Wow, dat is wel extreem, niks vergeleken met de 12 zakken knauf van 25kg vanmorgen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest 25 kg metselzand sjouwen en nu heb ik de huid van mijn middelvinger eraf geschaafdauw
quote:Op maandag 14 april 2014 18:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, dat is wel extreem, niks vergeleken met de 12 zakken knauf van 25kg vanmorgen.
Zonder coleslawquote:
De bitch, had korting ge-eistquote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oke grid
Die vrouw achter de kassa had het er iig wel moeilijk mee, de tering zeg
Duurde 2 minuten voordat ze de streepjescode gevonden had
o lawdquote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is een nieuwe KFC in Veenendaal geopend
Zomg...!
Huh, wat? Werk je nu bij een bouwmarkt i.p.v. bij de post?quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest 25 kg metselzand sjouwen en nu heb ik de huid van mijn middelvinger eraf geschaafdauw
pakketpostquote:Op maandag 14 april 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Huh, wat? Werk je nu bij een bouwmarkt i.p.v. bij de post?
hoe doe je dat?quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hehehe om braddie slash ambiquote:Op maandag 14 april 2014 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar daarom, als ik deze week volhoud (dus woensdag en vrijdag geen uitstelgedrag vertoon) dan zit ik weer in m'n ritmeEn blijf ik weer volhouden met knallen
[..]
Klopt, soms heb je van die emo buien (was aan het janken en shit) en in plaats van Braddies en Ambi's die zichzelf volvreten met vet ging ik dan maar trainen om m'n shit kwijt te raken
heuhehehe
![]()
![]()
Tuurlijk lukt dat!quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehe om braddie slash ambi![]()
Ben benieuwd of het lukt
quote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is een nieuwe KFC in Veenendaal geopend
Zomg...!
wdżquote:
quote:
5x je eigen gewicht tillenquote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt super, volgend weekend een meet in een park, ik neem mijn akoestisch gitaar en fedora mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt super, volgend weekend een meet in een park, ik neem mijn akoestisch gitaar en fedora mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, ben jij de lolbroek hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is flink kut.
25 kg met je mee sjouwen is vrij pittig ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: