Wat een opluchting. Gelukkig hebben we nog een gedeelde passie nog voor Dancehallquote:Op maandag 14 april 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nou weer niet het doel dat bereikt moet worden.
Hoi Roquote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te noemen, dat doen andere bepaalde personen wel weer. Mensen die ik maar niet bij de naam noem.
Kitkatquote:
Deze is inderdaad aardigquote:
3 en elk deel qua verhaallijn nog interessanter dan de ander en dan niet alleen ezio's verhaal. ook het verhaal van desmond is ontzettend goedquote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
Ezio werd wel een beetje uitgemolken imo, met zijn 4 delen of zo?
ik ben de dode laptop van mijn stiefbroertje aan het reanimeren maar lukt niet helemaalquote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ben nu dus miel monteur aan het downloaden
Have you tried turning it off and on againquote:Op maandag 14 april 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben de dode laptop van mijn stiefbroertje aan het reanimeren maar lukt niet helemaal
ligt het niet aan. beeldscherm is kapot en hdd is brakquote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again
IT Crowdquote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again
HDD er uit slopen en de rest wegtyfenquote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt het niet aan. beeldscherm is kapot en hdd is brak
Meh, mocht wel wat sneller imo. Maar goed, wel iedere keer een mooie setting en een goed verhaal ja.quote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
3 en elk deel qua verhaallijn nog interessanter dan de ander en dan niet alleen ezio's verhaal. ook het verhaal van desmond is ontzettend goed
en nu hebben ze een functie toegevoegd die dan ook helemaal geen drol met het credo te maken heeft en waar je in tegenstelling tot 3 niet onderuit komtquote:Op maandag 14 april 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, mocht wel wat sneller imo. Maar goed, wel iedere keer een mooie setting en een goed verhaal ja.
Ehhh, strijd tegen Templars?quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en nu hebben ze een functie toegevoegd die dan ook helemaal geen drol met het credo te maken heeft en waar je in tegenstelling tot 3 niet onderuit komt
erg jammer want het hele doel van assasins creed is weg
Hij schijnt al een tijdje overleden te zijnquote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Toto69 het volgende:
http://drimble.nl/enterta(...)geert-overleden.html
die tekst![]()
![]()
![]()
Nee man, hij leeft gewoon. Woont in Stadskanaalquote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij schijnt al een tijdje overleden te zijn
Als ik google mag geloven
Dat is niet het doel van de Creed.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehhh, de vorige civilisatie ontdekken?
Aha, okequote:Op maandag 14 april 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, hij leeft gewoon. Woont in Stadskanaal ''knoal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |