hahahaha die is goed hjong!quote:
Waar gehaald en hoe duur en iets meer info?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Toen ik zaterdag de Xbox one binnen kreeg zei ik nog tegen mensen op de 360 dat ik daar ook vast nog wel op zal spelen maar dat zal nog maar weinig gebeuren denk ik. Wat een apparaat. Het ziet er allemaal zoveel beter uit en het draait allemaal veel soepeler.
Heb nu Forza 5, Thief, Titanfall en Trials Fusion en dan kijk ik erg uit naar Child of light en ik wil al helemaal weten hoe Watchdogs eruit komt te zien.
Datzelfde gevoel had ik bij de PS4 maar ik ben inmiddels weer vaak op m'n PS3 bezig, al komt dat met name door PSN+quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Toen ik zaterdag de Xbox one binnen kreeg zei ik nog tegen mensen op de 360 dat ik daar ook vast nog wel op zal spelen maar dat zal nog maar weinig gebeuren denk ik. Wat een apparaat. Het ziet er allemaal zoveel beter uit en het draait allemaal veel soepeler.
Heb nu Forza 5, Thief, Titanfall en Trials Fusion en dan kijk ik erg uit naar Child of light en ik wil al helemaal weten hoe Watchdogs eruit komt te zien.
Nice man, goed nieuws. Ik twijfel zelf nog enorm of een nieuwe console nut voor mij heeft, veel van m'n vrienden zullen het iig de komende 1000 jaar niet doen en ik twijfel zelf heel hard of ik m'n PC enorm moet upgraden of dat ik toch beter voor een console kan gaan. Twijfel twijfel... Ach, als ik ooit diikke centen heb gewoon allebei natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:00 schreef Wiebeldak het volgende:
GLORIOUS MASTER RACE!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nice man, goed nieuws. Ik twijfel zelf nog enorm of een nieuwe console nut voor mij heeft, veel van m'n vrienden zullen het iig de komende 1000 jaar niet doen en ik twijfel zelf heel hard of ik m'n PC enorm moet upgraden of dat ik toch beter voor een console kan gaan. Twijfel twijfel... Ach, als ik ooit diikke centen heb gewoon allebei natuurlijk
So long and thanks for all the fish.quote:
Lol, inderdaadquote:
Awwww yeh!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! En ik zou 'm nog een vrije worp extra geven ook!
Damn wat een bazenworpquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe ja vertrouwen in je team, dat is goed jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Awwww yeh!
Maar geef mij maar baasje curry! Die een 3punter al viert voor er geschoten is
[ afbeelding ]
SPOILER: Tevens NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Poit het volgende:
Voor BBN:SPOILER: Tevens NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ik vind er niet zoveel aan maar het is dat zelfde chicky als BBN eerder posttequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Poit het volgende:
Voor BBN:BRB ff naar de c1000 toe voor keukenrol en wc papierSPOILER: Tevens NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Je arcadekast is eindelijk af en je zus kon niet wachten?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna goed, m'n moeder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je arcadekast is eindelijk af en je zus kon niet wachten?
O.a. ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar gehaald en hoe duur en iets meer info?
menu enzo draait soepeler?
Tnx. Goed voor in de ochtend. Echt een lekker wijf met 'ballen' vind ik dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:19 schreef badboynova het volgende:
it's getting hot in here
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |