Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Zou wat zijnquote:
Hij wil Ajax weer gaan opheffen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Waterreus zit bij Studio Voetbal terwijl PSV heeft verloren, hoe kan dat?
Is er nog iemand anders van Heracles geschorst, behalve Schenkeveld?quote:
Hij zit dan in het verkeerde vak.quote:Op zondag 13 april 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een homofiel deze NAC-supporter joh.
Rienstra, Bruns en nog wat. Heb gewoon al boden van 100 euro per kaartquote:Op zondag 13 april 2014 19:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is er nog iemand anders van Heracles geschorst, behalve Schenkeveld?
Heb liever Helenequote:Op zondag 13 april 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga nu naar 90 minutes kijken, want Carrie.
Langs of onder allebei oke.quote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk ook nog beelden van Joep op de brommer langs de Ajax bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, triestheid ten topquote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk ook nog beelden van Joep op de brommer langs de Ajax bus
quote:Op zondag 27 april 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gevaarlijk dakraam. Jammer dat het Joep niet heeft geraakt.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
Geo4kant vind dit not dun inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kijkt altijd en post hier mee, zonder de uitslag te willen weten![]()
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 27 april 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Joep op de motor
Joep en het klapperende dakraam
Ik ga prentenboekjes schrijven over Joep.
Het komt op mij over alsof een kleutertje iets mag vragen aan Ernst en Bobbie en ze hun mogen aanraken.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, allemaal dingen die we al wistenTreurige bedoening.
4G.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef Evertjan het volgende:
hoe maken ze verbinding met de motor? in de TDF vliegt er ook altijd een vliegtuig rond op de signalen door te sturen?
Joep is het kopstuk van de show, dus ja.quote:Op zondag 27 april 2014 19:01 schreef Adelante het volgende:
Zouden ze live schakelen als de bus aankomt??
Dat komt na het journaal.quote:Op zondag 27 april 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom beginnen ze niet met Groningen?
Ik mis roze shirtsquote:
Omdat ze altijd de volgorde van de ranglijst aanhouden en de vorige keer dat ze dat veranderden half Nederland in opstand kwam?quote:Op zondag 27 april 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom beginnen ze niet met Groningen?
Dat hebben we hier in Groningen ook een keer meegemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok dat dit nu een salonremise wordt
alle keepers in de eredivisie zijn gehandicaptquote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef indiaantje89 het volgende:
2 vrije trappen en geen keeper duikt. Wtf?
Nu komt Groningen in opstand, geen aardgas meer voor de Randstad.quote:Op zondag 27 april 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze altijd de volgorde van de ranglijst aanhouden en de vorige keer dat ze dat veranderden half Nederland in opstand kwam?
Al hadden ze springveerschoenen dan kon je nog die ballen er niet uit houden.quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef indiaantje89 het volgende:
2 vrije trappen en geen keeper duikt. Wtf?
Ze spelen levend standbeeld.quote:Op zondag 27 april 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle keepers in de eredivisie zijn gehandicapt
we moeten zo schakelen naar Joep dus de samenvattingen zijn korter vandaagquote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef Mansjester het volgende:
Huh, 79e minuut al![]()
Wat een slechte samenvatting, ze laten alle grote kansen en mooie aanvallen van Ajax niet eens zien!
Als je fluwelen aanvallen wil zien moet je het vorige potje haxball nog maar eens terugkijken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef Mansjester het volgende:
Huh, 79e minuut al![]()
Wat een slechte samenvatting, ze laten alle grote kansen en mooie aanvallen van Ajax niet eens zien!
Ajax onwaardig toch.quote:Op zondag 27 april 2014 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat wil je er aan gaan doen? Spelers maken de wedstrijd
Nee we gaan nog even genieten.quote:
Nee, wil wedstrijden zien waar wel gevoetbald wordt.quote:
*voor altijd NAC TVquote:Op zondag 27 april 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
in Joep zijn hoofd is het voor altijd Jeugdjournaal
voor de beelden moet je naar Fox toequote:Op zondag 27 april 2014 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, wil wedstrijden zien waar wel gevoetbald wordt.
Lukoki he.quote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Met vijf verdedigers spelen tegen Cambuur
Bedankt voor de spoilerquote:
Uh, hij speelt niet eensquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler
Nu is de samenvatting voor mij verpest.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler
Nu is de samenvatting voor mij verpest.
Denken dat ik dit meenquote:
De beker van 6 jaar terug vergetenquote:Op zondag 27 april 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
12 jaar geleden dat Feyenoord een prijs pakte xD
Aantal verliespunten in de 1e 4 wedstrijden.quote:
Die wissel heeft nooit plaatsgevondenquote:Op zondag 27 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de wissel van Manu wel in beeld geweest of lette ik niet op?
Misschien heeft hij wel een geile schoonzus.quote:Op zondag 27 april 2014 19:19 schreef Mansjester het volgende:
Wat een bullshit![]()
Niet JUICHEN omdat je familie met Feyenoord shirts aan op de tribune zit
Hij is zelf ook Feyenoordfanquote:Op zondag 27 april 2014 19:19 schreef Mansjester het volgende:
Wat een bullshit![]()
Niet JUICHEN omdat je familie met Feyenoord shirts aan op de tribune zit
quote:Op zondag 27 april 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wissel heeft nooit plaatsgevonden
Kampioen van de armoedequote:Op zondag 27 april 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
Jezus je zult maar met 5-1 verliezen in de Kuip
quote:Op zondag 27 april 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
Cambuur is beter dan Ajaxquote:Op zondag 27 april 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
hahaha goeiequote:Op zondag 27 april 2014 19:23 schreef Rabieluh het volgende:
Worden volgend jaar makkelijk kampioen met de nieuwe coach.
Ik ben echt razend.quote:Op zondag 27 april 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max23 heeft deze wedstrijd voor ons vergald met zijn spoiler
Hij vergat het gedeelte Knie en Teenquote:Op zondag 27 april 2014 19:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boetius wil een vliegtuig laten landen
Tenzij gescheiden.quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
Uh nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
xdquote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
Koemans vader en moeder zijn gescheiden in 1983.quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
Tenzij hij hertrouwd was.quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De vrouw van mijn vader.
Dat is je moeder Ronald.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zondag 27 april 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koemans vader en moeder zijn gescheiden in 1983.
Die komen op Sportschauquote:
Klikquote:Op zondag 27 april 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit verzin je ter plekke.
Bah wat kinderachtig
Ik moest lachenquote:
Oh nee, ik klik niet. Ben ff voetbal aan het kijken nu.quote:
Hij doet zijn naam weer eer aanquote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Piet met een mooie duik nadat de bal al in de goal ligt.
Pijnlijk dit.quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik klik niet. Ben ff voetbal aan het kijken nu.
Maar niemand gelooft je, als je dat maar weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |