SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ikquote:
Zoveel waarheid in deze post.quote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef Pascalus het volgende:
Had ik al gezegd dat schakelprogramma's pure aids zijn?
Schakelprogramma's zijn pure aids.
Utrecht en Heracles spelen om degradatie.quote:Op zondag 13 april 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
ie twee ploegen spelen nergens meer voor.
Ze staan vijf en zes punten voor op RKC. De winnaar, of Heracles als het gelijk wordt, kan dus sowieso niet meer degraderen; de andere club komt op vijf tot zes punten met nog twee wedstrijden. Dus nee, die spelen echt nergens meer om.quote:Op zondag 13 april 2014 14:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Utrecht en Heracles spelen om degradatie.
Die gaat echt niet akkoord met een loon dat 5 keer lager ligtquote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Peter Bosz moet terug naar Heracles, Jan de Jonge mag wel weg wat mij betreft
Zou hem gigantisch sieren thoughquote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gaat echt niet akkoord met een loon dat 5 keer lager ligt
Hillsborough herdenkingquote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dat met die vreemde begintijden?
[ afbeelding ]
Komt door die ramp 25 jaar geledenquote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dat met die vreemde begintijden?
[ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door die ramp 25 jaar geleden
Schakelprogrammaquote:Op zondag 13 april 2014 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaan ze nu serieus Ajax - ADO niet live uitzenden op FS1?
Dat klopt. Op FS1 is het schakelprogramma en op 3 en 5 zijn de wedstrijden los.quote:Op zondag 13 april 2014 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaan ze nu serieus Ajax - ADO niet live uitzenden op FS1?
Blijkbaar wel :-Dquote:Op zondag 13 april 2014 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Avdic mist een niet te missen kans.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 13-04-2014 om 15:34:26Nostradamus heeft wat berekeningen gemaakt en komt tot de volgende conclusie: #psvfey 2-2 reageer retweet
Dan gaan we koffie drinken.quote:Op zondag 13 april 2014 16:13 schreef Vleuver het volgende:
Wat als ajax wint en psv fey gelijk speelt?
Dan hoeft PEC niet mee te doen aan de Play-offsquote:Op zondag 13 april 2014 16:13 schreef Vleuver het volgende:
Wat als ajax wint en psv fey gelijk speelt?
Blinde ballenquote:Op zondag 13 april 2014 16:13 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou, doorzetten stel tactiekloze Nijmegenaren zonder enig gevoel van richting!
Alle ballen op Higdon, die kopt ze tenminste door naar de keeper.quote:
De kleine man spaart hier zijn voormalige werkgever.quote:
Even een Aad: -25 = 0. Roda moet winnen, dus gaat dan sowieso de plus in, NEC verliest, dus gaat sowieso de min in.quote:
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Even een Aad: -25 = 0. Roda moet winnen, dus gaat dan sowieso de plus in, NEC verliest, dus gaat sowieso de min in.
Dit dus.quote:Op zondag 13 april 2014 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Even een Aad: -25 = 0. Roda moet winnen, dus gaat dan sowieso de plus in, NEC verliest, dus gaat sowieso de min in.
Ach als Roda dik verliest en met 1-0 wint en NEC 2x met 1-0 verliest kan het ookquote:Op zondag 13 april 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daarom had Twente er gisteren nog even twee bij moeten prikken.
Maar NEC heeft meer doelpunten voor, dus bij een gelijke stand en een gelijk doelsaldo is NEC dan door.quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen, 1-1.
Met nog 2 potjes te gaan drie punten verschil tussen NEC en Roda
Gelijk doelsaldo
Het programma van NEC is wel een stuk zwaarderquote:Op zondag 13 april 2014 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar NEC heeft meer doelpunten voor, dus bij een gelijke stand en een gelijk doelsaldo is NEC dan door.
Inderdaad moet Roda dan wel de andere wedstrijd dik verliezen.
Ik zie Roda wel winnen van Groningen.. Nec daarintegen een punt pakken tegen Twente of Ajax is een wonder..quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het programma van NEC is wel een stuk zwaarder
Het niet begrijpenquote:
MrBanaan1?quote:Op zondag 13 april 2014 16:26 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik zie Roda wel winnen van Groningen.. Nec daarintegen een punt pakken tegen Twente of Ajax is een wonder..
Moet er wel wat veranderen qua mentaliteit bij Roda. Ze hadden gisteren geen zin. Zelfs hun mannetje dekken is te moeilijk.quote:Op zondag 13 april 2014 16:26 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik zie Roda wel winnen van Groningen.. Nec daarintegen een punt pakken tegen Twente of Ajax is een wonder..
Wie weet hoe gemotiveerd Ajax is als ze al kampioen zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 16:26 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe De Boer denkt over Limburgquote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie weet hoe gemotiveerd Ajax is als ze al kampioen zijn.
Bayern verloor ook de speelronde na het binnenhalen van de titel.
Kinderachtig en respectloos ja.quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat die minuut stilte verneukt moest worden.
Frank de Boer knipoogt naar Guus Huppertsquote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe De Boer denkt over Limburg
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 16:33 schreef Paul het volgende:
LALAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAM
quote:Op zondag 13 april 2014 16:34 schreef Paul het volgende:
LALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AJAX AMSTERDAM
De meeste Ajacieden in het stadion denk ikquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden in het stadion denk ik
Gras is groen.quote:
De wedstrijd valt ook te zien op 425, janksnol.quote:Op zondag 13 april 2014 16:36 schreef IMVHI het volgende:
Flikker eens op met die Engelse kut wedstrijd en ga gewoon naar Ajax, klote Fox
Stedelingen naar het stadion, provincialen naar het parkeerterrein en de rest in de tuin aan het werkquote:
Geen HD, naar lelijkheid ga ik dus niet kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd valt ook te zien op 425, janksnol.
Parijs roubaix was iedereenquote:Op zondag 13 april 2014 16:37 schreef Paul het volgende:
Waar is iedereen iddFokkers zitten niet in het stadion dus daar zitten ze niet hee
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op zondag 13 april 2014 16:37 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Geen HD, naar lelijkheid ga ik dus niet kijken.
Uh, volgens mij doet Fox dat.quote:Op zondag 13 april 2014 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
Tyfes hoeren digitenne. Hebben ze PSV op 3 gezet.
Wat heeft dat met Digitenne te maken bij mij op Ziggo is dat ook op kanaal 3quote:Op zondag 13 april 2014 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
Tyfes Foxquote:
Neequote:
425quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? Ik kan nu geen Ajax - Ado kijken door dit schakelprogramma
Of je neemt gewoon ziggo net als een normaal mens?quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/693388quote:Op zondag 13 april 2014 16:42 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand een stream voor psvfey? Janlul ligt er weer uit
Helemaal nietquote:Op zondag 13 april 2014 16:42 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand een (nederlandse) stream voor psvfey? Janlul ligt er weer uit
Waarom zetten ze ook de schakelprogramma op 1. Prutsers zijn het!quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft er denk ik mee te maken dat je geen FSI hebt.quote:Op zondag 13 april 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was gestopt bij 424 gezien dat al niet meer werkte.
En IQquote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft er denk ik mee te maken dat je geen FSI hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |