SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Ja dat lijkt mij een leuke uitdaging! Erg handig (en belangrijk) om te weten wat je hartslag is tijdens het sporten.quote:Op zondag 13 april 2014 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk spul idd!Ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter en ik probeer nu sinds kort expres op zo laag mogelijke hartslag te lopen. Is nog best lastig.
Ik heb wel interesse en als het goed is werkt gewoon de (adres)link?quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.
Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.
Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste...
Riep jij mijn naam toen ik langs fietste?quote:Op zondag 13 april 2014 13:25 schreef Patoshik het volgende:
Straks even naar een terrasje want er is hier een hardloop evenement in de stad dus dat is altijd wel gezellig dan.
Groep aanmaken?quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.
Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.
Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste...
Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?quote:
Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.quote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?
Dat heb ik ook een beetje. Laatst had ik een kledingruilfeestje en ik heb best een hoop wat ik niet meer draag, maar toen ik het bij elkaar ging zoeken bleek het grotendeels nogal verwassen en versleten te zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb toevallig laatst nog erg veel weggedaan.![]()
Al draag ik nooit erg dure kleding, dus meestal is het na een periode ook wel een beetje "op".
Netjes!quote:Op zondag 13 april 2014 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik tegen F dat ik trek heb in iets lekkers, we noemen pizza's, ik ga ondertussen eten voor de kinderen maken (sperziebonen, knakworstjes en krieltjes). Dat is klaar en ik rol vervolgens de witlof in de ham en verwarm de oven voor. Zegt F:En die pizza's dan?
Eh ja... Maar de witlof was al gekookt en weggooien is ook zo zonde enzo.
En dus gewoon volautomatisch gezond avondeten ipv luie pizza!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
S: 9 km fietsen
T1: Ontbijtkoek met laagje boter
S2: 7 km fietsen
T2: Banaan
T3: wrap met kaas/creme fresh
D: Sperzieboontjes, rijst en 2 eitjes
T: Peer
Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Puala het volgende:
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.Jeetje, da's een fikse reactie. Weet je inmiddels al waar je zo overgevoelig voor bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
S: 9 km fietsen
T1: Ontbijtkoek met laagje boter
S2: 7 km fietsen
T2: Banaan
T3: wrap met kaas/creme fresh
D: Sperzieboontjes, rijst en 2 eitjes
T: Peer
Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zettenK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Txs voor de tip, het werkt inderdaadquote:Op zondag 13 april 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |