quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt super, volgend weekend een meet in een park, ik neem mijn akoestisch gitaar en fedora mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]Ja, episch cool gaaf baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, sterker nog, ik ben weer terugquote:Op maandag 14 april 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flikker nou eens een eind op, niemand mag je. [ afbeelding ][ afbeelding ]HOOOOOIIII
![]()
Mag nog steeds opflikkeren.quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, ik ben weer terugHOOOOOIIII
![]()
![]()
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
En al die andere "ik ga weg"-topics van je, da's puur een roep om aandacht dus?![]()
Nee, dat zal helaas niet gaan, excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag nog steeds opflikkeren. [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Rolstoel?quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat zal helaas niet gaan, excuses voor het ongemak.![]()
inb4 " LOL I TROLL U "quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
En al die andere "ik ga weg"-topics van je, da's puur een roep om aandacht dus?![]()
Mwa... ik heb mijn Twitter wel verwijderd, mijn Instagram, mijn YouTube kanaal zelfs, ik heb alleen nog Facebook voor het broodnodige contact met mensen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
En al die andere "ik ga weg"-topics van je, da's puur een roep om aandacht dus?
En ik heb nogsteeds FOK! Maar ik wil het wel rustiger aan gaan doen (Geen prive info meer posten, geen filmpjes of foto`s meer en zo, gewoon lekker rustig mee posten en het niet te serieus nemen)![]()
Dit account was toch verwijderd?quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar, anders komt iedereen er weer achter wie je bent.quote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... ik heb mijn Twitter wel verwijderd, mijn Instagram, mijn YouTube kanaal zelfs, ik heb alleen nog Facebook voor het broodnodige contact met mensen.
En ik heb nogsteeds FOK! Maar ik wil het wel rustiger aan gaan doen (Geen prive info meer posten, geen filmpjes of foto`s meer en zo, gewoon lekker rustig mee posten en het niet te serieus nemen)![]()
"ook van mijn FOK! account zal ik bij deze afstand doen"quote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... ik heb mijn Twitter wel verwijderd, mijn Instagram, mijn YouTube kanaal zelfs, ik heb alleen nog Facebook voor het broodnodige contact met mensen.
En ik heb nogsteeds FOK! Maar ik wil het wel rustiger aan gaan doen (Geen prive info meer posten, geen filmpjes of foto`s meer en zo, gewoon lekker rustig mee posten en het niet te serieus nemen)
Waarom niet dan, achteraf gezien?
En waarom zeg je het dan steeds meerdere keren als je het toch niet doet?
![]()
om ons te martelenquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"ook van mijn FOK! account zal ik bij deze afstand doen"
Waarom niet dan, achteraf gezien?
En waarom zeg je het dan steeds meerdere keren als je het toch niet doet?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
dan zijn ze wel op de goede plaatsquote:Op maandag 14 april 2014 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, waarom komen die mensen hierheen, dit is een kut sc.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: