In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Maar dat is weer voordelig voor RKC want dan kan RKC dat dubbel terugpakkenquote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
NAC heeft wel beter doelsaldo t.o.v. RKC
Je bent zelf een leuke user.quote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max23 is verder best een leuke user trouwens.
Ik had Open als TTquote:
Bedanktquote:
Hopelijk lekken er dan weer wat examens uit.quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op het examenforum, daar gebeurt vooralsnog niet zo heel veel schokkends
Hahaquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat wel een vermakelijke soap was vorig jaarquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk lekken er dan weer wat examens uit.
Ja oke, maar het scheelt 8 goals (-9 om -17), dus dan moet het minimaal 4-0 worden. Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is weer voordelig voor RKC want dan kan RKC dat dubbel terugpakken
Tijd voor de VI Hooligans om daar te rellen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 april 2014 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijd voor de VI Hooligans om daar te rellen.
Ik bel Rens wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |