Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Weet niet, het hele curriculum gaat op de schop, dus er is geen zekerheid over de vakken van volgend jaar en het jaar daarop. Maar verwacht het eerlijk gezegd niet, de focus ligt bij mijn studie echt op de cel. Maar denk wel dat we iets als genexpressie krijgen. Maar misschien ergens in de zomervakantie. Van 8 weken niks doen word ik sowieso niet gelukkig.quote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Genetica wel, ik weet niet of dat jij embryologie krijgt, vandaar mijn advies om heir een goed boek over te lezen.
Ik heb nog wel een goed boek voor je te leen dan. Of twee.quote:Op zondag 13 april 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, het hele curriculum gaat op de schop, dus er is geen zekerheid over de vakken van volgend jaar en het jaar daarop. Maar verwacht het eerlijk gezegd niet, de focus ligt bij mijn studie echt op de cel. Maar denk wel dat we iets als genexpressie krijgen. Maar misschien ergens in de zomervakantie. Van 8 weken niks doen word ik sowieso niet gelukkig.
Ruilen tegen mijn natuurkundeboek? Doe er toch niks mee.quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goed boek voor je te leen dan. Of twee.
Leiden heeft dat ook al ja, zwaar irritant. Sowieso twee blackboards hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef themole het volgende:
Blackboard is al een onhandige prutapplicatie, maar waarom de TU Delft die applicatie nog verder vernaggeld met niet wegklikbare meldingen en ander widgets die mij niet interesseren is mij een raadsel.
Bijvoorbeeld deze melding heb ik de afgelopen dagen al 10 keer gezien, waarom kan hem niet gewoon wegklikken.
[ afbeelding ]
En er werd mij nog wel verteld dat zo'n topic geen succes zo worden.quote:
Neh. Ik ga chillen in mijn vakantiequote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn natuurkundeboek? Doe er toch niks mee.
Ga klagen!quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef themole het volgende:
Blackboard is al een onhandige prutapplicatie, maar waarom de TU Delft die applicatie nog verder vernaggeld met niet wegklikbare meldingen en ander widgets die mij niet interesseren is mij een raadsel.
Bijvoorbeeld deze melding heb ik de afgelopen dagen al 10 keer gezien, waarom kan hem niet gewoon wegklikken.
[ afbeelding ]
Net alsof dat ooit help bij de IT-afdeling.quote:
True thatquote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof dat ooit help bij de IT-afdeling.
Mmh, wie gaat er eigenlijk precies over BB? Komt niet vanuit TI denk ik hè?quote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef themole het volgende:
[..]
Heeft iemand die ik ken al eens gedaan, werd weinig mee gedaan.
Nee, wordt gewoon ingekocht door de IT afdeling van de TU. Tijdens het eerste college van software kwaliteit en testen mochten we met de hele zaal gaan proberen blackboard te slopen binnen 5 minuten. Binnen 5 minuten waren er 3 bugs gevonden.quote:Op zondag 13 april 2014 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wie gaat er eigenlijk precies over BB? Komt niet vanuit TI denk ik hè?
Tijd om het bij de centrale draden te zetten! Doe jij eventjes het verzoek in de terugkoppelingsdraad? Het is immers jouw draad.quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En er werd mij nog wel verteld dat zo'n topic geen succes zo worden.
Ik wilde expres niet de lapo juist voor die reden. Ik weet even zo snel geen leuke plaatje.quote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rezania, de volgende keer wel een andere pic, hoe leuk die ook is, ok?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef themole het volgende:
[..]
Nee, wordt gewoon ingekocht door de IT afdeling van de TU. Tijdens het eerste college van software kwaliteit en testen mochten we met de hele zaal gaan proberen blackboard te slopen binnen 5 minuten. Binnen 5 minuten waren er 3 bugs gevonden.
In Eindhoven is het niet beter. De software die daar gebruikt wordt is nog veel erger dan Blackboard. Een hele hoop lagen met als ruggengraat sterk verouderde software (begin jaren 0).quote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof dat ooit help bij de IT-afdeling.
Centraal zetten is niet nodig lijkt me, gaan we te snel voor.quote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd om het bij de centrale draden te zetten! Doe jij eventjes het verzoek in de terugkoppelingsdraad? Het is immers jouw draad.
Welk boek is dat? Ik zoek nog een interessant natuurkundeboek eigenlijkquote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn natuurkundeboek? Doe er toch niks mee.
Space Shuttle, F22 Raptor, CERN, een of ander vet plasma-experiment, ...quote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde expres niet de lapo juist voor die reden. Ik weet even zo snel geen leuke plaatje.
Nu nog wel, vroeg of laat kakt het in, dan moet je het wel centraal hebben staan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Centraal zetten is niet nodig lijkt me, gaan we te snel voor.
Precies als mensen niet meer aan het SOGgen zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu nog wel, vroeg of laat kakt het in, dan moet je het wel centraal hebben staan.
Is dat uit die cartoon die gisteren werd genoemd?quote:
Nee dit is Futurama.quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is dat uit die cartoon die gisteren werd genoemd?
Uit Futurama.quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is dat uit die cartoon die gisteren werd genoemd?
Idd, meteen als de tentamens over zijn is t topic minder levendig denk ik hahaquote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Precies als mensen niet meer aan het SOGgen zijn.
Ik doe bacheloronderzoek dus ik SOG het hele semester.quote:Op zondag 13 april 2014 21:58 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Idd, meteen als de tentamens over zijn is t topic minder levendig denk ik haha
http://www.bol.com/nl/p/p(...)cs/1001004006431677/quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Welk boek is dat? Ik zoek nog een interessant natuurkundeboek eigenlijk
Meh, ik wilde wat grappigs.quote:Op zondag 13 april 2014 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Space Shuttle, F22 Raptor, CERN, een of ander vet plasma-experiment, ...
Komt dan wel.quote:Op zondag 13 april 2014 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu nog wel, vroeg of laat kakt het in, dan moet je het wel centraal hebben staan.
Hoeveel natuurkunde heb je eigenlijk bij LST? Valt wel mee toch?quote:Op zondag 13 april 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/p(...)cs/1001004006431677/
Deze. Weet niet hoe goed hij is, nog nooit gebruikt. Hopelijk volgend jaar, want is mijn duurste boek.
[..]
Meh, ik wilde wat grappigs.
[..]
Komt dan wel.
Moet je nagaan dat ze nu met GR ongeveer de helft doen van wat ze begin jaren 80 zonder GR deden: complexe getallen, vectoren, multivariabel, diffvglquote:Op zondag 13 april 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde heeft gelukkig geen binas. Nu nog de GR afschaffen en misschien is er nog hoop.
Twee keer natuurkunde, één keer in het eerste jaar, en één keer in het tweede jaar. Dan ook nog chemische thermodynamica in het eerste jaar, evenals spectroscopie waarbij je veel met optica werkt.quote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Hoeveel natuurkunde heb je eigenlijk bij LST? Valt wel mee toch?
Ik kan dat anders allemaal niet op mijn GR, maar wel op papier.quote:Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ze nu met GR ongeveer de helft doen van wat ze begin jaren 80 zonder GR deden: complexe getallen, vectoren, multivariabel, diffvgl
quote:On the 12th of May 2014 the sixth edition op the Life Science Symposium will take place. This time, the theme will be 'LIMITS OF LIFESPAN understanding and countering the causes of ageing'. Not only the BSc and MSc students of Life Science and Technology, but also everyone else who is interested are invited!
For more information, such as the program, the topics and registration: http://lifesciencesymposium.nl/
Doen jullie alle analyse zooi? Ook NMR, IR, UV en weet ik veel wat?quote:Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee keer natuurkunde, één keer in het eerste jaar, en één keer in het tweede jaar. Dan ook nog chemische thermodynamica in het eerste jaar, evenals spectroscopie waarbij je veel met optica werkt.
Maar natuurkunde in het eerste jaar is nogal een slappe hap helaas, zelfs het vwo-examen was moeilijker.
Daar is in Nederland nauwelijks ruimte voor (rooster, budget). Als we van tekenen, handvaardigheid, LO (vanaf een bepaalde leeftijd i.v.m. motorische ontwikkeling en in functie van wat je in je vrije tijd aan sport doet of zoiets), maatschappijleer, NLT en CKV keuzevakken zouden maken dan zouden we in ruil hiervoor voor andere keuzevakken kunnen kiezen. Dan moet er wel altijd nog budget voor worden vrijgemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 22:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
Serieus, waarom is er niet meer techniekonderwijs op de middelbare school?
Ik begin steeds meer interesse te krijgen in wat meer electrotechniek, robotjes bouwen en programma voor de lol etc... En er nu dan achter komen dat ik eigenlijk niet eens basiskennis heb over electro. En dat ik pas heb leren programmeren op de uni..
Dit zijn nuttige skills, als je dan toch 6 jaar zit te niksen op het VWO, leer ons dan nuttige skills.
We hadden bij ons wel de RoboCup ofzo, maar daar deden alleen de échte nerds aan mee die alles al wisten over techniek.
En mensen die het vak goed kunnen geven. Breek me de bek niet open over het informaticaonderwijs dat veel middelbare scholen aanbieden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar is in Nederland nauwelijks ruimte voor (rooster, budget). Als we van tekenen, handvaardigheid, LO (vanaf een bepaalde leeftijd i.v.m. motorische ontwikkeling en in functie van wat je in je vrije tijd aan sport doet of zoiets), maatschappijleer, NLT en CKV keuzevakken zouden maken dan zouden we in ruil hiervoor voor andere keuzevakken kunnen kiezen. Dan moet er wel altijd nog budget voor worden vrijgemaakt.
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom het niet mogelijk is om in plaats van een moderne taal een programmeertaal te kunnen kiezen en waarom dat nog niet ontwikkeld is.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar is in Nederland nauwelijks ruimte voor (rooster, budget). Als we van tekenen, handvaardigheid, LO (vanaf een bepaalde leeftijd i.v.m. motorische ontwikkeling en in functie van wat je in je vrije tijd aan sport doet of zoiets), maatschappijleer, NLT en CKV keuzevakken zouden maken dan zouden we in ruil hiervoor voor andere keuzevakken kunnen kiezen. Dan moet er wel altijd nog budget voor worden vrijgemaakt.
Daar doelde ik voornamelijk op met het budget.quote:Op zondag 13 april 2014 22:28 schreef themole het volgende:
[..]
En mensen die het vak goed kunnen geven. Breek me de bek niet open over het informaticaonderwijs dat veel middelbare scholen aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |