quote:
Spijtig.quote:Op maandag 14 april 2014 15:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)r-niki-terpstra.html
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Ericr het volgende:
http://www.amstel.nl/~/me(...)0Bedrijventeams.ashx
Als je de toerversie rijdt via een bedrijfsarrangement krijg je een speech van bondscoach Leo van Vliet![]()
Leo weet zelf nog niet als organisator van de AGR dat hij geen bondscoach meer is?
Maar wel altijd spannend wie er gaat winnen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat we weer met 100 man de Cauberg gaan opknallen...dit is eigenlijk de saaiste Klassieker van het voorjaar.
Ze moeten gewoon die finish niet meer op de Cauberg leggen. De finish een paar km verder is al een stukje beter, zo kun je nog wat herstellen, maar het liefst zie ik de finish gewoon weer terug in Maastricht.quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat we weer met 100 man de Cauberg gaan opknallen...dit is eigenlijk de saaiste Klassieker van het voorjaar.
finish lag vorig jaar al niet meer op de cauberg, maar op plek waar ook finish wk was.quote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die finish niet meer op de Cauberg leggen. De finish een paar km verder is al een stukje beter, zo kun je nog wat herstellen, maar het liefst zie ik de finish gewoon weer terug in Maastricht.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
finish lag vorig jaar al niet meer op de cauberg, maar op plek waar ook finish wk was.
oeps.quote:
Idd.quote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die finish niet meer op de Cauberg leggen. De finish een paar km verder is al een stukje beter, zo kun je nog wat herstellen, maar het liefst zie ik de finish gewoon weer terug in Maastricht.
Eerst maar eens een koersje normaal uitrijden dit jaar, dat is al heel wat.quote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk zou Gesink, zeker nu hij zo beroerd reed na Oman, best een kandidaat zijn voor een actie zoals die van Kreuziger vorig jaar. Denk dat het huidige parcours zich wat meer leent voor een vluchter die overleeft dan bij de aankomst op de Cauberg.
Al kun je er dan nog zo 20 opnoemen natuurlijk
Ja, dat zou op zich wel handig zijnquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerst maar eens een koersje normaal uitrijden dit jaar, dat is al heel wat.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer hoe het parcours liep toen de finish nog in Maastricht lag. Op hoeveel km lag bijvoorbeeld de combinatie Keutenberg-Fromberg-Cauberg toen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |