Je klinkt als Benzin nuquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs de troostprijs is een stap vooruit voor mij
Wat?quote:
Ligt er een beetje aan wat je gevoelens voor haar zijn en wat zij voor jou voelt. Na vier dates moet je dat wel een beetje weten.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Dit wat ik nu heb is al heel wat. Maar goed dat is voor sommige mensen waarschijnlijk niet te begrijpen. Ik leef onder de sociale armoede grens
Nee hoor ik ben anders dan hemquote:
Daarom sluit ik niet langer uit dat het alleen vriendschap wordtquote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je gevoelens voor haar zijn en wat zij voor jou voelt. Na vier dates moet je dat wel een beetje weten.
Dat!quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn liegt niet, zwelgt niet in zelfmedelijden, stalkt niet en geeft niet anderen de schuld van alles.
Kloptquote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn liegt niet, zwelgt niet in zelfmedelijden, stalkt niet en geeft niet anderen de schuld van alles.
En toch scoorde Benzin uiteindelijkquote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inderdaad, eigenlijk gun ik het hem ook niet.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch scoorde Benzin uiteindelijkHet leven is niet eerlijk
Some guys never finish at all.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch scoorde Benzin uiteindelijkHet leven is niet eerlijk
quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook van jouw ondertitel
Haat? We zitten net in de tijn-adoratie!quote:
Oh jawel joh! Sommigen finishen juist heel snelquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jawel joh! Sommigen finishen juist heel snelMaar dat is een ander verhaal.
Of te vroegquote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Guilty! 3 seconden!quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kun je letterlijk en figuurlijk maar het best zo snel mogelijk vanaf zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
Dat je er op klimt snap ik dan sowieso nietquote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kun je letterlijk en figuurlijk maar het best zo snel mogelijk vanaf zijn.
Eens, ik doe het dan ook niet. Maar niet iedereen kan zich de luxe permitteren die kans te laten liggen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
Dat je er op klimt snap ik dan sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |