Gelukkig wel ja!! Alleen was ie de dag van te voren al behoorlijk aan het hoesten. Vannacht constant wakker en spugen door de slijm, arm mannetjequote:Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo vrolijk!
Is alles goed gegaan met je zoon trouwens?
pfiew! Het lijkt me wel een heel apart gezicht en gevpel. En ik kan er niet op wachten!!!! Zo nieuwsgierig!quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Burdie het volgende:
Dat koppie tussen je benen is gelukkig maar even, DND
YW!quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP, SQ!
Ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic, of ik nu dan kan gaan genieten, maar oh man, full blown!.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Sicilia het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een dagje erbij waarschijnlijk!
Hoeraquote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Sicilia het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een dagje erbij waarschijnlijk!
Ja heel erg! In elk geval als je niet van Woezel en Pip of andere figuurtjes houdt.quote:Op maandag 14 april 2014 07:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om leuke boxkleden te vinden? Ik denk dat ik maar zelf ga proberen boxkleden te maken.
gaaf! Goede tip! Mijn man en ik zijn ook helemaal niet van de woesel en pip dingen, of die andere overdreven blije dingen. Dus zoeken wel zelf een leuk stofje uit.quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja heel erg! In elk geval als je niet van Woezel en Pip of andere figuurtjes houdt.
Maar heb hier een leuke tutorial gevonden: http://creadientje.wordpr(...)speelkleed-tutorial/ . Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
En hoera voor hartjes en voetjes!
gisteren op een rommelmarkt geweest en daar was alles woezel en pip. Of andere hele foute dingetjes.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk even snel bij boxkleden bij elke willekeurige babyzooiwinkel maar ik zie er weinig woezel en pip achtige dingen eigenlijk. Of mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |