Hier een fucking euroquote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef OllieWilliams het volgende:
"lange vloei kopen"hier altijd gratis
Vaak ook gewoon lange vloei.quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Tijn het volgende:
Tankstations zijn nog open, daar kun je gewone vloei halen. Twee vloeitjes aan elkaar en hoppa, smoken maar
Ja hier ook bij 25 euro maar had voor 15 gehaald.quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef OllieWilliams het volgende:
"lange vloei kopen"hier altijd gratis
Dit, sowieso de BPs hebben ze, echter heeft dit kk dorp geen tankstation die meer open isquote:
Hier altijd, ook gratis aansteker, kokertje, etcquote:Op maandag 14 april 2014 00:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja hier ook bij 25 euro maar had voor 15 gehaald.
Jup, Vaak Shells Esso's en BP'squote:
Ik deed altijd de aanname dat ze dat alleen bij de shop verkochten. Ik ga ook elke keer naar de shop voor lange vloei. Tankstation is een stuk makkelijker aangezien ik daar toch geregeld kom.quote:
Stap even in de auto en rijd een klein stukkie de snelweg op dan. Sowieso lekker, 's nachts een stukkie rijden.quote:Op maandag 14 april 2014 00:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit, sowieso de BPs hebben ze, echter heeft dit kk dorp geen tankstation die meer open is
Voorgedraaide joints kopenquote:Op maandag 14 april 2014 00:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hier altijd, ook gratis aansteker, kokertje, etc
heb je geen pijpje of waterpijp ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 00:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit, sowieso de BPs hebben ze, echter heeft dit kk dorp geen tankstation die meer open is
Let op dat niet alle tankstations ze verkopen!quote:Op maandag 14 april 2014 00:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik deed altijd de aanname dat ze dat alleen bij de shop verkochten. Ik ga ook elke keer naar de shop voor lange vloei. Tankstation is een stuk makkelijker aangezien ik daar toch geregeld kom.
Heb geen auto meer helaas.quote:Op maandag 14 april 2014 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stap even in de auto en rijd een klein stukkie de snelweg op dan. Sowieso lekker, 's nachts een stukkie rijden.
Ja lege blikjes heb ik wel.quote:Op maandag 14 april 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je geen pijpje of waterpijp ofzo?
Ja me ex jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |