54 uur werken maandag - zaterdagquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig maar 3 dagen school deze week
blue jays killde hard vandaag gaan gewoon strijden in AL eastquote:
#letsdoittogether #eendrachtsmaaktmachtquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
54 uur werken maandag - zaterdag
Ik ga een beetje huilen.
Hou opquote:Op zondag 13 april 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
blue jays killde hard vandaag gaan gewoon strijden in AL east
KOMOP PSVquote:Op zondag 13 april 2014 23:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
#letsdoittogether #eendrachtsmaaktmacht
Zal je genoeg verdienen tochquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga een beetje huilen.
quote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga een beetje huilen.
Nekschot. Untermenschen. Was er maar iemand die opstond, macht verzamelde met een groot en uniform leger om tegen dit soort mensen op te treden en zijn idealen met geweld te verspreiden ten beste der wereld.quote:
Beetje kanon klappen niets mis mee #whitetrash #kamperleef #uitkeringquote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar laten we ophouden met probleemwijken.
Dit soort figuren moet je juist een gedwongen rol geven binnen je militie. Beetje discipline bijbrengen en inzetten tegen het onrecht en het schorriemorrie van de maatschappij.quote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nekschot. Untermenschen. Was er maar iemand die opstond, macht verzamelde met een groot en uniform leger om tegen dit soort mensen op te treden en zijn idealen met geweld te verspreiden ten beste der wereld.
doe normaal johquote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nekschot. Untermenschen. Was er maar iemand die opstond, macht verzamelde met een groot en uniform leger om tegen dit soort mensen op te treden en zijn idealen met geweld te verspreiden ten beste der wereld.
samen met de gehandicapten opsluiten in kamp vughtquote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inhuren tegen de Marokkanenquote:Op zondag 13 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort figuren moet je juist een gedwongen rol geven binnen je militie. Beetje discipline bijbrengen en inzetten tegen het onrecht en het schorriemorrie van de maatschappij.
Wie niet wil luisteren kun je altijd nog laten voelen.
Ik denk dat ik de juiste leider ben.quote:
een joodse pindaquote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inhuren tegen de Marokkanen?
[..]
Ik denk dat ik de juiste leider ben.
Over schorriemorrie gesproken: ik deed de TV aan en ik zag Raymann. Hij kondigde Dolf Jansen aan.quote:Op zondag 13 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort figuren moet je juist een gedwongen rol geven binnen je militie. Beetje discipline bijbrengen en inzetten tegen het onrecht en het schorriemorrie van de maatschappij.
Wie niet wil luisteren kun je altijd nog laten voelen.
Ik weet niet of ik maar een moraalridder moet spelen of het moet bevestigen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]
samen met de gehandicapten opsluiten in kamp vught
je hebt er toch geen reet aan
reageer met je gevoelquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik maar een moraalridder moet spelen of het moet bevestigen.
ik sterf dan altijd een beetje van binnen als ik dat figuur op tv ziequote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over schorriemorrie gesproken: ik deed de TV aan en ik zag Raymann. Hij kondigde Dolf Jansen aan.
Soms vraag ik me wel af of geestelijk gehandicapten in leven houden nou wel het juiste isquote:
Dolf is ook wel een verschrikking. Al gaat hij wel indrukwekkend lang door als terminale aids-patient. (Ook toen het nog dodelijk was)quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik sterf dan altijd een beetje van binnen als ik dat figuur op tv zie
vooral met raymann dan
quote:
Scheelt dat ze niks hebben dus ook geen reden om er jaloers op te zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje kanon klappen niets mis mee #whitetrash #kamperleef #uitkering
Als we dat niet deden dan had PSV geen supporters meer.quote:Op zondag 13 april 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af of geestelijk gehandicapten in leven houden nou wel het juiste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |