Twi cityquote:
Hahaha, nee. Dat soort dingen heb ik wel afgeleerd met een vriendinnetje die daar totaal geen interesse in had.quote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie ons al op date gaan, jij enthousiast over je game-ervaringen vertellen, ik:![]()
Nee.quote:
Pics van jou aan zee?quote:
Hopelijk draait ze bij en vindt ze je leuk.quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Verschrikkelijk (af en toe). Ik zei al, ik durf er niets over te zeggen verder.
Dat hoop ik ook aangezien ik haar inmiddels toch wel erg leuk begin te vinden.quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk draait ze bij en vindt ze je leuk.
Yats is in lovequote:Op zondag 13 april 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aangezien ik haar inmiddels toch wel erg leuk begin te vinden.
En dat wil ik eigenlijk helemaal niet.quote:
Haha daar heb je weinig controle over op wie je verliefd wordenquote:
Nee.quote:
Nee man, te koud. Al had ik wel de neiging om de zee in te rennen. De zee was mooi.quote:
Gewoon doenquote:Op zondag 13 april 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, te koud. Al had ik wel de neiging om de zee in te rennen. De zee was mooi.
Denk niet dat mensen dat waarderen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenhelemaal naakt dan snel eruit en warme kleren aan
Ik zie je al gaan.quote:
mietje.quote:Op zondag 13 april 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, te koud. Al had ik wel de neiging om de zee in te rennen. De zee was mooi.
Niets mis met skinny dippenquote:
Daar kom je maar op een manier achterquote:
Jij kan dat vast wel waarderen.quote:
Dat zou jij toch ook doen. Of zou je mee rennen?quote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan dat vast wel waarderen.
Jij staat dan al klaar voor Feertje, met een warme deken en een kopje chocomelk.
Je had morgen moeten gaanquote:Op zondag 13 april 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo'n goeie sul ben ik wel.quote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan dat vast wel waarderen.
Jij staat dan al klaar voor Feertje, met een warme deken en een kopje chocomelk.
Ik zou niet aan het strand komen, want strandquote:Op zondag 13 april 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou jij toch ook doen. Of zou je mee rennen?
Is lief van je.quote:
Nee. Geen spijt dat ik nu ben geweest.quote:Op zondag 13 april 2014 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je had morgen moeten gaanNaar Vrouwenpolder
Slaan dit nergens doen op.quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet aan het strand komen, want strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |