Belgen,quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over één of andere schijtlollige belgenprogramma had.
Misschien lijkt het dan nog ergens op. Maar doe maar niet.quote:Op zondag 13 april 2014 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan ook een combi maken met die mooie tettentekening.
Shit, heb hem al gemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien lijkt het dan nog ergens op. Maar doe maar niet.
.quote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
http://aarslikkerdannykaarteninhethuisvanabrosenbaum.nl
bel de shoarma boerquote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
Ik heb honger gekregen van de hele dag niks doen.
Dat heb ik ook altijd. Moest je niet leren ofzo?quote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
Ik heb honger gekregen van de hele dag niks doen.
Ja.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Moest je niet leren ofzo?
Gewoon meer naar het balkon, op familie bezoek, naar de winkels en restaurants en werken enzo hmquote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo weinig online ineens?
Aan het genieten van het leven dus?quote:Op maandag 14 april 2014 07:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewoon meer naar het balkon, op familie bezoek, naar de winkels en restaurants en werken enzo hm
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 14 april 2014 07:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewoon meer naar het balkon, op familie bezoek, naar de winkels en restaurants en werken enzo hm
Klinkt leuk, al ligt het er natuurlijk wel een beetje aan wat je precies moet doen. Ik ben ook wel bijrijder geweest, op een grote vrachtwagen, dat was wel leuk. Heeft wel wat om zo hoog in een vrachtwagen te zitten en dan lekker om je heen kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 07:55 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben bijrijder; hoewel ze nu bezig zijn om mij meer bij de administratie te betrekken ofzo
voor 2005 ofzo was ik bouwmarktmedewerker 38 uur per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |