Die is ook wel leuk jaquote:
dat was dus zo een volcano die dingen zijn harstikke vet, had laatst een paar van die zakken op, dacht dat ik door mijn stoel gingquote:Op maandag 14 april 2014 01:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk ja
Heb het ooit wel eens gedaan in de coffeeshop waar ik vroeger kwam, je bent wel in 1x echt kneiter stonedMaar dat was een zak vol met thc rook/damp.
quote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef Bangahunter het volgende:
dat was dus zo een volcano die dingen zijn harstikke vet, had laatst een paar van die zakken op, dacht dat ik door mijn stoel ging
Dat is ook prima weet je, hoef niet in 1 klap knock-out te zijnquote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef Bangahunter het volgende:
Met zo een kleine gaat het een stuk geleidelijker
ja precies das juist het fijne dat je gewoon rustig voor chill modus kunt gaan, het is namelijk erg goed aan te voelen.quote:Op maandag 14 april 2014 01:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook prima weet je, hoef niet in 1 klap knock-out te zijn
Ja idd...quote:Op maandag 14 april 2014 01:22 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
ja precies das juist het fijne dat je gewoon rustig voor chill modus kunt gaan, het is namelijk erg goed aan te voelen.
Thnx! Jij ook.quote:
Uiteraard ook even het filtertje eruit halenquote:Op maandag 14 april 2014 00:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou het filter ook verwijderen en eventueel vervangen voor een tip. Zo'n filter houd waarschijnlijk een hoop THC tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |