Nouja in seizoenen kom je anders met bronze gewoon tegen gold teams toch? Dan pak ik echt liever een gold team zelfquote:Op maandag 14 april 2014 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want het is de bedoeling om met alleen golds te spelen.
Meer zoals dit:quote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je in het Kralingsebos aan het Fokken?
[ afbeelding ]
Wat is er zo leuk aan seasons met allemaal mensen die de hele tijd de kickoff glitch proberen?quote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Nouja in seizoenen kom je anders met bronze gewoon tegen gold teams toch? Dan pak ik echt liever een gold team zelf
Ik wilde nog een grap daarover maken maar ik dacht: toch maar niet.quote:
Ja weinig, maar ik weet ook geen goede alternatieven, seasons levert nog steeds het meeste opquote:Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan seasons met allemaal mensen die de hele tijd de kickoff glitch proberen?
Gewoon zelf niet scoren, dan heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan seasons met allemaal mensen die de hele tijd de kickoff glitch proberen?
Ik heb tijdens mijn vakantie paar jaar terug ook een double rainbow vast mogen leggen op cameraquote:
Ik dacht dat dit een Maver-post wasquote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn vakantie paar jaar terug ook een double rainbow vast mogen leggen op camera
quote:
Geen gruwelijk, mayo, Pasoa Jus of open haard.quote:
Dan had er gestaan, nadat ik klaar was met filmen liep ik naar het einde van de regenboog en stond er een pot met goud.quote:
Terecht.quote:
fypquote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan had er gestaan, nadat ik klaar was met filmen liep ik naar het einde van de regenboog en stond er een gruwelijke pot met goud.
Krijg je nog een biertje ookquote:Op maandag 14 april 2014 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop zo dat ik jou tegenkom
Kan echt heel goed fout gaan dit. Niet persé in de Oekraïne, maar ook elders als Poetin zo doorgaat met landjepik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |