quote:
Dat ja, beetje haar eigen ruiten ingooien.quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef vera166 het volgende:
Ze roept dit waarschijnlijk alleen om meer media aandacht want als zij haar tieten laat verkleinen
is haar handelsmerk weg....
De jaloeziequote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
Zonder tieten is ze echt een raar hompje op pootjes met die rare heupen van d'r.
Als vrouw mag je geen kritiek hebben op het lichaam van een andere vrouw, vooral niet hier op fok!.quote:
Ik ben milder dan sommige mannen hier, ik vind haar met die tieten nog wel iets hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als vrouw mag je geen kritiek hebben op het lichaam van een andere vrouw, vooral niet hier op fok!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Dan is ze nog steeds lekker, bekend en heeft ze ook nog veel geld. Zal wel meevallen dus.quote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Terechte klacht van Kate. Al laat ze ze natuurlijk nooit verkleinen want dan is ze niemand meer.
Er zijn duizenden lekkere modellen en haar tieten zijn haar handelsmerk dus ik betwijfel of ze dat risico wil nemen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan is ze nog steeds lekker, bekend en heeft ze ook nog veel geld. Zal wel meevallen dus.
Dat betwijfel ik ook.quote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er zijn duizenden lekkere modellen en haar tieten zijn haar handelsmerk dus ik betwijfel of ze dat risico wil nemen.
Dit.quote:Op zondag 13 april 2014 17:49 schreef Zaktabak het volgende:
Kate Upton -> Doutzen Kroes
Mensen die Doutzen Kroes lekkerder vinden dan Kate Upton
quote:Op zondag 13 april 2014 17:49 schreef Zaktabak het volgende:
als je kijkt waar sommige mannen een harde piemmel van krijgen dan denk ik dat ze net zo goed skeletten uit het graf kunnen halen en dat neukenquote:Op zondag 13 april 2014 17:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef vera166 het volgende:
Ze roept dit waarschijnlijk alleen om meer media aandacht want als zij haar tieten laat verkleinen
is haar handelsmerk weg....
Verder zou het wel jammer zijn inderdaad. Die tieten staan haar goed.
quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kijk die vieze moedervlek bij haar vagijn, gatverdamme, do not want
Dat is idd een minpunt. Maar die borsten en dat koppie compenseren dat.quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Stratotanker het volgende:
Mooie meid, maar die verafgoding begrijp ik niet.
Ze heeft amper een taille?
quote:Op zondag 13 april 2014 20:40 schreef Plantagehouder het volgende:
leuke meid maar ik zou haar niet speciaal gaan volgen op instagram
Bedankt voor deze tip!quote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
http://instagram.com/gabriellalenzi
Deze messaged terug
Eensch. Haar buik/taille is bijna breder dan haar heupen. Niet mooiquote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
Zonder tieten is ze echt een raar hompje op pootjes met die rare heupen van d'r.
Bijna breder? Die is gewoon breder.quote:Op maandag 14 april 2014 11:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Eensch. Haar buik/taille is bijna breder dan haar heupen. Niet mooi
check die puntige ellebogen dan. Zou mn hond er nog vanaf schoppen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijna breder? Die is gewoon breder.
[ afbeelding ]
En dit is dan nog een retouched foto uit een magazine.
Maar wel single en de hele dag met je sapstengel in de weer? Laat is wat pics zien van meiden die jij wel het neuken waard vindt dan, het liefst (ex)vriendinnen van je..quote:Op zondag 13 april 2014 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
Lelijk wijf.
- snor
- slecht figuur: middel breder dan heupen, geen kont, vierkante shape
- dikke vettieten omdat ze dik is
- over 5 jaar is ze over haar prime en word ze helemaal dik
Totaal overschat figuur, 5.5/10, zou niet geven, heb liever een penis in mn mond en ben niet eens gay.
wo wo wo wo wo!quote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
http://instagram.com/gabriellalenzi
Deze messaged terug
Homofiel. Die moedervlek is tevens een schoonheidsideaal, maar als je Kate echt lelijk vind, dan is er iets goed mis met je.quote:Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef ElderPledge het volgende:
Ik vind echt dat ze een grafkop heeft. Vooral die moedervlek, ik vind dat altijd zo lelijk. Mooi lichaam, dat wel.
Niet intrappen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Homofiel. Die moedervlek is tevens een schoonheidsideaal, maar als je Kate echt lelijk vind, dan is er iets goed mis met je.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
Lelijk Matig wijf.
- snor
- slecht figuur: middel breder dan heupen, geen kont, vierkante shape
- dikke vettieten omdat ze dik is
- over 5 jaar is ze over haar prime en word ze helemaal dik
Totaal overschat figuur, 5.5/10, zou niet geven, heb liever een penis in mn mond en ben niet eens gay.
Enigzins eens. Maar laten we niet doen alsof ze een perfect figuur heeft. Die lekkere tieten van dr maken een hoop goed maar wel enigzins matig dat ze geen taille heeft en amper heupen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:47 schreef Catch22- het volgende:
Als je kate niet zou doen ben je gewoon echt een flikker. En zelfs dan. Als je flikker bent en haar niet zou doen ben je aseksueel.
alstublieftquote:Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef PepperPotts het volgende:
Ik vind haar ook zwaar overrated: weinig vorm en bespiering in ledematen, geen kont en een brede slappe taille. Van een topmodel verwacht ik toch een veel afgetrainder lijf dat beter in verhouding is.
Wat een foto, de stagair is losgegaan op photoshop ofzoquote:Op maandag 14 april 2014 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je moet de mannen altijd van je afslaan, lijkt me ook vermoeiend.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
Ik herken het wel, ik heb dezelfde maat en je krijgt veel commentaar als je bv een topje draagt in het openbaar als het 25+ graden is, dan wil je alleen je tieten showen.
Veel jurkjes zijn ook niet gemaakt voor grote borsten en slanke taille.
BH's zijn altijd duurder.
Met sporten zitten ze in de weg.
En zo nog meer nadelen.
Dat valt gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En je moet de mannen altijd van je afslaan, lijkt me ook vermoeiend.
Echt zo'n "kijk mij eens grote tieten hebben" reactie.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
Ik herken het wel, ik heb dezelfde maat en je krijgt veel commentaar als je bv een topje draagt in het openbaar als het 25+ graden is, dan wil je alleen je tieten showen.
En zo nog meer nadelen.
quote:
Zie je, dat soort reacties bedoel ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef rodaN het volgende:
[..]
Echt zo'n "kijk mij eens grote tieten hebben" reactie.
Idd en nog steeds ziet ze er niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een foto, de stagair is losgegaan op photoshop ofzo
Pics.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
En zo nog meer nadelen.
quote:Op maandag 14 april 2014 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lichaam klopt gewoon niks van, ze zou zichzelf niet eens model mogen noemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:01 schreef Donnis het volgende:
[..]Gaat ie het helemaal analyseren. Who cares, een van de geilste modellen die ik ken.
Die eerste godverdomme wat lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lichaam klopt gewoon niks van, ze zou zichzelf niet eens model mogen noemen.
En als dat een van de geilste is, dan heb je een slechte smaak of je kent gewoon weinig modellen. Hier een paar voorbeelden van hoe het ook kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede godverdomme wat lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En als dat een van de geilste is, dan heb je een slechte smaak of je kent gewoon weinig modellen. Hier een paar voorbeelden van hoe het ook kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ex had ook dezelfde maat en dit wzs net fantastisch in de zomerquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:
En zo nog meer nadelen.
Allebei godverdomme wat lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |