abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138821509
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
  zondag 13 april 2014 @ 12:29:57 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_138821649
*O* TT zonder calorieën :9
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_138822040
Ik heb gister een leuk ding besteld! Een Polar hartslagmeter die ook bij houdt hoeveel calorieën je hebt verbrand enzo. Lijkt mij heel motiverend voor mezelf :) en vind t handig tijdens t hardlopen enzo. Hij heeft alleen geen gps, maar dat heeft mn mobiel wel en die neem ik toch mee tijdens het hardlopen (voor muziek).
Ben erg benieuwd! Misschien ook een leuke tip voor iemand anders hier :) hij is nu in de aanbieding bij Wehkamp. Polar RS300X.
Ik zit op mobiel en krijg alleen mobiele site.. anders had ik ff link geplaatst.
  zondag 13 april 2014 @ 12:44:42 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138822070
Leuk spul idd! :Y Ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter en ik probeer nu sinds kort expres op zo laag mogelijke hartslag te lopen. Is nog best lastig. :Y
pi_138822136
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk spul idd! :Y Ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter en ik probeer nu sinds kort expres op zo laag mogelijke hartslag te lopen. Is nog best lastig. :Y
Ja dat lijkt mij een leuke uitdaging! Erg handig (en belangrijk) om te weten wat je hartslag is tijdens het sporten.
pi_138823198
Vandaag is een rust dag voor mij. Druk bezig met conditie opbouwen dus 6 dagen per week naar de sportschool (gemiddeld een uurtje dus ik doe wel 'rustig' aan).

Wel wou ik met de hond gaan wandelen dus de auto gepakt om rond een zwemplas te wandelen. We waren ongeveer op de helft en toen piepte ze het ineens uit, helemaal mank lopen dus snel de auto opgehaald zodat ze niet meer hoefde te lopen. En we waren thuis en alles was weer goed. 'T was ook geen stekel ofzo want daar had ik nog goed voor gekeken. Heel vreemd en zielig ;(

Straks even naar een terrasje want er is hier een hardloop evenement in de stad dus dat is altijd wel gezellig dan. :)
  zondag 13 april 2014 @ 13:32:59 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138823518
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.

Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.

Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste... :(

[ Bericht 24% gewijzigd door Tink89 op 13-04-2014 13:55:12 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138826537
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.

Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.

Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste... :(
Ik heb wel interesse en als het goed is werkt gewoon de (adres)link?
pi_138828138
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:25 schreef Patoshik het volgende:
Straks even naar een terrasje want er is hier een hardloop evenement in de stad dus dat is altijd wel gezellig dan.
Riep jij mijn naam toen ik langs fietste? :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138828162
Je woont zo ver weg, Tink :{ (of ik woon ver weeg, één van de twee in ieder geval!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138828443
Wat goed van die 46 minuten, BE! *O*

En wat sneu voor je hond, Pathoshik. -O- Misschien had ze kramp of zo?
pi_138828478
Ik kende een hond die dat deed als hij geen zin meer had verder te wandelen, dan ging hij mank lopen en janken. Maar er was nooit wat te zien en zelfs de dierenarts zei dat er echt niets met pootje, nagels etc was.
pi_138828504
Dat kan natuurlijk ook. Ik heb, wat betreft wispelturigheid onder dieren, eigenlijk alleen ervaring met katten. :)
  zondag 13 april 2014 @ 16:58:15 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138831479
Zo, ik ben nog even gaan fietsen met halverwege nog een flink stuk wandelen om aan mijn 15,000 stappen van vandaag te komen.

Lijstje ziet er nu zo uit:

O: Kwark m bessen en granola
S: 6,5km hardlopen
T: 1 eierkoek
L: Dubbele boterham m kaas en gebakken ei en een mueslibol
T: Eierkoek
T: IJsje
T: 2 sneetjes roggebrood m kaas
T: 8 zure ballen
S: 10km fietsen + 2,5km wandelen
T: bakje vla
D: witlof met ham en kaas uit de oven, paar krieltjes

Heeeel veel T's dus. :+ Daarom dus ook nog maar even dat stuk fietsen en wandelen erbij.
Vlgs de fitbit heb ik iets van 13km afgelegd vandaag, incl dus het hardlopen en het wandelen. 10km fietsen erbij en het zit wel goed met de kcal uit vandaag iig. :Y
pi_138831506
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:

Groep aanmaken?
pi_138831642
Oh, ik heb toevallig laatst nog erg veel weggedaan. :@

Al draag ik nooit erg dure kleding, dus meestal is het na een periode ook wel een beetje "op".
  zondag 13 april 2014 @ 17:05:44 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138831845
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Groep aanmaken?
Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138831951
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?
Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.
pi_138832611
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb toevallig laatst nog erg veel weggedaan. :@

Al draag ik nooit erg dure kleding, dus meestal is het na een periode ook wel een beetje "op".
Dat heb ik ook een beetje. Laatst had ik een kledingruilfeestje en ik heb best een hoop wat ik niet meer draag, maar toen ik het bij elkaar ging zoeken bleek het grotendeels nogal verwassen en versleten te zijn.

Ik wacht even tot ik 75 kg weeg tot ik weer nieuw spul ga shoppen. Lijkt me een mooie mijlpaal. En ik moet even sparen. En de jurk van Topvintage die ik te gek vind is momenteel uitverkocht in mijn maat. (In een maat kleiner ook trouwens, dus ik hoop dat ze hem weer in het assortiment nemen.)
  zondag 13 april 2014 @ 18:27:23 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138835344
Ik tegen F dat ik trek heb in iets lekkers, we noemen pizza's, ik ga ondertussen eten voor de kinderen maken (sperziebonen, knakworstjes en krieltjes). Dat is klaar en ik rol vervolgens de witlof in de ham en verwarm de oven voor. Zegt F: :o En die pizza's dan?
Eh ja... Maar de witlof was al gekookt en weggooien is ook zo zonde enzo.

En dus gewoon volautomatisch gezond avondeten ipv luie pizza! :D
pi_138836399
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik tegen F dat ik trek heb in iets lekkers, we noemen pizza's, ik ga ondertussen eten voor de kinderen maken (sperziebonen, knakworstjes en krieltjes). Dat is klaar en ik rol vervolgens de witlof in de ham en verwarm de oven voor. Zegt F: :o En die pizza's dan?
Eh ja... Maar de witlof was al gekookt en weggooien is ook zo zonde enzo.

En dus gewoon volautomatisch gezond avondeten ipv luie pizza! :D
Netjes! :D

Ik keek gisteren een aflevering van "From Russia with love" en daar had een belg echt een berg met patat op tafel liggen. Toen zei ik dat ik vandaag wel patatjes zou bakken. Maar toch niet gedaan, want ik wist dat mijn zelfbeheersing het nog niet aan zou kunnen. :') En ben nog niet helemaal lekker, dus zou er niet eens echt van genieten.

Vriendje eet nu een beetje witlof schotel en ik heb vanmiddag pasta op, maar krijg nu niets meer weg.
  zondag 13 april 2014 @ 19:44:46 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138838531
Zo, groep aangemaakt.

Zoek de groep Dieetclub op facebook. Daar staan alle foto's in!

Edit: Bijna dan... 86 foto's duurt even :P

[ Bericht 41% gewijzigd door Tink89 op 13-04-2014 20:10:31 ]
pi_138839912
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
S: 9 km fietsen
T1: Ontbijtkoek met laagje boter
S2: 7 km fietsen
T2: Banaan
T3: wrap met kaas/creme fresh
D: Sperzieboontjes, rijst en 2 eitjes
T: Peer

Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten :)
  zondag 13 april 2014 @ 20:18:21 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138840217
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Puala het volgende:
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.

SPOILER
B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
S: 9 km fietsen
T1: Ontbijtkoek met laagje boter
S2: 7 km fietsen
T2: Banaan
T3: wrap met kaas/creme fresh
D: Sperzieboontjes, rijst en 2 eitjes
T: Peer

Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten :)
Jeetje, da's een fikse reactie. Weet je inmiddels al waar je zo overgevoelig voor bent?
  zondag 13 april 2014 @ 20:19:44 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138840283
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.
Txs voor de tip, het werkt inderdaad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')