Ja, of Letland of dat ordinaire bimbo lied uit Portugal.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt veel slechtere liedjes die in aanmerking komen voor kwalificatie zijn er ook weer niet. Hoewel er ongetwijfeld iets als Moldavië doorheen zal glippen.
Echt he?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:58 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Laat ik nou ook net dát nummer ideaal vinden voor het songfestival. En het had gekund want het is na 1 september vorig jaar uitgebracht. Ook 'Love you more' en 'Oceaan' waren hele goede geschikte nummers geweest. Volgend jaar Racoon sturen dus
Dat met die wimpers gaat 't hem doen denk ikquote:Lieve heren van Racoon,
Jullie naar Eurovisie 2015?
Alsjeblieft? Pretty please with sugar on top?
Met een Shoes of Lightning-ish nummer?
Ah? *wimperwappert*
Denk dat je facebookfoto 't hem doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef Greys het volgende:
Facebookberichtje verzonden![]()
[..]
Dat met die wimpers gaat 't hem doen denk ik
Haha, goed zo. Let's start a petitionquote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef Greys het volgende:
Facebookberichtje verzonden![]()
[..]
Dat met die wimpers gaat 't hem doen denk ik
Mwah, het heeft wel een melodie en je herinnert je 'm, maar niet echt catchy wat mij betreft. Vind love you more dan veel mooier, maar zoiets schrijf niet zo makkelijk denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Greys het volgende:
Hierna stop ik hoor, maar kijk/luister... dit had dit jaar best bij de top 5 in de finale kunnen eindigen
Echt he, nu nog een orkest in de mix (violen, blazers) en hij nog iets meer met z'n armen bewegen en klaarquote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Greys het volgende:
Hierna stop ik hoor, maar kijk/luister... dit had dit jaar best bij de top 5 in de finale kunnen eindigen
Ik had nooit zoveel met Racoon.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:35 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Echt he, nu nog een orkest in de mix (violen, blazers) en hij nog iets meer met z'n armen bewegen en klaarLekker rauw stemgeluid heeft hij ook
Ik kijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
Nu op NL3: een documentaire over The Common Linnets.
Het is vreselijk zonde dat je twee van zulke artiesten hebt en dat ze dan híermee komen uiteindelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Tot nu toe wordt mij nog niet duidelijk hoe ze tot zo'n saai Songfestivalliedje zijn gekomen...
Hoho, we hebben nog anderhalf uur he.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Tot nu toe wordt mij nog niet duidelijk hoe ze tot zo'n saai Songfestivalliedje zijn gekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |