SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En al die mensen die toen Denswil met Veltman zo goed speelden tegen Celtic zeiden dat Moisander minder waseigen jeugd hype zoals gewoonlijk.
Snelle Egel![]()
Het wordt met iedere herhaling schandaliger.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Scorpie het volgende:
In de herhaling is te zien dat Denswil een NOG grotere mongool is dan werd aangenomen.![]()
Storing gaande bij Foxsport.nl?
Kan ook niet meer zowel Ajax als Feyenoord kijken dmv livestream.
De streams voor de PL werken ook niet meer![]()
![]()
Poulsen maakt de 1-0, 30 seconde later schiet Denswil in eigen goal terwijl dat niet echt had gehoeven. Staat dus 1-1.quote:![]()
Foxsports.nl nu helemaal dood:
The page you are looking for is temporarily unavailable.
Please try again later.
(port reminder 9080)
10 seconden later:
error 500.![]()
Die commentator bij FoxSports is echt vermoeiend, versta hem echt de helft van de tijd niet. Die vent heeft een winterslaap nodig.![]()
Reitsemaquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef DenXD het volgende:
Die commentator bij FoxSports is echt vermoeiend, versta hem echt de helft van de tijd niet. Die vent heeft een winterslaap nodig.![]()
Totaal geen emotie
Oh.![]()
Met de alternatieve speler heb ik geen problemen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:46 schreef m0nkm0nk het volgende:
Man man man, foxsports gateway time-out! Ik eis mn geld terug deze maandVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die Ligeon geeft zijn voorzetten gewoon blind en hoopt dan vervolgens dat er iemand tegen aan loopt.![]()
Eigenlijk spelen ze best aardig. ADO kan niks behalve verdedigen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Streams niet openbaar a.u.b. (Of liever gewoon helemaal niet)
Wat is Ajax opnieuw zwak, tering...![]()
De stream die ik nu kijk werkt voor geen meter maar kon nog net het doelpunt mee pikken.Mooi ingeschoten zo in de korte hoek.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is ook de bedoeling bij een goede lage voorzet. Dat je de bal consequent op een panklare plek voorlangs schiet en dat iemand goed inloopt.quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef CaasS het volgende:
Die Ligeon geeft zijn voorzetten gewoon blind en hoopt dan vervolgens dat er iemand tegen aan loopt.![]()
Dan zal ik wel niet opletten, want ik doelde op een paar hoge voorzetten.quote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling bij een goede lage voorzet. Dat je de bal consequent op een panklare plek voorlangs schiet en dat iemand goed inloopt.![]()
Heeft dit seizoen een aantal grote fouten gemaakt maar het blijft gewoon een groot verdedigend talent. Moet alleen nog doorgroeien en dat is niet ieder talent gegeven.quote:Op zondag 13 april 2014 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil speelt verder een ijzersterke wedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook een paar prima bij de 2e paal (buiten het bereik van de keeper), dat er dan bijna niemand voor de goal staat is niet zijn fout.quote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dan zal ik wel niet opletten, want ik doelde op een paar hoge voorzetten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belangrijkste is winnen vandaag, dat we vandaag geen kampioen worden kan me verder aan m'n reet roesten. Komt volgende week wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor een halve rechtsbuiten met super veel snelheid kapt hij wel veel te vaak terug.quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook een paar prima bij de 2e paal (buiten het bereik van de keeper), dat er dan bijna niemand voor de goal staat is niet zijn fout.
Volgend seizoen verhuren/verkopen.![]()
Over 2 weken.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Pedroso het volgende:
Belangrijkste is winnen vandaag, dat we vandaag geen kampioen worden kan me verder aan m'n reet roesten. Komt volgende week wel.![]()
Volgende week bekerfinale. Kan je op de huldiging meteen twee prijzen laten zien.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Pedroso het volgende:
Belangrijkste is winnen vandaag, dat we vandaag geen kampioen worden kan me verder aan m'n reet roesten. Komt volgende week wel.Oh.![]()
Zit even te kijken maar wat is dat PSV dramatisch, kunnen er echt helemaal niks van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook niet als er geen 1 aankomt?quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook een paar prima bij de 2e paal (buiten het bereik van de keeper), dat er dan bijna niemand voor de goal staat is niet zijn fout.![]()
Dat wou ik net zeggen. Hoe kan je daar nou 4-0 verliezen als je dit PSV daar zietquote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Pedroso het volgende:
Zit even te kijken maar wat is dat PSV dramatisch, kunnen er echt helemaal niks van.het is echt werkelijk schandalig wat die aan het doen zijn.
![]()
Misschien dat ze nog meer rechtsbuitens en aanvallende middenvelders gaan kopen in de zomer.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Pedroso het volgende:
Zit even te kijken maar wat is dat PSV dramatisch, kunnen er echt helemaal niks van.Oh.![]()
Alleen maar persoonlijke fouten destijds. Ajax is echt heel stabiel, slechts 22 doelpunten tegen en die wedstrijd 4 dus.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef DenXD het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Hoe kan je daar nou 4-0 verliezen als je dit PSV daar ziethet is echt werkelijk schandalig wat die aan het doen zijn.
![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Sowieso in die eerste paar weken veel tegengoals. 6 in totaal tegen Heerenveen en AZ volgens mij?quote:Op zondag 13 april 2014 18:07 schreef CaasS het volgende:
[..]
Alleen maar persoonlijke fouten destijds. Ajax is echt heel stabiel, slechts 22 doelpunten tegen en die wedstrijd 4 dus.Oh.![]()
Weet ik niet meer, dacht AZ 2, maar kan je nagaan.quote:Op zondag 13 april 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso in die eerste paar weken veel tegengoals. 6 in totaal tegen Heerenveen en AZ volgens mij?Daarna bijna geen doelpunt meer tegen gehad dus.
![]()
Vermeer liet er een hoop door toen jaquote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef CaasS het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, dacht AZ 2, maar kan je nagaan.Daarna bijna geen doelpunt meer tegen gehad dus.
Oh.![]()
Ook ik was een voorstander om Maher te halen begin van het seizoen. Maar goed dat ik niet in het TH van Ajax zit dus, zou weggegooid geld geweest zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was anders wel zo geweest. Huldiging zal wel na de laatste wedstrijd van het seizoen komen. Dat is immers toch thuis.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week bekerfinale. Kan je op de huldiging meteen twee prijzen laten zien.![]()
Misschien had Maher wel beter gespeeld bij ons hoor, systeem en er zit een gedachte achter enzo.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Ook ik was een voorstander om Maher te halen begin van het seizoen. Maar goed dat ik niet in het TH van Ajax zit dus, zou weggegooid geld geweest zijn.Oh.![]()
Die laatste wedstrijd is toch op een zaterdagavond?quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Was anders wel zo geweest. Huldiging zal wel na de laatste wedstrijd van het seizoen komen. Dat is immers toch thuis.Oh.![]()
Ga weg. Lag voor 70% aan het duo Denswil - Veltman. Denswil toont dat vandaag ook weer met verve aan.quote:Op zondag 13 april 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer liet er een hoop door toen jaquote:Op zondag 13 april 2014 18:07 schreef PandaDrop het volgende:
* PandaDrop is boos
Neuzen van 020 zijn echt vervelende mensenquote:Als je niks zinnigs hebt toe te voegen voeg dan niks toe.quote:![]()
Een jong verdedigingsduo met een onzekere, wilde keeper achter je zorgt niet bepaald voor rust nee.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg. Lag voor 70% aan het duo Denswil - Veltman. Denswil toont dat vandaag ook weer met verve aan.Oh.![]()
Was ook niet de beste fase van Vermeer hoor, liet alles los. Hopelijk vindt ie een mooie club, gun ik 'm wel.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg. Lag voor 70% aan het duo Denswil - Veltman. Denswil toont dat vandaag ook weer met verve aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dat terwijl Veltman toen geblesseerd was en Denswil op de bank zat.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga weg. Lag voor 70% aan het duo Denswil - Veltman. Denswil toont dat vandaag ook weer met verve aan.
Je haat ze wel heel erg.![]()
Hopelijk kunnen we er nog wat poen voor vangen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was ook niet de beste fase van Vermeer hoor, liet alles los. Hopelijk vindt ie een mooie club, gun ik 'm wel.Oh.![]()
Oohja MegaToby speelde ook nog mee aan het begin van het seizoenquote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dat terwijl Veltman toen geblesseerd was en Denswil op de bank zat.
Je haat ze wel heel erg.
Oh.![]()
Veltman wel ja, maar Denswil speelde toentertijd wel?quote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dat terwijl Veltman toen geblesseerd was en Denswil op de bank zat.
Je haat ze wel heel erg.
Maar ik val daar wel flink door de mand ja![]()
![]()
In die 4 wedstrijden incasseerde Moisander en Alderweireld zelfs meer gols dan de 12 wedstrijden die Denswil daarna speelde.quote:Op zondag 13 april 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja MegaToby speelde ook nog mee aan het begin van het seizoen![]()
Soms met meer geluk dan wijsheid, zoals vorige week.quote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
twee tegendoelpunten, voor het laatst in september.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
waren wel kut doelpuntjesquote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
twee tegendoelpunten, voor het laatst in september.![]()
Gewoon erbij houden volgend jaar. Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen veel meer van zijn kunnen laat zien.quote:![]()
Gewoon 1e spits maken dan.quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gewoon erbij houden volgend jaar. Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen veel meer van zijn kunnen laat zien.Oh.![]()
Mag van mij, leuke speler zoals laatste wedstrijden.quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gewoon erbij houden volgend jaar. Zou me niks verbazen als hij volgend seizoen veel meer van zijn kunnen laat zien.![]()
Toch zie ik hem liever om een spits heen zwerven, laten uitzakken, ruimte maken voor anderen. Hij laat zien dat hij dat wel beheerst. Maar ja, dat gaat dan ten koste van Schone of Kishna op de flanken. En dat vind ik ook jammer. Dan toch maar eerste spits ;-)quote:![]()
Bojan is wel een leuke ja, kut seizoen draaien en op het eind aardig gaan spelen. Tegen Twente goed, mooie assist tegen Vitesse en vandaag ook aardig.![]()
Op de flanken is het niks, maar een zwervende spits is prima johquote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toch zie ik hem liever om een spits heen zwerven, laten uitzakken, ruimte maken voor anderen. Hij laat zien dat hij dat wel beheerst. Maar ja, dat gaat dan ten koste van Schone of Kishna op de flanken. En dat vind ik ook jammer. Dan toch maar eerste spits ;-)
Oh.![]()
Etalage denk ik. Sigthorsson ook.quote:Op zondag 13 april 2014 18:25 schreef S0nic het volgende:
Waarom in godsnaam krijgt De Sa wel minuten en Kishna niet?![]()
Speelde goed inderdaad. Ligeon is ook een uitstekende backupquote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef CaasS het volgende:
Even eenvoor Poulsen. Aanvoerder, doelpunt en mooie assist.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb een Ajacied442'tje gedaan voor je;quote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veltman wel ja, maar Denswil speelde toentertijd wel?
Maar ik val daar wel flink door de mand ja
1
2
3
4
5Moisander / Veltman - 12 wedstrijden - 7 gols tegen
Denswil / Veltman - 11 wedstrijden - 5 gols tegen
Denswil / Moisander - 4 wedstrijden - 6 gols tegen
Moisander / Alderweireld - 4 wedstrijden - 6 gols tegen
Denswil / van der Hoorn - 1 wedstrijd - 0 gols tegen![]()
Duidelijk, Plop-VdH beste duo.quote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb een Ajacied442'tje gedaan voor je;
[ code verwijderd ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tja... toch geloof ik dat mijn persoonlijke voorkeur wel vast blijft staan. Al zag het er inderdaad qua tegendoelpunten wel wat drastischer uit in mijn herinneringen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]![]()
Omdat kishna nog slechter is dan de Sa.quote:Op zondag 13 april 2014 18:25 schreef S0nic het volgende:
Waarom in godsnaam krijgt De Sa wel minuten en Kishna niet?![]()
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 13-04-2014 om 18:47:22@DuBlanqeBogarde Koningsnacht, Koningsdag en een huldiging in een weekend. Wat zullen ze blij zijn bij de gemeente Amsterdam. reageer retweet
![]()
Maakt de gemeente geen reet uit hoor, supporters/mensen die dat dagje vieren worden daar de dupe van.quote:Op zondag 13 april 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 13-04-2014 om 18:47:22@DuBlanqeBogarde Koningsnacht, Koningsdag en een huldiging in een weekend. Wat zullen ze blij zijn bij de gemeente Amsterdam. reageer retweet
![]()
Hier ga ik niet op reagerenquote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat kishna nog slechter is dan de Sa.
Snelle Egel![]()
Over 2 weken 3 prijzen vieren is ook leuk.
Ook aardig van Bojan dat hij 4 wedstrijden voor einde competitie goed gaat spelen.![]()
![]()
Hij aast op de positie van Messi natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Over 2 weken 3 prijzen vieren is ook leuk.
Ook aardig van Bojan dat hij 4 wedstrijden voor einde competitie goed gaat spelen.![]()
Kostic ook maar ff halen van Grun. Ziyech van heerenveen en met Zivkovic is onze jeugdaanval bijna compleet.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Kostic overbodig, kun je net zo goed Meleg doorschuiven.quote:Op zondag 13 april 2014 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Kostic ook maar ff halen van Grun. Ziyech van heerenveen en met Zivkovic is onze jeugdaanval bijna compleet.![]()
De politie gaat het zwaar krijgen in het weekend over twee weken. Zaterdag Koningsdag, Zondag KampioensfeestOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Is goed spuit 11quote:Op zondag 13 april 2014 19:05 schreef Shreyas het volgende:
De politie gaat het zwaar krijgen in het weekend over twee weken. Zaterdag Koningsdag, Zondag Kampioensfeest![]()
Klaassen heeft alles van een moderne middenvelder. Enorm loopvermogen, rendement, verdedigende kwaliteiten. Speelde weer eens ouderwets goed.![]()
Klopt. Bij Klaassen heb ik ook het idee dat hij alleen nog maar beter wordt.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen heeft alles van een moderne middenvelder. Enorm loopvermogen, rendement, verdedigende kwaliteiten. Speelde weer eens ouderwets goed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Heeft voor deze wedstrijd een maar mindere wedstrijden gekend, maar vandaag was ie weer top.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen heeft alles van een moderne middenvelder. Enorm loopvermogen, rendement, verdedigende kwaliteiten. Speelde weer eens ouderwets goed.![]()
Zit ook nog genoeg rek in.
Maar Denswil...liever van der Hoorn nog. En dat zegt genoeg.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vond Denswil op het eigen doelpunt na juist erg sterk vandaag.quote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft voor deze wedstrijd een maar mindere wedstrijden gekend, maar vandaag was ie weer top.![]()
Zit ook nog genoeg rek in.
Maar Denswil...liever van der Hoorn nog. En dat zegt genoeg.
![]()
Blijft opbouwend zeer matig. En is onder druk erg onzeker.quote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vond Denswil op het eigen doelpunt na juist erg sterk vandaag.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
78 van de 82 passes goed en hij had ook nog die pass waarmee hij Klaassen voor de keeper zettequote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijft opbouwend zeer matig. En is onder druk erg onzeker.![]()
Komt alleen veel te weinig in de bal. Heeft maar 33 passes gegeven en dat is als halfspeler nog steeds veel te weinig. Loopvermogen of niet. Helaas lijkt dat vooral opdracht van De Boer.quote:Op zondag 13 april 2014 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen heeft alles van een moderne middenvelder. Enorm loopvermogen, rendement, verdedigende kwaliteiten. Speelde weer eens ouderwets goed.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik moest het vandaag met de klote schakelprogramma van Fox zodat ik maar de helft van Ajax - Ado heb gezien. Dus misschien kan ik het verkeerd hebben gezien.quote:Op zondag 13 april 2014 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
78 van de 82 passes goed en hij had ook nog die pass waarmee hij Klaassen voor de keeper zetteWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:ViktorGFischer twitterde op zondag 13-04-2014 om 20:11:49I can't thank our fans enough for 3 amazing banners at todays game. It touched me deep. #WZAWZDB reageer retweet
![]()
quote:Frank de Boer sprak twee weken geleden nog zijn twijfels uit over contractverlenging voor Christian Poulsen. Inmiddels heeft hij de knoop doorgehakt en wil hij graag door met de Deen. "Ik heb hem dat gevraagd. Maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Hij kan niet alleen hard werken maar ook goed voetballen. Daley Blind is op die positie mijn eerste keus, maar Poulsen komt echt wel aan zijn wedstrijden. Hij is een echte prof die ik er graag bij heb."![]()
Hoorn > Alderweireldquote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Hopelijk wint Ajax "gewoon" van PEC Zwolle volgende week.
Het is volgens mij een tijdje geleden dat Ajax 3 prijzen heeft gewonnen?![]()
95/96 voor het laatst volgens mijquote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk wint Ajax "gewoon" van PEC Zwolle volgende week.
Het is volgens mij een tijdje geleden dat Ajax 3 prijzen heeft gewonnen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Mooie tijdenquote:Op zondag 13 april 2014 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
95/96 voor het laatst volgens mij![]()
Nee joh zitten dan minstens net zo veel Ajacieden.quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch wel minder dat je dan in een leeg stadion met die schaal moet gaan hossen![]()
Zijn de Almeloërs een beetje Ajax-gezind?quote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh zitten dan minstens net zo veel Ajacieden.
Oh.![]()
Haha, je kunt je seizoenkaart voor volgend jaar wel bijna terugverdienen denk ik! Ik ben er sowieso bij, in het uitvak.quote:Op zondag 13 april 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Gaan er nog veel naar Almelo? Voor kaarten handel ben ik beschikbaar gr gr.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zogenaamd beste supporters van Nederland
Direct weer ongeregeldheden in Amsterdam na de wedstrijd door ajacieden.
Walgelijke fansAltijd weer mis daaro, kan nooit eens leuk en goed. Sfeerloze onsympathieke club
![]()
![]()
sorry manquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke fansAltijd weer mis daaro, kan nooit eens leuk en goed. Sfeerloze onsympathieke club
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
bedankt voor je meningquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
![]()
mad?quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
Oh.![]()
het zit diepquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Gewoon uitwedstrijd, maar dan zonder de combi.quote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn de Almeloërs een beetje Ajax-gezind?
Hopelijk pakken ze in ieder geval een punt daar anders krijg je weer zo'n lekkere sfeer![]()
quote:
bianconeri is gewoon heel objectief en heeft geen enkele haat jegens ajax. alleen geeft ajax gewoon elke keer aanleiding er toe, dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen![]()
Ja, zware ongeregeldheden idd, zul je niet zien bij supporters van clubs als Juve, Milan, Arsenal, United, Sjelsie, Barca, Real etc etc etc.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
AFCA
Nou ja, ze moesten in de rust Peter Beense aanhoren, dus ik begrijp het wel.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
verder kijkt hij alleen eredivisie omdat het moet van zijn broertjequote:Op zondag 13 april 2014 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
bianconeri is gewoon heel objectief en heeft geen enkele haat jegens ajax. alleen geeft ajax gewoon elke keer aanleiding er toe, dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen![]()
Dit doet pijnquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Krijgen we die dan?quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaaltje ophalen in de nieuwe uitshirts.
Omdat we dan eerst een halfjaar met Aegon moeten rondlopen en daarna met een andere sponsor.Oh.![]()
Beter dan Dré Hazesquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, ze moesten in de rust Peter Beense aanhoren, dus ik begrijp het wel.![]()
![]()
Al die mongooltjes die de dag van hun leven hebben, omdat Ajax vandaag geen landskampioen is geworden.
![]()
Precies, kunnen beter een voorbeeld nemen aan Feyenoord, die vieren hun 2e plek als een kampioenschap op de Coolsingel zonder ongeregeldhedenquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef bianconeri het volgende:
eckte eckte supporters, zelfs een 2e plek is een prijs
![]()
![]()
2 weken later, dikke #carequote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef Devv het volgende:
Al die mongooltjes die de dag van hun leven hebben, omdat Ajax vandaag geen landskampioen is geworden.
![]()
Ja die zouden ze in de rust gewoon ouderwets moeten vierendelen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ah Bianconeri is er weer. Ik was even vergeten dat geestelijk gehandicapten blijkbaar ook op internet kunnen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Frustratie over wederom geen kampioenschap in rotturrrrrrdam zit hoog.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Ah Bianconeri is er weer. Ik was even vergeten dat geestelijk gehandicapten blijkbaar ook op internet kunnen.![]()
Hij is fan van het volk uit Groningen waar wij veel toptalenten wegtrekken.quote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Frustratie over wederom geen kampioenschap in rotturrrrrrdam zit hoog.![]()
Ach ze kunnen altijd nog de 2e plek vieren.quote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Frustratie over wederom geen kampioenschap in rotturrrrrrdam zit hoog.'Wish I was old and a little sentimental'
Iddquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, je kunt je seizoenkaart voor volgend jaar wel bijna terugverdienen denk ik! Ik ben er sowieso bij, in het uitvak.![]()
![]()
Hij is geen successupporter, dus heeft hij maar een kleine club uit Italië genomen als zijn club, namelijk Juventus.quote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Frustratie over wederom geen kampioenschap in rotturrrrrrdam zit hoog.AFCA
Vandaag was anders in de 85ste minuut ook het halve stadion leeg. En dat terwijl Ajax gewoon voor stond.quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch wel minder dat je dan in een leeg stadion met die schaal moet gaan hossen![]()
![]()
De parkeerplaats/garage...quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Vandaag was anders in de 85ste minuut ook het halve stadion leeg. En dat terwijl Ajax gewoon voor stond.![]()
Jammer dat de vierde foto in het rijtje een andere achtergrond heeft.quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Ja, zo gaat dat meestal als de ene sponsor stopt en de andere sponsor begint.quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we die dan?
Omdat we dan eerst een halfjaar met Aegon moeten rondlopen en daarna met een andere sponsor.![]()
Wat een lul is die Denswil toch ook hé
Heel leuk en aardig dat hij zegt speelminuten te willen en dat hij anders niet verlengt, maar dat hij dan in de minuten die hij krijgt zo kut speelt![]()
![]()
Het is vandaag weer erg uit de hand gelopen. Eerst bij het honk en daarna op station Zwolle een grote chaos...AFCA!![]()
Meestal gaat het aan het begin van het seizoen ja. Nu krijg je dus hetzelfde uitshirt met 2 sponsoren. Zal ook wel uitmaken voor de verkoop van de shirts denk ik.quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat meestal als de ene sponsor stopt en de andere sponsor begint.Oh.![]()
Kunnen we de schaal niet is on tour laten gaan ? Doen ze met de wereldbeker ook.
Kunnen ze zich in Rotterdam bv ook is vergapen aan zo'n kampioensschaal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor 2020 komt er eentje in Rotterdam.quote:Op zondag 13 april 2014 21:14 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we de schaal niet is on tour laten gaan ? Doen ze met de wereldbeker ook.![]()
Pff, triest weer. Ook op Leidse hoorde ik op de radio.quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Het is vandaag weer erg uit de hand gelopen. Eerst bij het honk en daarna op station Zwolle een grote chaos...![]()
Station Zwolle was één grote chaos.quote:Op zondag 13 april 2014 21:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pff, triest weer. Ook op Leidse hoorde ik op de radio.AFCA!![]()
Weet iemand hoe je van club kan veranderen met je SCC?
Ik wil volgend jaar naar de Feyenoord wedstrijden maar heb een Ajax SCC en kan het niet zo snel 1.2.3 vinden op internet.![]()
En het maar raar vinden dat er niets meer mag tegenwoordigquote:Op zondag 13 april 2014 21:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pff, triest weer. Ook op Leidse hoorde ik op de radio.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef wickedmen het volgende:
Ik wil volgend jaar naar de Feyenoord wedstrijden maar heb een Ajax SCC en kan het niet zo snel 1.2.3 vinden op internet.okquote:Op zondag 13 april 2014 19:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik wil volgend jaar naar de Ajax wedstrijden maar heb een Feyenoord SCC en aangezien je een SCC nodig hebt bij de Ajax wedstrijden.![]()
Tja je hebt natuurlijk 9/10 mensen die wel gewoon normaal doen, voor hen is dat wel vervelend.quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat er niets meer mag tegenwoordig![]()
Jammer dat je tegenwoordig niet meer met scherp mag schietenquote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat er niets meer mag tegenwoordigRED ONS HENNIEGOD![]()
Heracles uit verliezen en dan thuis tegen nek feestje bouwenLearn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
neequote:Op zondag 13 april 2014 21:19 schreef Spinosaurus het volgende:
Heracles uit verliezen en dan thuis tegen nek feestje bouwen![]()
Heraces uit met 5-0 verliezen en NEC thuis met 5-0 verliezen en Feyenoord kampioen![]()
AFCA
er zijn dus werkelijk mensen in rotterdam die daar nog in gelovenquote:Op zondag 13 april 2014 21:20 schreef Smoofie het volgende:
Heraces uit met 5-0 verliezen en NEC thuis met 5-0 verliezen en Feyenoord kampioen![]()
![]()
Het gehandicaptenvak ja.quote:Op zondag 13 april 2014 21:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
er zijn dus werkelijk mensen in rotterdam die daar nog in geloven
Al is dat redelijk groot in de Kuip.Oh.![]()
Gewoon slaan met bamboestokkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat je tegenwoordig niet meer met scherp mag schieten![]()
Ik word liever verkrachtquote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
Nog meer mensen die in het honk aan het kijken waren vandaag?AFCA
En er zijn serieus Ajacieden die niet weten hoe je Ajacied schrijftquote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef gelezwembroek het volgende:
Er zijn dus serieus ajaxcieden die denken dat Ajax volgende week kampioen gaat worden.![]()
![]()
De reeks van 20 Eredivisie wedstrijden ongeslagen zal tegen Heracles uit wel stoppen ja.quote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef gelezwembroek het volgende:
Er zijn dus serieus ajaxcieden die denken dat Ajax volgende week kampioen gaat worden.![]()
Het Heracles met wat personele problemen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De reeks van 20 Eredivisie wedstrijden ongeslagen zal tegen Heracles uit wel stoppen ja.![]()
Niet volgende week, maar de week daarna. Aangezien volgende week de bekerfinale is, flapdrol.quote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef gelezwembroek het volgende:
Er zijn dus serieus ajaxcieden die denken dat Ajax volgende week kampioen gaat worden.'Wish I was old and a little sentimental'
Kunstgras moet je niet onderschatten hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De reeks van 20 Eredivisie wedstrijden ongeslagen zal tegen Heracles uit wel stoppen ja.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: