SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
WK MOTM Immersquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Immers scouten natuurlijk voor z'n plek in Oranje
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hater.quote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Willems huilie huilie.
Kom sprinten dan.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
Locadia heeft een rotonde nodig om te draaien, een zonder tegenliggers.Hou je toch met die worstenvingers hé.quote:![]()
Pelle![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom waren die wedstrijden in Engeland om 17.07 begonnen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zomertijd,quote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef DuTank het volgende:
Waarom waren die wedstrijden in Engeland om 17.07 begonnen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ivm herdenking Hillsborough drama 25 jaar geledenquote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef DuTank het volgende:
Waarom waren die wedstrijden in Engeland om 17.07 begonnen?![]()
wat deed pelle, meer info graagquote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Kom, we gaan een kwartier lang Pelle uitlachen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het gaat perfect zo. Nou ado nog even winnenquote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk de mogelijke kampioenswedstrijd van Ajax niet maar het gaat dus niet zo goed?![]()
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door MrvanTrapZ op 13-04-2014 17:28:05 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ah de bal gaat door pelle heenquote:
#FreeTrapz![]()
In 15 minuten naar de Jumbo gefietst, boodschappen gedaan, pizza in de oven gedaan en op tijd voor de 2e helft. Iets draaglijker hoop ik nu.![]()
Ik heb gewoon besteld, lekker voetbal kijken en eten.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat op een zondag als deze mijn mams gewoon Nasi maken.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dat is oprecht heel knapquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
In 15 minuten naar de Jumbo gefietst, boodschappen gedaan, pizza in de oven gedaan en op tijd voor de 2e helft. Iets draaglijker hoop ik nu.![]()
![]()
Thanksquote:Het was rustig daar gelukkig.
Had ook best een paar minuten kunnen missen van de 2e helft overigens, was niet zo'n probleem geweest achteraf.![]()
Het gaat om de uitdaging.quote:Op zondag 13 april 2014 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ThanksHet was rustig daar gelukkig.
Had ook best een paar minuten kunnen missen van de 2e helft overigens, was niet zo'n probleem geweest achteraf.![]()
dave
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax
Maar godverdomme wat een pauperclub is dat PSV toch tegenwoordig.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sneijder-Klaassen
Nigel de Jong
Wat een middenveld![]()
inb4 Dutankquote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
Maar godverdomme wat een pauperclub is dat PSV toch tegenwoordig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blind en Siem voor Nigel en Wes.quote:Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sneijder-Klaassen
Nigel de Jong
Wat een middenveldhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Janmaat in Oranje.
MOTM WK Janmaat.
Middenveld:
Janmaat Janmaat
Janmaat.
enz enzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
vergeet serero niet te nationaliserenquote:
#FreeTrapz![]()
Den Haag nog 1tje erbij tikken eigenlijk. Of 2.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
2quote:Op zondag 13 april 2014 18:03 schreef Patje1987 het volgende:
Den Haag nog 1tje erbij tikken eigenlijk. Of 2.
toen werd je wakker met je vinger in je hol denkquote:
FYPPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die vat ik even niet, Sjon.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toen werd je wakker met je vinger in je hol denk
FYP
Ok.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SereroooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs die commentator zit te zeuren over de five at the back.
Zal de Boer voor volgende week aan de KNVB vragen of hij thuis mag spelen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ekte fan.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero scoort en ik heb het niet eens gezienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom kijk je niet?quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero scoort en ik heb het niet eens gezienhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
PSV is het negatieve imago van vorig jaar kwijt. Nu hebben ze helemaal geen imago meer. Wat een slappe hap daar.![]()
Baje, baje, baje, baje.... waar ben je?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is net zoiets als GJE die uit eten gaat als Oranje speelt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu kan de Boer nog helpen met het podium afbreken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We zijn gewoon aan het chillen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus? Moet hij (zij?) het niet zien?
![]()
Vorm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 muizen aansluiten en dan samen dealtjes oppikken.quote:
wacht nog op die bal die door pelle heen gaatquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Komt ie !!quote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht nog op die bal die door pelle heen gaat
NU!
Mijn GIF was toch perfect?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Leuk een beetje de PSV'ers trollen op het forum.
De standaard comeback "10-0"
Krijg toch wel een stijfje van die goal van Janmaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb gehoord dat de KNVB de voorlaatste en laatste speelronde gaat omdraaien... want thuis kampioen worden is natuurlijk veel leuker voor de fans.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 18:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 muizen aansluiten en dan samen dealtjes oppikken.
Is die al uit dan?quote:Op zondag 13 april 2014 19:28 schreef OmniRocket het volgende:
FIFA World Cup 2014 aan het downloaden.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja, had 'm al geprobeerd. Het allerleukste aan de demo is dat je de filmpjes niet kan skippenquote:![]()
![]()
Nee, gewoon filmpjes kijken op YouTube. Top 10's enzo.quote:Op zondag 13 april 2014 18:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 muizen aansluiten en dan samen dealtjes oppikken.![]()
Klinkt gezellig, mogen er nog meer mensen aansluiten?quote:Op zondag 13 april 2014 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon filmpjes kijken op YouTube. Top 10's enzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Akkoord. Kan wel paar potjes meedoen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
![]()
Bij Feyenoord staat er altijd hooligans en bij Ajax supporters.![]()
ze moeten gewoon standaard "mongolen" gebruiken, zijn ze er ookquote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Feyenoord staat er altijd hooligans en bij Ajax supporters.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zou waarschijnlijk reageren met: "Ja, dat heb je helemaal juist"quote:Op zondag 13 april 2014 20:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Schaken zou daar ook in moeten, speelt elke wedstrijd kutsuper consistent
![]()
![]()
Diego Costa zijn poot gebroken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zou waarschijnlijk reageren met: "Ja, dat heb je helemaal juist"Feyenoord Rotterdam![]()
twitter:Jesserdt twitterde op zondag 13-04-2014 om 20:44:57Heb deze week een feestje bij een fietsenmaker. Denk dat het wel Gazelleg wordt. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2, kerel, alles gaat goed komen met de liefde. Heisenberg steunt je: http://www.vkmag.com/magazine/heisenberg_helpt_stefan_een_beetje
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een gayboii.quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
DS2, kerel, alles gaat goed komen met de liefde. Heisenberg steunt je: http://www.vkmag.com/magazine/heisenberg_helpt_stefan_een_beetje
![]()
![]()
Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
https://vine.co/v/MJ5FTbIJbmM
Atletico zonder Costa in de slotfase van de BBVA en CL.
![]()
quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
en waar word je precies zo blij van ?quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Make it happen
[ afbeelding ]
pacesletje trapz zal het wel worden van sterling
#FreeTrapz![]()
Gold Janmaat zowiezo en SIF Hulkquote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waar word je precies zo blij van ?
pacesletje trapz zal het wel worden van sterling![]()
![]()
IF Perisic zou ik wel willen hebben.. jammer dat ik nu echt klaar ben met FIFA. Ik ga nog wel dat landentoernooi spelen maar voor de rest wil ik dit kut spel niet meer veel spelen.![]()
Wanneer zullen we onze semi doen?quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Perisic zou ik wel willen hebben.. jammer dat ik nu echt klaar ben met FIFA. Ik ga nog wel dat landentoernooi spelen maar voor de rest wil ik dit kut spel niet meer veel spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb gisterenmiddag SIF James gehaald voor 238k, dat blijkt nu een hele goede deal te zijn geweest. Hij is nu 270k op de Xbox. Ook IF Pepe gehaald voor 63k en die is nu ook weer 70k op de xbox. das wel erg netjes van mezelf moet ik zeggen![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gisterenmiddag SIF James gehaald voor 238k, dat blijkt nu een hele goede deal te zijn geweest. Hij is nu 270k op de Xbox. Ook IF Pepe gehaald voor 63k en die is nu ook weer 70k op de xbox. das wel erg netjes van mezelf moet ik zeggen
lekker maverquote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gisterenmiddag SIF James gehaald voor 238k, dat blijkt nu een hele goede deal te zijn geweest. Hij is nu 270k op de Xbox. Ook IF Pepe gehaald voor 63k en die is nu ook weer 70k op de xbox. das wel erg netjes van mezelf moet ik zeggen![]()
![]()
Freirequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker hoor ouwe reusquote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gisterenmiddag SIF James gehaald voor 238k, dat blijkt nu een hele goede deal te zijn geweest. Hij is nu 270k op de Xbox. Ook IF Pepe gehaald voor 63k en die is nu ook weer 70k op de xbox. das wel erg netjes van mezelf moet ik zeggenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker Maver.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
PJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRPJOTRWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Raapfeest
Zou wel terecht zijn, hij speelde als een beest.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
racist'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
homoWij vormen tezamen gezellig een schaar.
3-1 achter in 70e minuut.
Winnen met 3-4.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Als je weet dat je niet mee kunt komen gewoon uit de wedstrijd stappen in de 70e minuut.quote:Op zondag 13 april 2014 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
3-1 achter in 70e minuut.
Winnen met 3-4.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vond het op zich wel rood. Je kan 'm geven.quote:Op zondag 13 april 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
HendersonJe ziet hem ook 'fuck's sake' zeggen daar.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godverdomme lekker Maverquote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
morgen![]()
Californication S07E01 720p HDTV x264-REMARKABLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alle mensen die nog een wedstrijd voor de cup moeten spelen een bericht gestuurd wanneer ze deze week kunnen.
Kunnen ze hopelijk snel aan elkaar gekoppeld worden zodat we snel de 1e ronde erop hebben zitten.![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 14 april 2014 08:58 schreef OmniRocket het volgende:
Alle mensen die nog een wedstrijd voor de cup moeten spelen een bericht gestuurd wanneer ze deze week kunnen.
Kunnen ze hopelijk snel aan elkaar gekoppeld worden zodat we snel de 1e ronde erop hebben zitten.![]()
Kut TOTW komt eraan zeg
Alleen die CB van Dortmund en Handanovic misschien, maar zullen niet heel duur worden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nja persoonlijk gezien wat ik zou willen hebben/nodig zou kunnen hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Perisic, Handanovic, SIF Higuain
Ik denk dat ik Handanovic wel ga halen. Twijfel alleen nog of ik wacht tot de TOTS, omdat hij dan misschien nog goedkoper isquote:Op maandag 14 april 2014 09:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja persoonlijk gezien wat ik zou willen hebben/nodig zou kunnen hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha hij zat net een partij te kankeren over de wedstrijd van het weekend.quote:Op maandag 14 april 2014 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtvakje hoor
http://www.f7breda.nl/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En terechtquote:Op maandag 14 april 2014 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha hij zat net een partij te kankeren over de wedstrijd van het weekend.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
floddernounou.mp3quote:Op maandag 14 april 2014 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha hij zat net een partij te kankeren over de wedstrijd van het weekend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoor het hier die Fokker101 nog zeggen. "Nee hoor, die was er echt niet overheen."quote:
En dan die pingel. Braamhaar![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt erop of die over de lijn is. Maar de bal moet helemaal over de lijn zijn. Als de linkerkant net met 1mm nog boven de lijn is is het geen doelpunt. En dat is vanuit dit oogpunt niet te zien, daarvoor heb je echt een doellijn camera nodig.quote:
Maar dit zal met totale willekeur van het arbitrale trio beoordeeld worden, andere keer zullen ze ineens zeggen dat het een doelpunt is. En daar kunnen ze helaas niks aan doen, hoe onpartijdig ze ook zijn.![]()
rustig maar potsie, zo erg is het allemaal niet, over 2 weken gewoon weer een wedstrijd.quote:Op maandag 14 april 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het hier die Fokker101 nog zeggen. "Nee hoor, die was er echt niet overheen."
En dan die pingel. Braamhaar![]()
![]()
vergeten en doorgaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het heeft er alles van weg dat die bal er overheen is. En bij twijfel hoort de aanvallende partij het voordeel te worden gegeven. Doelpunt dus. Ook al heeft Braamhaar dit niet kunnen zien, dan nog heeft daarnaast hij een onterechte pingel gegeven. Daar komt nog bij dat hij eerder dit seizoen NAC-Groningen ook heeft gefloten, en ons daar ook heeft benadeeld.quote:Op maandag 14 april 2014 10:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lijkt erop of die over de lijn is. Maar de bal moet helemaal over de lijn zijn. Als de linkerkant net met 1mm nog boven de lijn is is het geen doelpunt. En dat is vanuit dit oogpunt niet te zien, daarvoor heb je echt een doellijn camera nodig.
Maar dit zal met totale willekeur van het arbitrale trio beoordeeld worden, andere keer zullen ze ineens zeggen dat het een doelpunt is. En daar kunnen ze helaas niks aan doen, hoe onpartijdig ze ook zijn.
Ergo: Braamhaar is gewoon een lul.Over 2 weken is er niet "gewoon weer" een wedstrijd. Over 2 weken een pot op leven en dood tegen RKC, want als die verloren wordt zit er niets anders op dan nacompetitiequote:Op maandag 14 april 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rustig maar potsie, zo erg is het allemaal niet, over 2 weken gewoon weer een wedstrijd.
vergeten en doorgaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan niet zien of die bal er in z'n geheel over heen is. Daarvoor is echt een doellijn camera nodig.quote:Op maandag 14 april 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het heeft er alles van weg dat die bal er overheen is. Ook al heeft Braamhaar dit niet kunnen zien, dan nog heeft hij een onterechte pingel gegeven. Daar komt nog bij dat hij eerder dit seizoen NAC-Groningen ook heeft gefloten, en ons daar ook heeft benadeeld.
Ergo: Braamhaar is gewoon een lul.
[..]
Over 2 weken is er niet "gewoon weer" een wedstrijd. Over 2 weken een pot op leven en dood tegen RKC, want als die verloren wordt zit er niets anders op dan nacompetitie![]()
Zie mijn edit. Bij twijfel moet voordeel worden gegeven aan de aanvallende partij. Want duidelijk is wel dat er niet met zekerheid kan worden vastgesteld dat hij niet over de lijn is.quote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je kan niet zien of die bal er in z'n geheel over heen is. Daarvoor is echt een doellijn camera nodig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik denk dan, als je zelfs Heracles boven je hebt staan. dan ben je gewoon niet beter en verdien je die nacompetitie misschien wel gewoon.quote:Op maandag 14 april 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het heeft er alles van weg dat die bal er overheen is. En bij twijfel hoort de aanvallende partij het voordeel te worden gegeven. Doelpunt dus. Ook al heeft Braamhaar dit niet kunnen zien, dan nog heeft daarnaast hij een onterechte pingel gegeven. Daar komt nog bij dat hij eerder dit seizoen NAC-Groningen ook heeft gefloten, en ons daar ook heeft benadeeld.
Ergo: Braamhaar is gewoon een lul.
[..]
Over 2 weken is er niet "gewoon weer" een wedstrijd. Over 2 weken een pot op leven en dood tegen RKC, want als die verloren wordt zit er niets anders op dan nacompetitie
#NIGSPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is gewoon tijd voor video-arbitrage. Dan is het ook gelijk klaar met de schwalbes, en worden de punten eerlijk verdeeld.![]()
Ik vind het altijd wel zijn charme hebben.
Lekker zeiken op de grensrechter of het wel of geen buitenspel was, schelden op de scheidsrechter bij een onterechte penalty en de hele week kankeren dat de bal wel over de lijn was.
Het is pas maandag. Het is niet mijn bedoeling hier tot en met donderdag over bezig te blijvenquote:Op maandag 14 april 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker zeiken op de grensrechter als het wel of geen buitenspel was, schelden op de scheidsrechter bij een onterechte penalty en de hele week kankeren dat de bal wel over de lijn was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en ragen omdat FIFA weer eens tegen je isquote:Op maandag 14 april 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker zeiken op de grensrechter als het wel of geen buitenspel was, schelden op de scheidsrechter bij een onterechte penalty en de hele week kankeren dat de bal wel over de lijn was.![]()
Nee maar dat doe ik wel.quote:Op maandag 14 april 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is pas maandag. Het is niet mijn bedoeling hier tot en met donderdag over bezig te blijvenHeerlijk is dat.
Dat altijd.quote:Op maandag 14 april 2014 10:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en ragen omdat FIFA weer eens tegen je isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FIFA is altijd tegen onsquote:Op maandag 14 april 2014 10:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en ragen omdat FIFA weer eens tegen je is![]()
![]()
trouwens jouw vrouw mijn vrouw VIPS gezien? Dick Jol is in het echte leven ook gewoon een grote LULquote:Op maandag 14 april 2014 10:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en ragen omdat FIFA Braamhaar weer eens tegen je is
#FreeTrapz![]()
Plas je ook zittend?quote:Op maandag 14 april 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
trouwens jouw vrouw mijn vrouw VIPS gezien? Dick Jol is in het echte leven ook gewoon een grote LULRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat was al bekend sinds zijn deelname aan Welkom bij de Kamara'squote:Op maandag 14 april 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
trouwens jouw vrouw mijn vrouw VIPS gezien? Dick Jol is in het echte leven ook gewoon een grote LUL
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee ik speel wel de triangel altijd zittend. met mijn tong half uit de mond.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Baasje.quote:Op maandag 14 april 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik speel wel de triangel altijd zittend. met mijn tong half uit de mond.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi, dit plaatst onderstaande post dan ook in de juiste contextquote:Op maandag 14 april 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik speel wel de triangel altijd zittend. met mijn tong half uit de mond.quote:Op maandag 14 april 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dan, als je zelfs Heracles boven je hebt staan. dan ben je gewoon niet beter en verdien je die nacompetitie misschien wel gewoon.
#NIGSNAC Breda
Rèsbaarge![]()
want iemand die geconcentreerd triangel speelt kan niet constateren dat NAC slecht is ?quote:Op maandag 14 april 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi, dit plaatst onderstaande post dan ook in de juiste context
[..]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat wanneer je op het cruciale moment niet thuis wint van een ploeg als RKC, dat je dan wel terecht in de nacompetitie terecht komt. Al is de nacompetitie voor NAC waarschijnlijk wel een formaliteit.quote:Op maandag 14 april 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dan, als je zelfs Heracles boven je hebt staan. dan ben je gewoon niet beter en verdien je die nacompetitie misschien wel gewoon.
#NIGS![]()
Blijkbaar wel. Maar dat zegt dan genoeg over de geloofwaardigheid van de constateringquote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want iemand die geconcentreerd triangel speelt kan niet constateren dat NAC slecht is ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik krijg sterk het idee dat jij mensen die triangel spelen onderschatquote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar dat zegt dan genoeg over de geloofwaardigheid van de constatering
je weet het Dronken mensen en mongolen spreken de waarheid.
laat je nu net met een dronken mongool te maken hebben
#FreeTrapz![]()
Wanneer kan je ons potje spelen?quote:Op maandag 14 april 2014 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik krijg sterk het idee dat jij mensen die triangel spelen onderschat
je weet het Dronken mensen en mongolen spreken de waarheid.
laat je nu net met een dronken mongool te maken hebbeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
ik denk morgen avond. al denk ik dat die tegen lindgren belangrijker is (als hij die wint zijn we er volgens mij)quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wanneer kan je ons potje spelen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Morgenavond kan ik niet. We wachten wel eerst die match af danquote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk morgen avond. al denk ik dat die tegen lindgren belangrijker is (als hij die wint zijn we er volgens mij)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
ik zit vanavond een beetje krap in de tijd. is goed volgens mij is de stand wel bekend als ik van lindgren op mijn klote krijg.quote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Morgenavond kan ik niet. We wachten wel eerst die match af danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eens, als er verloren wordt van RKC, is dat de enige conclusie.quote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je op het cruciale moment niet thuis wint van een ploeg als RKC, dat je dan wel terecht in de nacompetitie terecht komt. Al is de nacompetitie voor NAC waarschijnlijk wel een formaliteit.
En een formaliteit zou het moeten zijn ja. Maar er kunnen rare dingen gebeuren tegen eerstedivisieploegen die toch niets te verliezen hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kut BCC, telefoon bij ze besteld, binnen drie werkdagen zou die aankomen, nu vier werkdagen later nog niks, in het weekend nog naar de winkel geweest die zeiden dat ik maar gewoon moest afwachten![]()
![]()
Ligt eraan wie zijn werkdagen ze als maatstaf hebben genomen he.quote:Op maandag 14 april 2014 11:08 schreef DutchSL het volgende:
Kut BCC, telefoon bij ze besteld, binnen drie werkdagen zou die aankomen, nu vier werkdagen later nog niks, in het weekend nog naar de winkel geweest die zeiden dat ik maar gewoon moest afwachtenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorige week dinsdag besteld, maar wel laat op de middag dus die tel ik niet mee -> woensdag, donderdag, vrijdag, maandag. Maar goed, misschien kom die nog vandaag.![]()
G staat voor gangstah?quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Motorola Moto G
edit. de 16GB versie
http://m.bcc.nl/motorola-(...)=motorola%20moto%20g![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bel ze anders. Oh, haha, je hebt geen telefoon natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 11:08 schreef DutchSL het volgende:
Kut BCC, telefoon bij ze besteld, binnen drie werkdagen zou die aankomen, nu vier werkdagen later nog niks, in het weekend nog naar de winkel geweest die zeiden dat ik maar gewoon moest afwachten![]()
![]()
Ik heb wel een telefoon, maar daar zeggen ze toch hetzelfde als in de winkel, dat ze niks kunnen doen en ik maar gewoon moet wachten.
Het ventje wees me er op dat er op de orderbevestiging stond "wij verwachten dat uw bestelling na drie werkdagen wordt geleverd".
Na drie werkdagen, dus volgend jaar kan ook nog, dat zei hij letterlijken hij heeft gelijk, maar lekkere service zo
Op de site staat wel binnen drie werkdagen.![]()
TOTW al uitgelekt ?
baal er toch een beetje van wat dit slechte TOTW doet met de prijzen van consumables.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom baal je er van dat consumables wat makkelijker verkoopbaar worden?quote:Op maandag 14 april 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
TOTW al uitgelekt ?
baal er toch een beetje van wat dit slechte TOTW doet met de prijzen van consumables.![]()
had verwacht dat het makkelijker zou gaan, raak ze mondjesmaat kwijt voor 350 non-rare en 450 rarequote:Op maandag 14 april 2014 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom baal je er van dat consumables wat makkelijker verkoopbaar worden?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Autobuyertquote:Op maandag 14 april 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had verwacht dat het makkelijker zou gaan, raak ze mondjesmaat kwijt voor 350 non-rare en 450 rareRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij bent een Autobuyert gebruikert.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hillegaar niet.quote:Op maandag 14 april 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent een Autobuyert gebruikert.
ik verdien mijn centen eerlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
high pricing, low service is hun slogan toch ook?quote:Op maandag 14 april 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wel een telefoon, maar daar zeggen ze toch hetzelfde als in de winkel, dat ze niks kunnen doen en ik maar gewoon moet wachten.
Het ventje wees me er op dat er op de orderbevestiging stond "wij verwachten dat uw bestelling na drie werkdagen wordt geleverd".
Na drie werkdagen, dus volgend jaar kan ook nog, dat zei hij letterlijken hij heeft gelijk, maar lekkere service zo
Op de site staat wel binnen drie werkdagen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bloedgeld! BLOEDGELD!quote:Op maandag 14 april 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hillegaar niet.
ik verdien mijn centen eerlijk.
Rick, lees je mee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waar zou ik bloedgeld vandaan moeten halen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bloedgeld! BLOEDGELD!
Rick, lees je mee?
als ik een autobuyer had gehad had ik echt wel 4 of 5 Miljoen gehad hoor
#FreeTrapz![]()
Geloof er niks van, autobuyertquote:Op maandag 14 april 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar zou ik bloedgeld vandaan moeten halen.
als ik een autobuyer had gehad had ik echt wel 4 of 5 Miljoen gehad hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hij is zelf de rat met een autobuyer, laat hem zielig zijnquote:Op maandag 14 april 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar zou ik bloedgeld vandaan moeten halen.
als ik een autobuyer had gehad had ik echt wel 4 of 5 Miljoen gehad hoor![]()
geloof je het lekker nietquote:![]()
Glitchnicht.
DO YOU GOT THAT RIK?hij opent alleen te veel packs om er wat aan over te houden. anders had hij zeker al 8 legends gehadquote:Op maandag 14 april 2014 12:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij is zelf de rat met een autobuyer, laat hem zielig zijn![]()
#FreeTrapz![]()
Legends op de PS3?quote:Op maandag 14 april 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geloof je het lekker niet![]()
Glitchnicht.
DO YOU GOT THAT RIK?
[..]
hij opent alleen te veel packs om er wat aan over te houden. anders had hij zeker al 8 legends gehad![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 12:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij is zelf de rat met een autobuyer, laat hem zielig zijn![]()
zie mijn post danquote:jij probeert je maver-sickness niet bekend te maken aan ons.
of je autobuyert heeft net 3 IF zlatans opgepiktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh ik maak wel genoeg packs open hoor als ik de coins heb.quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie mijn post danjij probeert je maver-sickness niet bekend te maken aan ons.
of je autobuyert heeft net 3 IF zlatans opgepikt![]()
Krijg alleen nooit wat
Mijn Colombia team is nog ongeslagenquote:Op maandag 14 april 2014 13:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik maak wel genoeg packs open hoor als ik de coins heb.![]()
Krijg alleen nooit watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn Colombia team is nog ongeslagenNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er niet mee overweg.
Dit is meer mijn team:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice.Ik kan er niet mee overweg.
Ik vind het best fijn spelen, terwijl ik normaal geen fan van 3atb ben
Maar als ik hiermee tegen x1 had gespeeld zou ik het waarschijnlijk ook gelijk op de markt gegooid hebben![]()
![]()
3-5-2 had ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het best fijn spelen, terwijl ik normaal geen fan van 3atb ben
Maar als ik hiermee tegen x1 had gespeeld zou ik het waarschijnlijk ook gelijk op de markt gegooid hebben![]()
Vanavond even downl.. o nee dat mag niet meer.quote:Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef ThadCastle het volgende:
Goeie aflevering GoT, wel wat ik ervan verwacht had
Nee, dan ga ik het echt niet doen hoor![]()
![]()
Dante en Boateng omdraaienquote:Op maandag 14 april 2014 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice.Ik kan er niet mee overweg.
Dit is meer mijn team:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoi DS2,quote:
Nog leuke vrouwtjes of dealtjes opgepikt in de bus?
Groetjes,
Je grootste vriend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Binnen kwartiertje terug he.quote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Nieuwe Game of Thrones wordt gedownload, tijd om even boodschappen te doen en daarna te genietenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien een hele stomme vraag, maar staat er ook iets studiegerelateerds op het programma?quote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Nieuwe Game of Thrones wordt gedownload, tijd om even boodschappen te doen en daarna te genietenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanochtend college gevolgd? Wel in de pauze weggegaan want had echt geen zin meer en was moe.quote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar staat er ook iets studiegerelateerds op het programma?![]()
Weer een gebroken nacht gehad ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar staat er ook iets studiegerelateerds op het programma?
Boefjequote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanochtend college gevolgd? Wel in de pauze weggegaan want had echt geen zin meer en was moe.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Swag.quote:Op maandag 14 april 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook extra hard weggefietst omdat ik bang was dat ze me achterna zouden komen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: