SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
WK MOTM Immersquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Immers scouten natuurlijk voor z'n plek in Oranje
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hater.quote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Willems huilie huilie.
Kom sprinten dan.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
Locadia heeft een rotonde nodig om te draaien, een zonder tegenliggers.Hou je toch met die worstenvingers hé.quote:![]()
Pelle![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom waren die wedstrijden in Engeland om 17.07 begonnen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zomertijd,quote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef DuTank het volgende:
Waarom waren die wedstrijden in Engeland om 17.07 begonnen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ivm herdenking Hillsborough drama 25 jaar geledenquote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef DuTank het volgende:
Waarom waren die wedstrijden in Engeland om 17.07 begonnen?![]()
wat deed pelle, meer info graagquote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Kom, we gaan een kwartier lang Pelle uitlachen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het gaat perfect zo. Nou ado nog even winnenquote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk de mogelijke kampioenswedstrijd van Ajax niet maar het gaat dus niet zo goed?![]()
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door MrvanTrapZ op 13-04-2014 17:28:05 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ah de bal gaat door pelle heenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In 15 minuten naar de Jumbo gefietst, boodschappen gedaan, pizza in de oven gedaan en op tijd voor de 2e helft. Iets draaglijker hoop ik nu.![]()
Ik heb gewoon besteld, lekker voetbal kijken en eten.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat op een zondag als deze mijn mams gewoon Nasi maken.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dat is oprecht heel knapquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef StijnDa het volgende:
In 15 minuten naar de Jumbo gefietst, boodschappen gedaan, pizza in de oven gedaan en op tijd voor de 2e helft. Iets draaglijker hoop ik nu.![]()
![]()
Thanksquote:Het was rustig daar gelukkig.
Had ook best een paar minuten kunnen missen van de 2e helft overigens, was niet zo'n probleem geweest achteraf.![]()
Het gaat om de uitdaging.quote:Op zondag 13 april 2014 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ThanksHet was rustig daar gelukkig.
Had ook best een paar minuten kunnen missen van de 2e helft overigens, was niet zo'n probleem geweest achteraf.![]()
dave
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |