn kan echt niet behouden worden als uitkomt wat-ie geflikt heeft, dat is gewoonweg onmogelijk. Sinead heeft nu ook wel alles meegemaakt wat je als soappersonage kunt meemaken zonder in de herhaling te vallen (en daarnaast denk ik dat Steph Davis slim genoeg is om eruit te stappen, om zo ook eens andere rollen te kunnen spelen), en dan heeft Diane ook niets om voor te blijven. Ja, Anthony en Dee Dee, maar die mogen lekker bij Tony blijven als dat irritante wicht oplazert
Want daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind Grace ook geen hele slechte actrice. Maar inderdaad, ze is gewoon lelijk. En ik begin me er ook aan te storen dat zij elke keer schaars gekleed in haar huisje rondloopt. Wat dat betreft zijn er wel andere vrouwen in de serie die ik weleens schaars gekleed wil zien rondlopen.![]()
Ja hoor dat mag.quote:Op maandag 14 april 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, mag ik deze nog even quoten?
[..]
Want daar ben ik het volkomen mee eens![]()
O.a. de dame in mijn UI komt daar zeker voor in aanmerkingAlhoewel die in een winterjas waarschijnlijk net zo knap zal zijn, maar dat terzijde
quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag.![]()
De door jou verrassender wijs gekozen Maxine is er daar inderdaad wel 1 van ja.
Cindy is wellicht ook nog een optiequote:Echter dacht ik vooral ook aan ene Leela. En Sinead, Carmel en ook Sienna eigenlijk.
Nou ja, gezien de overkill aan de half ontblote lichamen van de Roscoes van de afgelopen maanden mag er gerust een inhaalslag bij de vrouwelijke personages plaatsvindenquote:Maar goed, dat is natuurlijk niet de belangrijkste reden om een soap te gaan volgen.Eerder een leuke bijkomstigheid voor op zijn tijd.
Ja Cindy en Lindsey zie ik ook zeker liever.quote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[..]
Cindy is wellicht ook nog een optieEn Lindsey ook wel
[..]
Nou ja, gezien de overkill aan de half ontblote lichamen van de Roscoes van de afgelopen maanden mag er gerust een inhaalslag bij de vrouwelijke personages plaatsvinden
Dát! Ik gok dat ik al bijna blind kan uittekenen wat-ie allemaal voor versierselen heeft op zijn buikquote:Op maandag 14 april 2014 19:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja Cindy en Lindsey zie ik ook zeker liever.![]()
En inderdaad.![]()
Want ik weet ondertussen al wel wat ene Freddie Roscoe op zijn buik getatoeëerd heeft staan.
Tja inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dát! Ik gok dat ik al bijna blind kan uittekenen wat-ie allemaal voor versierselen heeft op zijn buikEn dat is niet omdat ik daar interesse in heb, maar omdat-ie vaker zonder dan met kleren rondloopt
Nou, dan is het wel héél erg gesteld met de Britse pubermeisjesquote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja inderdaad.Maar misschien is het wel een hunk onder de Britse pubermeisjes.
Precies. Hij is bijna bij iedere verhaallijn wel betrokken. Ik dank de schrijvers dat ze hem nog geen invloed hebben gegeven in de Paxine-verhaallijn, want dat trek ik echt niet. Dan doe ik er écht alles aan om Maxine te reddenquote:In ieder geval, wat minder screentime voor die shampoo zou in elk geval al wel wenselijk zijn. Ik heb het idee dat hij echt altijd in minimaal 4 afleveringen per week te zien is.
Haha! ik kon ook even niets anders bedenken.quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dan is het wel héél erg gesteld met de Britse pubermeisjesEn ik maar denken dat One Direction zo beetje het dieptepunt zou zijn
[..]
Precies. Hij is bijna bij iedere verhaallijn wel betrokken. Ik dank de schrijvers dat ze hem nog geen invloed hebben gegeven in de Paxine-verhaallijn, want dat trek ik echt niet. Dan doe ik er écht alles aan om Maxine te redden
Ik zie onze andere grote vriend Kennard Bos nu al schuimbekken: "DIE KIRKWOOD JAT GEWOON ONZE VERHAALLIJNEN!!!!"quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! ik kon ook even niets anders bedenken.![]()
Maar op de 1 of andere manier, blijft hij me aan Jan Kooijman doen denken. (De ex-gtst hunk)![]()
Die natuurlijk ook veel te vaak rond liep zonder shirt. Die zit dan weliswaar niet zo onder tatoeages, maar die kon ook niet afblijven van de vriendin van zijn broer.
Laat ik het zo zeggen: tegen de tijd dat ik met hem klaar ben heeft hij niet alleen mascara nodig, maar de gehele make-up set van zijn moeder. En daarnaast mag-ie dan, net als Molly Cunningham, een bezoekje brengen aan de orthodontist om het fietsenrek dat dan in zijn mond zit weer in ere te herstellen. Want ja, ik moest toch ergens mijn fietsen kwijt?quote:Mocht Freddie zich daar ook nog mee gaan bemoeien. Dan gaan we ook kennis maken met de ouderwetse driftige Peter Kelder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |