quote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij de Avondetappe is hij soms nog wel aardigDat hele programma is onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij de Avondetappe is hij soms nog wel aardigIk vind Thijs 'gele kaart voor valpartijen' Seinfield beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burt Carvilage is nog slechter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
alleen Edwin Winkels zelfquote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt niemand, maar dan ook echt helemaal NIEMAND zat hier op te wachten.
En dan net doet alsof 'ie er veel van af weet door heel snel te praten.quote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is toch die gast die altijd bij Mart aanschuift zodra de TdF de Pyreneeen aandoet?
Ik vind Thijs baas, goede columns ook wel. Soms wat onzinnig, maar heeft meestal gewoon fantastische columns. Bert is idd om te jankenquote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Thijs 'gele kaart voor valpartijen' Seinfield beter.
Burt Carvilage is nog slechter.
jammerquote:
jaquote:
linkquote:
Echt waar? Geen grap?quote:
de spaans-nederlandse arno vermeulen dus.quote:Op zondag 13 april 2014 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan net doet alsof 'ie er veel van af weet door heel snel te praten.
Elvis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |