Gekke vent.quote:
Faxie jij had rapper moeten worden. Def Rhymz stylequote:
Laat iemand het tegendeel maar eens bewijzenquote:Op zondag 13 april 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde palmbomen zeggen, maar dit is Nederland.
Ik prefereer deze:quote:
Ze wil meer horenquote:
Aruba is Nederlandquote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Laat iemand het tegendeel maar eens bewijzen
Als dat betekent dat ik aan je mag zittenquote:
Ja hoor. :$quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik aan je mag zitten
Ben ik geweest, maar het is in mijn ogen eigenlijk geen Nederland. De cultuur is zo anders.quote:
Technisch gezien welquote:Op zondag 13 april 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik geweest, maar het is in mijn ogen eigenlijk geen Nederland. De cultuur is zo anders.
I know. Daarom zei ik 'eigenlijk'.quote:Op zondag 13 april 2014 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Technisch gezien welStaatsrechtelijk ook
Zou je daar wel de zee in zijn gerend?quote:
Oh ja, die aan aids leed en bij Paul de Leeuw was.quote:Op zondag 13 april 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog dat mijn moeder, die eigenlijk nooit muziek luistert, dit singeltje had.
Wat was er eigenlijk een hoop emo muziek toen.
Ja, het water is daar altijd heerlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je daar wel de zee in zijn gerend?
Wat is dezequote:
Jij en ik brengen sexy terug, Hepmeister.quote:
Die, ja.quote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die aan aids leed en bij Paul de Leeuw was.
Mijn guilty pleasure.quote:
Wanneer gaan wij samen hosselen?quote:Op zondag 13 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik brengen sexy terug, Hepmeister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |