De artikelen staan ook al op de site van H&M, met de prijzen zoals ze in Nederland gaan geldenquote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Mylene het volgende:
Meer prijzen hier: Alexander Wang x H&M Women’s Collection + Price List
[ afbeelding ]
Boots, $299
[ afbeelding ]
Boots, $249
[ afbeelding ]
Sneaker, $149
[ afbeelding ]
Sweater, $349
[ afbeelding ]
Leather Tearaway Pants, $349
[ afbeelding ]
Sweater, $149
Inderdaad over the top. Valt ook op hoeveel promotie er is t.o.v. De vorige collabs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef megamandy het volgende:
Die prijzenSerieus
De enige trui die ik mooi gelukt vond kost dus ook ¤250,- Voor datzelfde geld kun je net zo goed kleding van zijn eigen T by Alexander Wang lijn kopen. Hier is geen H&M voor nodig.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3VB%200237586%20003%2007%200371.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En in de herencollectie zit dus een leren jas, in de USA kost die jas en de trui die ik al noemde beide $349.-quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
Inderdaad over the top. Valt ook op hoeveel promotie er is t.o.v. De vorige collabs.
Handig stukje markering.
Ondanks dat valt het me toch wat tegen. Het is wel heel Alexander Wang trouwens, maar allemaal heel sportief en dat heb ik er dan ook weer niet voor over qua geld. Hij maakt ook heel toffe biker boots en basic shirtjes en jurkjes die heel mooi zitten. Die scuba jassen vind ik wel vet, vooral die grijze, maar ik kijk weleens in de sale en dat komt het sowieso over een paar maandjes.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:59 schreef Grunge. het volgende:
Oh, Alexander Wang is één van mijn favoriete designers. Ik ben benieuwd.
Het is wel fucking Alexander Wang, ik lig alvast voor de H&M met duizenden dollars.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Mylene het volgende:
Pittige prijzen hoor.
[ afbeelding ]
Hoodie, $349
[ afbeelding ]
Zip sweatshirt, $349
[ afbeelding ]
Duffle bag, $129
[ afbeelding ]
Sneaker, $149
[ afbeelding ]
Leather jacket, $349
[ afbeelding ]
Hoodie, $99
[ afbeelding ]
Knit crew top, $99
[ afbeelding ]
Backpack, $129
[ afbeelding ]
Backpack, $149
[ afbeelding ]
Down jacket, $349
[ afbeelding ]
Rain coat, $199
Lolquote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Herencollectie was binnen 10 minuten weg in Utrechten in A'dam lager er gister om 10 uur al mensen voor de deur. Vond het niet bijzonder, kwam toevallig langs en ging eens kijken. Er waren mensen die met 4 grote tassen de deur uitgingen.. Heb alleen een zwart shirtje gescoord van superchille stof.
Ik heb sowieso altijd moeite in de herfst/winter nieuwe kleren te vinden die geen begrafenistinten hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer zo'n debiel die denkt dat die tofe kleren maakt en dus maar een leuk prijskaartje er aan hangt. Allemaal zwart/grijs/donkergekleurd. Bah.
Zwart kan altijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Brannagh het volgende:
Waarom alleen zwart?
Wil net even van dat zwarte af
Dat was mijn motto ook, maar na een tijdje begint het wel heel saai te wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |