SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
niet als je naar je eigen club kijktquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
curven en voetbal kijken kan makkelijk tegelijk
Alles gaat volgens plan.quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet als je naar je eigen club kijkt
dan is het kankeren in het kwadraat
Ik had dit al eerder aangekaart, zou jij je volgende keer eerst in willen lezen voor je dingen gaat zeggen die al zijn gezegd?!quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
WP en ik raken erg in de war van deze TT.
De sterren (En de zon wat een ster is) zijn voor jou de favoriete maan?
wow
[..]
Alles gaat volgens plan.
Wel als je eigen club Feyenoord is, jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet als je naar je eigen club kijkt
dan is het kankeren in het kwadraat
Dat zou niet goed zijn voor mijn scheldquota en mijn ranking op cfquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
curven en voetbal kijken kan makkelijk tegelijk
Gewoon een quote jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
WP en ik raken erg in de war van deze TT.
De sterren (En de zon wat een ster is) zijn voor jou de favoriete maan?
wow
[..]
Alles gaat volgens plan.
hoer nou opquote:Op zondag 13 april 2014 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
wp wanneer iemand vraagt of hij eten wilt delen
Ik heb het over een TT uit een topic waar hij nog niet had gepost. Je stelling is bij deze feitelijk onmogelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dit al eerder aangekaart, zou jij je volgende keer eerst in willen lezen voor je dingen gaat zeggen die al zijn gezegd?!
Dit is dus omgekeerd.quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn voor mijn scheldquota en mijn ranking op cf
[..]
Gewoon een quote ja
[ afbeelding ]
Waag het niet om het te veranderen
Tot nog toe gaat het inderdaad goed.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.
waarheid welquote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel als je eigen club Feyenoord is, ja
neequote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
moet je weer vervelend doen en huilen typisch?
Oh shit.quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het over een TT uit een topic waar hij nog niet had gepost. Je stelling is bij deze feitelijk onmogelijk.
[..]
Dit is dus omgekeerd.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het over een TT uit een topic waar hij nog niet had gepost. Je stelling is bij deze feitelijk onmogelijk.
[..]
Dit is dus omgekeerd.
ja hey daar is deze tt op gebaseerd hequote:
Ja leuk maar dat zei je niet. Als je mij op iets wil aanvallen wees dan tenminste volledig en correct.quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ja hey daar is deze tt op gebaseerd he
Stommerd. TT wijziging regel je zelf maarquote:
Jeetjequote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat zei je niet. Als je mij op iets wil aanvallen wees dan tenminste volledig en correct.
[..]
Stommerd. TT wijziging regel je zelf maar
Okey >_< maar dapper van jequote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JeetjeIk erken mijn fouten, en deze TT is prima.
Dankje, ik doe mijn best. En ondanks dat perfectie saai is, kan beetje oog voor detail geen kwaad.quote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Okey >_< maar dapper van je. Streven naar perfectie is dan ook bijzonder saai.
azquote:Op zondag 13 april 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, ik doe mijn best. En ondanks dat perfectie saai is, kan beetje oog voor detail geen kwaad.
Het toegeven en accepteren maakt je kwetsbaar maar laat tevens ruimte open voor de discussie en daarmee een algeheel leermoment voor de SC.quote:Op zondag 13 april 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, ik doe mijn best. En ondanks dat perfectie saai is, kan beetje oog voor detail geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |