Te veel invloed van bepaalde personenquote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las Minaj, de fuck is er mis met mij.
snow en lr?quote:Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te veel invloed van bepaalde personendie ik maar niet bij naam noem.
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
als ik zeeslag wil spelen installeer ik zeeslag 2 wel
Je hoeft ze niet te noemen, dat doen andere bepaalde personen wel weer. Mensen die ik maar niet bij de naam noem.quote:Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te veel invloed van bepaalde personendie ik maar niet bij naam noem.
Die zeeslagen zijn juist vet, wp is gewoon zuur.quote:Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De zeeslagen zijn een reden om het ook nog niet te spelen
[..]
Daar ben ik bang voor. Een van de redenen zie reactie hier boven.
Zou zomaar kunnen.quote:
Inderdaad. Het woord verspreiden walgelijke acties.quote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te noemen, dat doen andere bepaalde personen wel weer. Mensen die ik maar niet bij de naam noem.
Ik vond dat zeegedoe in AC 3 ook al nietsquote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zeeslagen zijn juist vet, wp is gewoon zuur.
ohja want als je een mening hebt die afwijkt van de jouwe ben je zuurquote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zeeslagen zijn juist vet, wp is gewoon zuur.
Ik denk dat ik voor ''saving private Ryan ga''quote:
als je toch al een keus hebt gemaakt waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor ''saving private Ryan ga''
Daarom ben je zuur, gr.quote:Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ac4 is gewoon kut heeft verder weinig meer met altair en ezio te maken
is nu gewoon puur uitmelken omdat de franchise lekker loopt
Misschien dat jullie nog een leuke suggestie haddenquote:Op maandag 14 april 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je toch al een keus hebt gemaakt waarom vraag je het dan?
Ja. Vond ze niet allemaal even geweldig maar wel gewoon vermakelijk.quote:
Goeden ideequote:
achterliggende verhaallijn aandacht gegeven?quote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Vond ze niet allemaal even geweldig maar wel gewoon vermakelijk.
Strijd tegen Templars en om de Pieces Of Eden.quote:Op maandag 14 april 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achterliggende verhaallijn aandacht gegeven?
en dan nog vind je 4 geen uitgemelkt deel?quote:Op maandag 14 april 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Strijd tegen Templars en om de Pieces Of Eden.
Nee. Ging nog steeds om de pieces of eden uiteindelijk, evenals de Templars.quote:Op maandag 14 april 2014 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan nog vind je 4 geen uitgemelkt deel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |