quote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had vorige week 29 punten en ga daar deze week onder zitten
De laatste wedstrijd van Ajax zullen er ook wel wat andere spelers meedoen denk ik.quote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Respect mi mang.
Even kijken of ik nog mijn middenveld wat kan versterken of de aanval.
Uhu, veel volk met een paar miljoen te bestedenquote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel.
Als ik zo in de SC poule kijk denk ik dat er maar een paar mensen zijn die er nog echt mee bezig zijn
Alleen de top-5 doet er nog wat aan denk ikquote:Op zondag 13 april 2014 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, veel volk met een paar miljoen te besteden
Ik heb het echt verziekt. Ik had geen tijd om aan te passen en in mijn haast enkel spelers ingebracht die helemaal niet speelde of faaldequote:Op zondag 13 april 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de top-5 doet er nog wat aan denk ik
Ik denk dat ik het waardeloos heb gedaan bij de manager.quote:Op zondag 13 april 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet heel veel meer dan jij.
Oppassen voor johannes
Immers schijnt geschorst te zijn voor volgende week, dus mss kan je die wisselen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het echt verziekt. Ik had geen tijd om aan te passen en in mijn haast enkel spelers ingebracht die helemaal niet speelde of faalde
[ afbeelding ]
Even een quote van ondergetekende van afgelopen vrijdag. Zat redelijk in de buurt.quote:Misschien kan ik ze zo gek krijgen p-r op een van de andere schermen te vertonen. Hopen dat de overwinning van Terpstra een beetje gelijk is met de 0-1 van Den Haag. Hoef ik maar 1x te juichen.
Waarom heb je Achenteh erin?quote:Op zondag 13 april 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het echt verziekt. Ik had geen tijd om aan te passen en in mijn haast enkel spelers ingebracht die helemaal niet speelde of faalde
[ afbeelding ]
Wat is je team?quote:Op zondag 13 april 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het waardeloos heb gedaan bij de manager.
Ik heb 7 Feyenoordersquote:Op zondag 13 april 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je Achenteh erin?.
[..]
Wat is je team?
Ik heb er laatst voor het eerst wat PSV'ers in gedaan, enorme blooper natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je Achenteh erin?.
[..]
Wat is je team?
Ik heb volgens mij het hele seizoen geen PSV'er in mijn team gehad.quote:Op zondag 13 april 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er laatst voor het eerst wat PSV'ers in gedaan, enorme blooper natuurlijk.
Ik had die Zoet en Depay er in gedaan omdat die wel eens wat goed deden, maar je hebt echt niks aan die gozers. Ze gaan er morgen gelijk uit.quote:Op zondag 13 april 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het hele seizoen geen PSV'er in mijn team gehad.
Zal je net zien dat PSV de laatste twee potjes dan gaat winnen en Depay 4x scoortquote:Op zondag 13 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had die Zoet en Depay er in gedaan omdat die wel eens wat goed deden, maar je hebt echt niks aan die gozers. Ze gaan er morgen gelijk uit.
Ik moet nog wel even de programma's bekijken, ik geloof dat ze nog tegen NAC thuis moeten, en zelfs als je het probeert kan je daar niet van verliezen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat PSV de laatste twee potjes dan gaat winnen en Depay 4x scoort
Gelukkig weet PSV je wat dat betreft keer op keer te verbazenquote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even de programma's bekijken, ik geloof dat ze nog tegen NAC thuis moeten, en zelfs als je het probeert kan je daar niet van verliezen.
Arias heeft me een paar weken veel punten opgeleverd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh maar ik heb wel één PSV'er in mijn team gehad bedenk ik me net. Dat was Bakkali, maarja die speelt ook nooit meer
Geef mij maar een lekkere pruim.quote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef Buitendam het volgende:
Tentamenstress, potje van psv waar hier en daar verbeterpuntjes kunnen worden aangestipt... Het leven is soms een zure druif.
Zp ordinair is zelfs Gerard Joling niet!quote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere pruim.
Je bent zelf een lekkere pruim.quote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere pruim.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dit als opstelling hebben
Je gaat deze week meer punten scoren dan ik. Terwijl ik mijn geld wel heb opgebruikt.quote:
Andere kleuren hè.quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
mijn spotify is anders
waarom doen ze dit
de lay-out is ongelofelijk kut idd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
mijn spotify is anders
waarom doen ze dit
Maar dat was een mooie eend. Goh! Wat een mooie eend was dat. Een eend met een rooie snavel.quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als die eend met die rode snavel.
Erg wennen inderdaad. En ik heb het al een aantal dagen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
mijn spotify is anders
waarom doen ze dit
Er passen echt maximaal 10 liedjes in het beeld nuquote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de lay-out is ongelofelijk kut idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |