SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
#12 is not for sale!
quote:
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.quote:Op maandag 14 april 2014 09:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor![]()
De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)
Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad
Waren beide weer prima!quote:Engelse scouts brachten zondag een bezoek aan de topper in de Eredivisie tussen PSV en Feyenoord (0-2). Scouts van onder meer Liverpool, Everton en Arsenal reisden naar Noord-Brabant af om vooral Stefan de Vrij en Daryl Janmaat aan het werk te zien.
De twee verdedigers hopen komende zomer de stap naar het buitenland te maken, maar volgens De Telegraaf heeft het duo de Engelse volgers nog niet overtuigd. De scouts waren niet onder de indruk van de Eredivisie-topper, het niveau werd volgens de krant zelfs omschreven als 'bedroevend'. Met name PSV moest het ontgelden; de weerstand van de Eindhovenaren was 'abominabel', klonk het bij de Engelsen.
Een transfer van De Vrij of Janmaat is tweeledig. Feyenoord steekt een flinke transfersom in de zak bij een vertrek van één of twee van de sterkhouders, voor de voetballers zelf gloort de kans op een avontuur in het buitenland. Maar, veel tijd om te overtuigen is er niet meer. Het WK in Brazilië kan van doorslaggevend belang zijn voor de toekomst van de verdedigers.
Janmaat weet dat hij niet alles zelf in de hand heeft. "Ik heb vorige week netjes antwoord gegeven aan de club. Ik zie nu wel wat er gebeurt. Ik kan alleen maar mijn best doen en afwachten op eventuele ontwikkelingen", aldus Janmaat in gesprek met Telesport.
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Ja, geen idee.. in ieder geval dom.quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.
Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
Vilhena om te huilen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waren beide weer prima!
Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Ik zag hem eerlijk gezegd met name continu de tegenaanval inleiden met balverlies. En hij liep ook vaak verkeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vilhena om te huilen?
Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
Ik heb ook weinig geklaagd, behalve dat ik vond dat hij erg snel floot (in de CL laat hij meer toe).quote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.
Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
Op basis van de huidige vorm zou ik ook gewoon De Vrij meenemen.quote:Het goede spel van Terence Kongolo gaat niet onopgemerkt voorbij aan het Nederlandse analistenkorps. Co Adriaanse is helemaal weg van de Feyenoord-verdediger en raadt bondscoach Louis van Gaal aan om te overwegen of hij Kongolo niet naar Brazilië moet nemen.
'Hij heeft alles voor de moderne verdediger. Kongolo kan in het centrum spelen, links in de verdediging en zelfs nog op het middenveld', onderbouwt Adriaanse zijn mening in Studio Voetbal. 'Hij is lang, snel, zit overal tussen, heeft een goede inspeelpass en techniek. Voor het moderne voetbal heeft hij alles in zich.'
Het WK lonkt dan ook voor de pupil van trainer Ronald Koeman. 'Het is het overwegen waard. Als je Virgil van Dijk en Kongolo in het centrum zet, heb je een nieuw centraal duo. Als ik naar de dagkoersen van het voetbal kijk, is dit een serieuze optie. Veltman, Bruma en Rekik hebben eerder allemaal hun foutjes gemaakt.'
quote:Hoofdtrainer Ronald Koeman liet onlangs doorschemeren dat hij vindt dat enkele Feyenoord-spelers klaar zijn voor een overstap naar het buitenland. Aanvoerder Jordy Clasie was één van de spelers die klaar zou zijn voor een grotere competitie. 'Dat is een mooi compliment natuurlijk', reageert de middenvelder aan Goal.com.
'Maar voor mij is het belangrijkste om me gewoon met Feyenoord bezig te houden en niet aan zulke dingen te denken', vervolgt Clasie. 'Na de wedstrijden laat ik het allemaal op me afkomen en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.'
De spil op het middenveld van Feyenoord heeft ambities. 'Iedere jongen droomt natuurlijk van de mooiste competities van de wereld. Dat is logisch. Ik speel nu echter voor Feyenoord en aan andere situaties denk ik nog niet. Ik hoef ook niets van mijn zaakwaarnemer te horen als er iets is, want ik wil me goed kunnen concentreren op Feyenoord en zo belangrijk mogelijk zijn.'
Een plek op het WK in Brazilië zou de belangstelling in hem definitief kunnen aanwakkeren deze zomer. 'Daarvoor is het belangrijk om bij Feyenoord te laten zien dat ik in vorm ben. Ik hoop gewoon dat ik de laatste wedstrijden goed kan spelen en samen met het team goede prestaties kan leveren. Dan zien we verder wel wat de bondscoach zijn mening is en of hij me mee wil nemen', besluit Clasie.
Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.
Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
Klopt, was in de eerste helft Clasie of Vilhena brak toen door. Dat had ook geel moeten zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.quote:Op maandag 14 april 2014 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden
Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..quote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waren beide weer prima!
Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |