Onzekere vrouwen of borderliners binden zich binnen de seconde aan een andere man zonder enige vorm van spijt.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef bammetjekwak het volgende:
ik had een meisje ontmoet via tinder!
10 keer gedate en ze wilde een relatie, ik antwoorde met dat ik nog meer tijd nodig had.
van het ene kwam het andere en het was welgeteld 2 dagen stil op whatsapp.
nu kijk ik op haar Facebook en zie dat ze een relatie heeft met een andere nerd
waar zit precies de fout hier??
vrouwen die tinder hebben zijn fout?
quote:
Joh, wat verwacht je van die tinderchickies. Pik is pik.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef bammetjekwak het volgende:
10 keer gedate en ze wilde een relatie, ik antwoorde met dat ik nog meer tijd nodig had.
Waar had jij nou meer tijd voor nodig?quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef bammetjekwak het volgende:
Wat jammer dat Tinder er nog niet wat toen ik nog vrijgezel was. Al mijn matties spenderen uren aan vleeskeuring op Tinder. Best geinig.quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Joh, wat verwacht je van die tinderchickies. Pik is pik.
Ik heb er niet zo veel meequote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Wat jammer dat Tinder er nog niet wat toen ik nog vrijgezel was. Al mijn matties spenderen uren aan vleeskeuring op Tinder. Best geinig.
Misschien vind ik er ook geen bal aanquote:
dat was een excuus omdat ik wel met haar wilde neuken maar geen relatie wildequote:Op zondag 13 april 2014 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar had jij nou meer tijd voor nodig?
Mijn mening: Match > gesprek van twee minuutjes > eindequote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Misschien vind ik er ook geen bal aanNooit actief gebruikt. Het ziet er alleen geinig uit, maar ik zie het alleen maar op de telefoon van maten.
Dan is het toch ook niet erg?quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
dat was een excuus omdat ik wel met haar wilde neuken maar geen relatie wilde
quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal ook bij veel maten van mij inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
Mijn mening: Match > gesprek van twee minuutjes > einde
'Vertrouwen verloren in de vrouw?'quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
'Hey'quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal ook bij veel maten van mij inderdaad.
'Heey'
'Hallo'
'Hoe gaat het?'
'Goed en met jou'
'Goed hoor'
'Oke leuk, wat doe je?'
'Beetje bankhangen'
'Haha'
'Jij?'
'In de tuin zitten?'
'Haha oke'
Ik heb zo'n hekel aan dames die 'jmj/gmj' en 'ok' gebruiken en verder niets inhoudelijks te melden hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'Hey'
'Hoi'
'Hoe is het?'
'gmj'
'Goed hoor'
'ok'
Tja, dan ben ik uitgepraat
Ja precies. Dat zijn imo geen dames, maar meisjes. Steek wat moeite in een gesprek, of begin er gewoon niet aan.quote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dames die 'jmj/gmj' en 'ok' gebruiken en verder niets inhoudelijks te melden hebben.
mwah nu baal ik wel een beetje eigenlijk alhoewel ik wel besef dat het toch nooit iets zou worden.quote:
Ze zijn waarschijnlijk gewend om gevoed te worden met aandachtquote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef Toto69 het volgende:
Ja precies. Dat zijn imo geen dames, maar meisjes. Steek wat moeite in een gesprek, of begin er gewoon niet aan.
Meisjes dus.quote:Op zondag 13 april 2014 20:31 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk gewend om gevoed te worden met aandachtZe verwachten reacties als: 'Sexy foto'. Als hun arrogantie niet wordt gevoed, is de jongen niet interessant.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Conclusie; Tinder is voor meisjes.
we kunnen wel goed merken aan de manier waarop jij dat schrijft dat jij weleens de nerd bent geweest om de andere jaloers te maken.quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Jurisprudentie het volgende:
Wat schattig, je bent het meisje kwijtgeraakt aan 'een of andere nerd' (haha loser!) en komt hier nu je frustraties afreageren?
Misschien die van jou welquote:Op zondag 13 april 2014 20:51 schreef Voszje het volgende:
Alleen maar willen neuken en dan het vertrouwen verliezen... Je komt vast wel in een ander broekje, of niet.
Sorry bammetje, ik heb het voor je geprobeerd...quote:
Dit. En heel Tinder zit vol met labiele types dus beter blijf je daar ver van weg.quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen of borderliners binden zich binnen de seconde aan een andere man zonder enige vorm van spijt.
[..]
geeft niet maat.quote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry bammetje, ik heb het voor je geprobeerd...
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel. Je vind jezelf meer waard dan de nerd waar ze nu mee date, en dat doet je wel pijn. Nou, eigen schuld - dikke bult. De meeste vrouwen willen seks alleen binnen (de veiligheid van) een relatie.quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ja tuurlijk is het mijn fout geweest.quote:Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel. Je vind jezelf meer waard dan de nerd waar ze nu mee date, en dat doet je wel pijn. Nou, eigen schuld - dikke bult. De meeste vrouwen willen seks alleen binnen (de veiligheid van) een relatie.
Hij wilde haar stiekem wel...quote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef Mishu het volgende:
Als jij niet voor haar ging, waarom ben je dan jaloers?
Eigen schuld.
Ik vertrouw vagina wel. Al mijn frustratie raak ik bij vagina kwijt, lief, zacht en warm..quote:Op donderdag 17 april 2014 09:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Prachtig dat je ooit vertrouwen in vrouwen hebt gehad. Wees daar trots op!
Heeft niet alleen te maken met lekker genoeg zijn, maar het is gewoon een psychologisch spelletje. Gewoon lekker nonchalant blijven doen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij wilde haar stiekem wel...
Tsja, het was geen slimme aktie. Anderzijds, als je als man lekker genoeg bent, werkt die zet soms wel, zeggen dat je niet wil. Dan wordt het verlangen groter en wacht ze op hem.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Drxx het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd wat jullie 10(!!!) dates lang hebben gedaan
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Drxx het volgende:
Kusjes op de wang geven waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Drxx het volgende:
Volgens een maat van mij die op Tinder zit ervaart hij het juist andersom.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Denken dat meisjes die toehappen op Tinder op zoek zijn naar een relatie, die willen gewoon seks.
Mijn maten gebruiken het enkel om meiden te scoren die altijd wel in zijn voor seks. Op die paar labiele na die direct denken dat ze gaan samenwonen enzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Volgens een maat van mij die op Tinder zit ervaart hij het juist andersom.
Dan zal het wel aan hem zelf liggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef Lastpost het volgende:
Mijn maten gebruiken het enkel om meiden te scoren die altijd wel in zijn voor seks. Op die paar labiele na die direct denken dat ze gaan samenwonen enzo.
ze had toch echt een ingang tussen haar benenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
'de vrouw' bestaat niet. zodra je je dat realiseert, is je vertrouwen terug.
Heb je dat mogen checken dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ze had toch echt een ingang tussen haar benen
Nee heb wel seks met haar gehad. De 2e date al.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maar 10 keer afspreken en nog steeds geen sex is vaak geen goed teken...
Je spreekt jezelf tegen...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:49 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Nee heb wel seks met haar gehad. De 2e date al.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:53 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ze had toch echt een ingang tussen haar benen
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:06 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nee maar ik rook iedere keer mossels als ze bij me was
Dat onderste was natuurlijk niet serieusquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen...
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |