Gewoon aan het werk zetten. Er zijn nog genoeg open eindes.quote:
Nooit dusquote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sorry. Ooit gaat het goed komen, echt.
En "We hebben hier met een niggerbitch te maken" werkt altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is de beste optie. Goed gekeurd bij deze/quote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Pas op, we hebben een rel chick hier!
Anderhalf boek en 3 films.quote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
2 boeken, 2 films. Tot zover mijn Harry Potter CV.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit dus
Tr gedaan. Nigger zeggen. Bitch pls.Woepie, mijn toffe oplossing is goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is de beste optie. Goed gekeurd bij deze/
Meow?!
https://www.pottermore.com/quote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
Maar eerst maar eens goede HP-games graag, niet lego en kindertroep.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit dus
Tr gedaan. Nigger zeggen. Bitch pls.Jawel. Genoeg mensen zijn gek genoeg van Harry Potter om mij ooit zover te kunnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is de beste optie. Goed gekeurd bij deze/
En van het Jackie Magazine mag het gewoon![]()
Ik zei goed.quote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.pottermore.com/
lekker klikken
Opsluiten in een kamer met reggaeton muziek net zolang tot je alles gelezen hebtquote:Op maandag 14 april 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel. Genoeg mensen zijn gek genoeg van Harry Potter om mij ooit zover te kunnen krijgen.
En van het Jackie Magazine mag het gewoon
Als ik je niet beter kende zou ik dit als een doodsverwensing opvattenquote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opsluiten in een kamer met reggaeton muziek net zolang tot je alles gelezen hebt
Niet voor niets is de hoofdredacteur opgestapt, dus mag het niet.
torrents?quote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, klote nieuwsgroepen. Kan gewoon nergens Star Trek: The Next Generation Season 5 Blu-Ray vinden.
ik was laatst begonnen aan star trekquote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, klote nieuwsgroepen. Kan gewoon nergens Star Trek: The Next Generation Season 5 Blu-Ray vinden.
Huilen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fucking sloom, duurt gewoon 6 weken.
Van TNG moet je een beetje doorbijten met de eerste twee seizoenen. Daarna wordt het toffer.quote:Op maandag 14 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was laatst begonnen aan star trek
en daarna nog 3 keer
maar krijg het niet voor elkaar het langer dan een uurtje te kijken
Een beetje martelende gedachte zat er wel achter.quote:Op maandag 14 april 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik je niet beter kende zou ik dit als een doodsverwensing opvatten
Maar je hebt gelijk. De films kijken alleen is niet afdoende wil ik mijn belofte nakomen.
En ze stapte vrijwillig op. Ik toon wel een ruggengraat en blijf aan ondanks mijn uitspatting.
quote:
Niet aan beginnen dus.quote:Op maandag 14 april 2014 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van TNG moet je een beetje doorbijten met de eerste twee seizoenen. Daarna wordt het toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |