Je proeft er niets vanquote:Op maandag 14 april 2014 18:46 schreef perro. het volgende:
[..]
panko is veel lekkerder dan paneermeel.
Ja hallo met Gerda...quote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer begrijpen, ik bel ook wel eens naar die astronomielijn op tv.
Jaja.quote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer.
Hahaha
Het zit diep.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]! Waarover?
Oh en ik droomde nog over diegene die niet genoemd mag worden. Ze ging me voorstellen aan haar holbewoner.
Ik droom wel verdacht vaak over FOK!kers. Ik moet een leven gaan krijgen denk ik.quote:
Zit vast naaktfoto's van jou te bekijken.quote:
Wat voor lekkers heb je gegeten...quote:
Hahahahahahaquote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit vast naaktfoto's van jou te bekijken.
Nog niks, staat nu in de ovenquote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je gegeten...
Ik heel vaak over een vroegere crush en m'n beste vriendin van vroeger. Overdag denk ik vrijwel nooit aan ze. Weird.quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom wel verdacht vaak over FOK!kers. Ik moet een leven gaan krijgen denk ik.
Pls, je hebt weleens wat in kpd gepost.quote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je gegeten...
[..]
Hahahahahaha
Mocht ie willen
Berry?quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom wel verdacht vaak over FOK!kers. Ik moet een leven gaan krijgen denk ik.
Dus je punt is?quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, je hebt weleens wat in kpd gepost.
Mexicaanse ovenschotelquote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vertel dan ff ... man man man... moet ook alles uit je trekken he?
hihaho ik zei trekken
?quote:
Is het niet vervelend daar over te dromen?quote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heel vaak over een vroegere crush en m'n beste vriendin van vroeger. Overdag denk ik vrijwel nooit aan ze. Weird.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |