Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Gigantisch. Bij ons zeker de helft in het eerste jaarquote:Op zondag 13 april 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende: [..] Ik denk inderdaad dat ik sportief genoeg moet zijn om mijn eigen ongelijk toe te geven.. Maar nu walg ik er eigenlijk nog meer van het middelbare schoolsysteem. Je wordt eigenlijk compleet verkeerd voorbereid op de universiteit. Hoe zit het met de uitvallen op beta studies dan?
quote:Op zondag 13 april 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik sportief genoeg moet zijn om mijn eigen ongelijk toe te geven..
Uh, bij ons is de uitval 40% of zo? Maar wil je wat moois weten? Je hoeft niet eens biologie in je pakket te hebben om biologie te mogen studeren, enkel natuurkunde. Universiteiten weten zelf ook dat biologie op het vwo zo kansloos is dat ze maar gewoon een crashcourse in de eerste periode proppen.quote:Maar nu walg ik er eigenlijk nog meer van het middelbare schoolsysteem. Je wordt eigenlijk compleet verkeerd voorbereid op de universiteit.
Hoe zit het met de uitvallen op beta studies dan?
Dat is toch treurig?quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gigantisch. Bij ons zeker de helft in het eerste jaar
Je wilde een plaatje in mij zetten? Creep.quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef Novermars het volgende:
Verdomme, ik wilde nu een plaatje in de TS zetten
Maja, waarom de natuurkunde dan wel?quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]Het wordt al helemaal mooi als je je bedenkt dat die metabolische routes allemaal thuishoren in de mitochondria, dus een deel van de cel. Van een compleet overzicht van alle routes van een cel zou niemand wat van kunnen maken, zoveel reacties zijn er.
[..]
Uh, bij ons is de uitval 40% of zo? Maar wil je wat moois weten? Je hoeft niet eens biologie in je pakket te hebben om biologie te mogen studeren, enkel natuurkunde. Universiteiten weten zelf ook dat biologie op het vwo zo kansloos is dat ze maar gewoon een crashcourse in de eerste periode proppen.
Meeste vwo'ers zijn dan ook niet geschikt voor het wo. Zijn van die mensen die amper hun examens halen, maar toch wo gaan studeren onder druk van hun ouders of zo.quote:
Geen idee, is ook pas sinds twee jaar of zo.quote:Op zondag 13 april 2014 14:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maja, waarom de natuurkunde dan wel?
Het is nou niet alsof natuurkunde op het vwo heel veel voorstelt...
Tja... Bram_van_Loon zei in een van de vorige topics wat er vroeger allemaal behandeld werd bij WiB op het vwo. Dat zouden ze weer terug in moeten voeren, desnoods wijd je daar wiD aan en maak je dat verplicht bij NT.quote:
Gewoon wo in het algemeen ja?quote:Op zondag 13 april 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste vwo'ers zijn dan ook niet geschikt voor het wo. Zijn van die mensen die amper hun examens halen, maar toch wo gaan studeren onder druk van hun ouders of zo.
Het gaat niet enkel om intelligentie, ook om discipline en motivatie. Ook iets wat ontbreekt bij de meeste scholieren.quote:Op zondag 13 april 2014 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon wo in het algemeen ja?
Ik hoop toch dat de gemiddelde vwo met een NG/NT profiel wel een studie rechten op de universiteit kan doen.
Beetje van beiden denk ik. En ik denk ook dat de meeste mensen onderschatten hoe zwaar een bètastudie kan zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rechten of zo ben je met de meeste bètastudies gewoon 40 uur per week bezig. Dan blijft er weinig ruimte over voor een studentenvereniging en 4 keer per week tot 4 uur 's nachts doorgaan.quote:Op zondag 13 april 2014 14:33 schreef Mitsu het volgende:
Maar komt de uitvalt op de diehard beta studies nou door een slechte voorbereiding op t vwo of omdat mensen hun beta capaciteiten onderschatten?
Klopt, maar die discipline en motivatie heb je toch eigenlijk alleen nodig bij de beta studies? (tenzij je een waar genie bent)..quote:Op zondag 13 april 2014 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om intelligentie, ook om discipline en motivatie. Ook iets wat ontbreekt bij de meeste scholieren.
Je moet je luie reet ook nog naar de collegezaal zien te krijgen hè. Ook dat vinden de meeste studenten al lastig.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar die discipline en motivatie heb je toch eigenlijk alleen nodig bij de beta studies? (tenzij je een waar genie bent)..
Ik heb zelfs wel eens gehoord dat studenten die rechten studeren niet veel meer dan 25 uur per week ermee bezig zijn..
Klopt, maar zijn er bijvoorbeeld ook zaken waar jij van denkt "dat is logisch dat dat niet op het vwo behandeld word"..quote:Op zondag 13 april 2014 14:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja... Bram_van_Loon zei in een van de vorige topics wat er vroeger allemaal behandeld werd bij WiB op het vwo. Dat zouden ze weer terug in moeten voeren, desnoods wijd je daar wiD aan en maak je dat verplicht bij NT.
Wtf, is het op het wo serieus zo erg?quote:Op zondag 13 april 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je luie reet ook nog naar de collegezaal zien te krijgen hè. Ook dat vinden de meeste studenten al lastig.
Maar sommige zaken kunnen prima op het vwo worden behandeld, zou bepaalde onderwerpen alleen maar logischer maken. Zoals bijvoorbeeld orbitalentheorie bij scheikunde, snap je waarom een reactie gebeurd in plaats van alleen maar te weten dat het meestal zo gaat. Rekenen met vectoren kan prima bij natuurkunde en matrices zouden verplicht moeten worden voor ieder niveau van wiskunde op het vwo imo.quote:Op zondag 13 april 2014 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn er bijvoorbeeld ook zaken waar jij van denkt "dat is logisch dat dat niet op het vwo behandeld word"..
Je hebt bij iedere studie wel een groep mensen die daar enkel komt om lekker gezellig te doen bij de studentenvereniging.quote:Op zondag 13 april 2014 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf, is het op het wo serieus zo erg?
Ik dacht echt zonder grap, dat je dit alleen tegenkwam op het mbo..
Ik denk dat het eigenlijk vooral ligt aan de capaciteiten van mensen, want als je kijkt naar delft, 53 procent is lid geloof ik en die redden het ook prima, met een jaartje vertraging.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje van beiden denk ik. En ik denk ook dat de meeste mensen onderschatten hoe zwaar een bètastudie kan zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rechten of zo ben je met de meeste bètastudies gewoon 40 uur per week bezig. Dan blijft er weinig ruimte over voor een studentenvereniging en 4 keer per week tot 4 uur 's nachts doorgaan.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:36 schreef themole het volgende:
Dat ik dit topic nu pas zie.
3e jaars informaticastudent aan de TU Delft meldt zich, ik ben momenteel alles aan het doen om maar niet te gaan studeren voor het vak ethiek. (Kamer opruimen, sanitair van studentenhuis schoonmaken.)
Ik heb een minor in de rechten gedaan en idd dat is vrij hard uit je neus peuteren tov van informatica.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar die discipline en motivatie heb je toch eigenlijk alleen nodig bij de beta studies? (tenzij je een waar genie bent)..
Ik heb zelfs wel eens gehoord dat studenten die rechten studeren niet veel meer dan 25 uur per week ermee bezig zijn..
Ken jij persoonlijk eigenlijk mensen die zo,n mentaliteit hebben maar het toch redelijk doen bij hun beta studie?quote:Op zondag 13 april 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt bij iedere studie wel een groep mensen die daar enkel komt om lekker gezellig te doen bij de studentenvereniging.
Mijn studentenhuis is altijd het schoonst in de tentamenperiode, dan heeft iedereen ineens wel tijd om zich aan het schoonmaakrooster te houden.quote:
Je hebt natuurlijk ook veel studenten die colleges liever zelf doorwerken ipv een collegezaal. Of je hebt vakken waarbij je denkt ´nee, dit soort colleges gaan er echt niet voor zorgen dat ik het vak haal´.quote:Op zondag 13 april 2014 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf, is het op het wo serieus zo erg?
Ik dacht echt zonder grap, dat je dit alleen tegenkwam op het mbo..
Ja, maar je moet wel ergens een grens trekken hé.quote:Op zondag 13 april 2014 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar sommige zaken kunnen prima op het vwo worden behandeld, zou bepaalde onderwerpen alleen maar logischer maken. Zoals bijvoorbeeld orbitalentheorie bij scheikunde, snap je waarom een reactie gebeurd in plaats van alleen maar te weten dat het meestal zo gaat. Rekenen met vectoren kan prima bij natuurkunde en matrices zouden verplicht moeten worden voor ieder niveau van wiskunde op het vwo imo.
Bij mij juist het omgekeerde, normaal gesproken is het perfect schoon maar tijdens de tentamenweken is het één groot dramaquote:Op zondag 13 april 2014 14:39 schreef themole het volgende:
[..]
Mijn studentenhuis is altijd het schoonst in de tentamenperiode, dan heeft iedereen ineens wel tijd om zich aan het schoonmaakrooster te houden.
Ik denk dat hij doelt op de "ik heb schijt mentaliteit"..quote:Op zondag 13 april 2014 14:40 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook veel studenten die colleges liever zelf doorwerken ipv een collegezaal. Of je hebt vakken waarbij je denkt ´nee, dit soort colleges gaan er echt niet voor zorgen dat ik het vak haal´.
Maar dat is niet wat Rezania bedoelde geloof ik.
De 'Ik heb schijt' mentaliteit kom je dan ook niet ver mee.quote:Op zondag 13 april 2014 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de "ik heb schijt mentaliteit"..
Vind het persoonlijk best schokkend dat dat op de wo nog voorkomt.
Ik ben goed bezig met m'n studie - niet eens heel intensief en ik haal toch echt goede resultaten. Daarnaast ben ik ook best veel bezig met mijn vereniging, maar met mate. Ik denk dat je goed moet nadenken wat je aankan en wat je grens is.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje van beiden denk ik. En ik denk ook dat de meeste mensen onderschatten hoe zwaar een bètastudie kan zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rechten of zo ben je met de meeste bètastudies gewoon 40 uur per week bezig. Dan blijft er weinig ruimte over voor een studentenvereniging en 4 keer per week tot 4 uur 's nachts doorgaan.
Ahja, maar het ging meer om het algemene beeld. Van die studenten met een 6jes mentaliteit (al vind ik dat persoonlijk niet altijd verkeerd ofzoquote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef themole het volgende:
[..]
De 'Ik heb schijt' mentaliteit kom je dan ook niet ver mee.
Echter heb ik ook vaak genoeg maar 1 of 2 colleges van een vak gevolgd omdat de docent daar de slides stond voor te lezen. heel leuk maar dat kan ik thuis ook. Dat is het lastige vaak op de universiteit, de docenten zijn vaak heel slim maar hebben totaal geen didactisch talent.
Dit ja, als een docent puur slides gaat voorlezen, of even snel iets uit een te leren boek citeert. Of als het engels is om te janken. Nah dan slaap ik liever uit.quote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef themole het volgende:
[..]
Echter heb ik ook vaak genoeg maar 1 of 2 colleges van een vak gevolgd omdat de docent daar de slides stond voor te lezen. heel leuk maar dat kan ik thuis ook. Dat is het lastige vaak op de universiteit, de docenten zijn vaak heel slim maar hebben totaal geen didactisch talent.
En dat is dus best een probleem, vind ik. Maar deze discussie voerden we vrijdag al en toen was niemand het met me eens.quote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef themole het volgende:
Dat is het lastige vaak op de universiteit, de docenten zijn vaak heel slim maar hebben totaal geen didactisch talent.
Nee, kan er geen één bedenken bij mijn studie.quote:Op zondag 13 april 2014 14:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ken jij persoonlijk eigenlijk mensen die zo,n mentaliteit hebben maar het toch redelijk doen bij hun beta studie?
echte geniën zeg maar
Bij mij gaan de meeste mensen die bij een studentenvereniging zitten het jaar niet halen, dat heb ik nu al door. Vooral doordat het ook altijd dezelfde mensen zijn die tijdens een herkansingweek een shitload aan vragen gaan stellen in de FB-groep, maar buiten die weken vooral heel veel feestfoto's op FB plaatsen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:38 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk vooral ligt aan de capaciteiten van mensen, want als je kijkt naar delft, 53 procent is lid geloof ik en die redden het ook prima, met een jaartje vertraging.
Niet alleen voor bèta, men loopt te pushen voor zo hoog mogelijk over het algemeen. Daar gaat het al fout.quote:Men loopt tegenwoordig te veel te pushen voor beta, waardoor er foute keuzes gemaakt worden.
Orbitalentheorie was tot twee jaar geleden een mogelijk keuze-onderwerp bij scheikunde.quote:Op zondag 13 april 2014 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel ergens een grens trekken hé.
Kwantummechanica is vanaf volgend jaar een keuze-onderwerp bij natuurkunde.quote:Ik bedoel, vind het vrij logisch dat ze op het vwo nog niet echt te maken krijgen met de kwantummechanica. Want als je dat moet uitleggen dan kun je al het andere wel aan de kant leggen.
Heuj een 6 is een studententien, het is niet voor niets de norm voor voldoendequote:Op zondag 13 april 2014 14:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, maar het ging meer om het algemene beeld. Van die studenten met een 6jes mentaliteit (al vind ik dat persoonlijk niet altijd verkeerd ofzo)
En optica gaat eruit, hadden ze dat niet 4 jaar eerder kunnen doen ofzo?quote:Kwantummechanica is vanaf volgend jaar een keuze-onderwerp bij natuurkunde.
Je denkt wel negatief.quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef Rezania het volgende:
Bij mij gaan de meeste mensen die bij een studentenvereniging zitten het jaar niet halen, dat heb ik nu al door. Vooral doordat het ook altijd dezelfde mensen zijn die tijdens een herkansingweek een shitload aan vragen gaan stellen in de FB-groep, maar buiten die weken vooral heel veel feestfoto's op FB plaatsen.
Het gaat niet om de cijfer an sich, maar om de mentaliteit die daar achter zit.quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Heuj een 6 is een studententien, het is niet voor niets de norm voor voldoende
Bij studentenverenigingen heb je juist ook veel "sociale controle". Dat er vanuit de vereniging een beetje in de gaten gehouden wordt of de eerstejaars een beetje punten binnen halen bijv.quote:Op zondag 13 april 2014 14:38 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk vooral ligt aan de capaciteiten van mensen, want als je kijkt naar delft, 53 procent is lid geloof ik en die redden het ook prima, met een jaartje vertraging.
Men loopt tegenwoordig te veel te pushen voor beta, waardoor er foute keuzes gemaakt worden.
Nee, is te leuk om niet meteen lid te worden.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Mitsu het volgende:
Daarom lid worden van een vereniging als je je bsa binnen hebt
Handig idd.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij studentenverenigingen heb je juist ook veel "sociale controle". Dat er vanuit de vereniging een beetje in de gaten gehouden wordt of de eerstejaars een beetje punten binnen halen bijv.
Ja daar kwam ik ook pas achter in oktober toen t al lang te laat wasquote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee, is te leuk om niet meteen lid te worden.
Klopt, ben ik met je eens. Mensen moeten ook zelf realiseren waar de grens is. Maar als je eerste periode al helemaal fout ging door het overmatig feesten, en je past je gedrag in de tweede periode niet aan, ben je gewoon dom bezig imo.quote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig met m'n studie - niet eens heel intensief en ik haal toch echt goede resultaten. Daarnaast ben ik ook best veel bezig met mijn vereniging, maar met mate. Ik denk dat je goed moet nadenken wat je aankan en wat je grens is.
Maar met rechten ben je wel minder uren bezig per week, dat zeggen de universiteiten zelf ook.quote:Rechten is - denk ik - niet zo simpel als jij beweert.
Moeten docenten bij jullie dan niet verplicht zo'n onderwijskwalificatie hebben? Bij ons is namelijk wel zo, of ze moeten er mee bezig zijn om het te behalen. Dacht dat het een TU-brede eis was.quote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef themole het volgende:
[..]
Hartstikke zonde juist. Volgende periode heb ik een practica spectroscopie, dat is bijna alleen maar optica. Het is best belangrijk voor analyse.quote:Op zondag 13 april 2014 14:47 schreef Novermars het volgende:
[..]
En optica gaat eruit, hadden ze dat niet 4 jaar eerder kunnen doen ofzo?
Ik denk dat ze gaan falen ja, maar zal het volgend jaar wel zien dan.quote:
Dat zijn mijn natuurkunde- en scheikundeleraar van de middelbare toen ik hem laatst weer sprak. Trouwens gaat hij op mijn aanbeveling orbitalentheorie bij scheikunde behandelen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef theunderdog het volgende:
kwantummechanica een keuze onderwerp?
Op het vwo?
Ja, maar dat maakt ze niet per definitie goede docenten.quote:Op zondag 13 april 2014 14:52 schreef Rezania het volgende:
Moeten docenten bij jullie dan niet verplicht zo'n onderwijskwalificatie hebben? Bij ons is namelijk wel zo, of ze moeten er mee bezig zijn om het te behalen. Dacht dat het een TU-brede eis was.
Zeg eerlijk: zou jij minder schijt hebben?quote:Op zondag 13 april 2014 14:52 schreef Rezania het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon vooral de figuren weg hebben die midden in een periode op vakantie gaan en schijt hebben aan werkgroepjes waar ze onderdeel van zijn.![]()
#verzuurd
Ik denk dat je niet echt op het juiste niveau zit als je een studentenvereniging niet kan combineren met je studie.quote:Op zondag 13 april 2014 14:52 schreef theunderdog het volgende:
Ik weet niet hoe dat zit bij studentenverenigingen van studenten die beta studies doen, maar als de activiteiten van die studentenverenigingen niet veel verschillen van de activiteiten van bijvoorbeeld de studentenverenigingen van rechten-studenten, dan is het volkomen logisch dat ze het jaar niet halen..
Ja, dat weet ik uit ervaring helaas. Maar bij ons is het zo van drie keer falen (drie jaar dus) en dan wordt er iemand anders gezocht.quote:Op zondag 13 april 2014 14:53 schreef themole het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt ze niet per definitie goede docenten.
Volgens mij is het redelijk menselijk dat je geen lastige wiskundige opgaven meer goed kan maken als je de dag ervoor jezelf naar de tyfus hebt gezopen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet echt op het juiste niveau zit als je een studentenvereniging niet kan combineren met je studie.
Ik zou mijn vakantie niet midden in een periode plannen, zeker omdat wij ook gewoon zo'n beetje iedere week twee verplichte dagen hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeg eerlijk: zou jij minder schijt hebben?
Zou jij een boeking afzeggen omdat je je werkgroepje daar blij mee maakt?
Vergelijk het met een weekje ziek zijn haha. Zeurt ook nooit een project groepje over. Zolang je project genootje de week erop wel even dubbele inzet en werk toont is er opzich niks aan de hand.quote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou mijn vakantie niet midden in een periode plannen, zeker omdat wij ook gewoon zo'n beetje iedere week twee verplichte dagen hebben.
Ik denk echt dat het met studies als rechten heel erg stampwerk is. En dat kan mooi zijn als je heel goed kunt leren, maar uiteindelijk heb je er in de praktijk niet erg veel aan als je je niet goed in verdiept. Misschien is dat wel makkelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 14:52 schreef Rezania het volgende:
Klopt, ben ik met je eens. Mensen moeten ook zelf realiseren waar de grens is. Maar als je eerste periode al helemaal fout ging door het overmatig feesten, en je past je gedrag in de tweede periode niet aan, ben je gewoon dom bezig imo.
quote:
Rechten is - denk ik - niet zo simpel als jij beweert.
Maar met rechten ben je wel minder uren bezig per week, dat zeggen de universiteiten zelf ook.
Herkenbaarquote:Op zondag 13 april 2014 14:36 schreef themole het volgende:
Dat ik dit topic nu pas zie.
3e jaars informaticastudent aan de TU Delft meldt zich, ik ben momenteel alles aan het doen om maar niet te gaan studeren voor het vak ethiek. (Kamer opruimen, sanitair van studentenhuis schoonmaken.)
bachelor in 3 stebertjequote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, ik mijn bachelor dan ook in drie jaar halen. Kan me voorstellen dat niet iedereen hetzelfde streven heeft, hun probleem.
Nou ja, dit 'figuur' ging dus op vakantie met de belofte dat hij zijn onderdeel zou leveren voordat hij wegging. Niks gekregen en daarna nooit meer wat van hem vernomen. Thank god for peer evaluation.quote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Vergelijk het met een weekje ziek zijn haha. Zeurt ook nooit een project groepje over. Zolang je project genootje de week erop wel even dubbele inzet en werk toont is er opzich niks aan de hand.
Maar wanneer gaan die gasten weg dan?quote:Op zondag 13 april 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou mijn vakantie niet midden in een periode plannen, zeker omdat wij ook gewoon zo'n beetje iedere week twee verplichte dagen hebben.
Echt ziek zijn daar kun je weinig tot niets aan doen he.quote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Vergelijk het met een weekje ziek zijn haha. Zeurt ook nooit een project groepje over. Zolang je project genootje de week erop wel even dubbele inzet en werk toont is er opzich niks aan de hand.
Dat hadden ze hier ook gedaan maar toen hadden ze geen vervanger. Toen werd het vak ineens gegeven door een Duitser die in Ierland woonde. Die man gaf college via een Google Hangouts dat op een scherm in een collegezaal werd geprojecteerd. Verder kon die man de collegezaal niet zien, dat werkte natuurlijk voor geen meter dus dat vak hebben ze dit jaar maar geschrapt.quote:Op zondag 13 april 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik uit ervaring helaas. Maar bij ons is het zo van drie keer falen (drie jaar dus) en dan wordt er iemand anders gezocht.
Ik deed al 7 jaar over de middelbare, heb niet nog meer zin in vertraging.quote:
Ja, maar gelukkig krijgt die gozer geen punten voor het vak van de afgelopen periode.quote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan die gasten weg dan?
Gewoon wanneer er nog belangrijke zaken gedaan moeten worden gaan ze op vakantie?
Waarom wil je het allemaal zo snel?quote:Op zondag 13 april 2014 14:57 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, ik mijn bachelor dan ook in drie jaar halen. Kan me voorstellen dat niet iedereen hetzelfde streven heeft, hun probleem.
quote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef themole het volgende:
[..]
Dat hadden ze hier ook gedaan maar toen hadden ze geen vervanger. Toen werd het vak ineens gegeven door een Duitser die in Ierland woonde gegeven. Die man gaf college via een Google Hangouts dat op een scherm in een collegezaal werd geprojecteerd. Verder kon die man de collegezaal niet zien, dat werkte natuurlijk voor geen meter dus dat vak hebben ze dit jaar maar geschrapt.
Das dan iets minder chill ja.quote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, dit 'figuur' ging dus op vakantie met de belofte dat hij zijn onderdeel zou leveren voordat hij wegging. Niks gekregen en daarna nooit meer wat van hem vernomen. Thank god for peer evaluation.
Wat een bitch move ..quote:Op zondag 13 april 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, dit 'figuur' ging dus op vakantie met de belofte dat hij zijn onderdeel zou leveren voordat hij wegging. Niks gekregen en daarna nooit meer wat van hem vernomen. Thank god for peer evaluation.
Negen jaar basisschool (één jaar extra voor persoonlijke ontwikkelingquote:Op zondag 13 april 2014 15:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom wil je het allemaal zo snel?
Nee, soms zit hij wel achter me tijdens college. Is hij meestal zijn weekend aan het bespreken met vrienden van de vereniging.quote:Op zondag 13 april 2014 15:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een bitch move ..
Spreek je hem ook nooit meer?
Prezi.quote:Op zondag 13 april 2014 15:02 schreef themole het volgende:
Ben ik de enige die prezi ruk vind werken? Heel leuk in een collegezaal, maar totaal onoverzichtelijk als je later nog even iets wilt terugzoeken.
Klinkt als een leukerdje.quote:Op zondag 13 april 2014 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, soms zit hij wel achter me tijdens college. Is hij meestal zijn weekend aan het bespreken met vrienden van de vereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |