Zie niks.quote:
Kun je even naar buiten gaan? Met deze wind....quote:Op maandag 14 april 2014 13:13 schreef Sinceria het volgende:
Jezus wat ben ik moe van die medicijnen zeg, pff. Niet moe van 'oh ik ben kapot maar ik kan nog wel een paar uur' maar echt rechtop in je stoel dubbelzien en in slaap vallen. Kutzooi.
Duwde 'invoeren' in plaats van 'preview'.quote:
De enige 'cunt' waar jij wel vol genoegen aan slobbert?quote:
Ja, goede tip, misschien maar even proberen zo... eerst even koud water in mijn gezicht en als dat allemaal niet helpt er maar even aan toegeven. Dank je wel!quote:Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
Krijg trek van de TT
[..]
Kun je even naar buiten gaan? Met deze wind....
Ik wil hem met OCKquote:
Je eigen cockmokquote:
En dan echt met een stalen gezicht op je werk thee uit slurpenquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan echt met een stalen gezicht op je werk thee uit slurpen
O dan ben je nog wel even screwed jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, goede tip, misschien maar even proberen zo... eerst even koud water in mijn gezicht en als dat allemaal niet helpt er maar even aan toegeven. Dank je wel!
Neem ze normaal in de ochtend en slaap dan nog ff of in de avond en ga dan slapen. Maarja, ik heb ze laatst om 4 uur 's nachts pas kunnen innemen en dus moet ik het ritme weer langzaam rechttrekken.
Nja, het moet over een paar maanden wel over zijn als ik eenmaal gewend ben aan de bijwerkingen (anti-epileptica), maar dit is wel eventjes rot. Ik ga eens even proberen wakker te worden.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O dan ben je nog wel even screwed jabeweging helpt wel en idd plenzen met water en frisse lucht.
"Hmm, might need a little cream"quote:
Ach, t blijft toch maar bij sterke verhalenquote:
"mijn thee staat nog te trekken"quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, t blijft toch maar bij sterke verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |