Bllijkbaar is het 'benieuwt'quote:
Ja idd, ik zat ook te twijfelen of het serieus was, vandaar diequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bllijkbaar is het 'benieuwt'
Nutteloze 'correctie'posts maken maar dan falen![]()
En dan de 'is bedoelt' wel laten staanOf was dit expres, mijn sarcasmeradar is kapot
Die was veiliger ja, hehehequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, ik zat ook te twijfelen of het serieus was, vandaar die![]()
Oh zo hehe, alles eindigt op -tquote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Met het oog op de TT en wat andere posts van TS...
Je leest hier zelf de contradictie niet? Met je loslaten maar alleen 'nieuwsgierig' hoe ik weer bij d'r kan komen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
En ik ben haar 100% los aan het laten, ik ben alleen benieuwd naar het bij anderen gelopen is.
Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel erg lijken op onze situatie, We hadden echt een hele sterke relatie en hebben superleuke dingen samen gedaan, maar er zijn problemen die ik niet in wilde zien (die ik nu wel inzie) en dingen die we nooit goed uitgepraat hebben. Wie weet over een paar weken/maanden.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:21 schreef melcra het volgende:
Zelf uitgemaakt vanwege bepaalde problemen die we bleven houden (of vooral dingen die zij niet in wilde zien). Vervolgens elkaar ~6 maanden niet gesproken en elkaar met rust gelaten. Toen toch toevallig elkaar weer gesproken, oppervlakkig begonnen met praten etc. Inmiddels allebei toegegeven dat we dingen fout hebben gedaan, die fouten ook daadwerkelijk inzien en ervan geleerd te hebben en nu gaat alles beter dan ooit.
Nu denk ik echter wel dat mijn situatie een uitzondering op de regel is.
Of gewoon niet, TS. Ik heb ergens het idee dat je dat puppygedrag bij haar toch niet kunt verbergen en dat het (voor zover het dat nog niet is) een zielige wanhoopspoging gaat worden die tot niets zal leiden.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel erg lijken op onze situatie, We hadden echt een hele sterke relatie en hebben superleuke dingen samen gedaan, maar er zijn problemen die ik niet in wilde zien (die ik nu wel inzie) en dingen die we nooit goed uitgepraat hebben. Wie weet over een paar weken/maanden.
Gast, raap je ballen eens op man, tering.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel erg lijken op onze situatie, We hadden echt een hele sterke relatie en hebben superleuke dingen samen gedaan, maar er zijn problemen die ik niet in wilde zien (die ik nu wel inzie) en dingen die we nooit goed uitgepraat hebben. Wie weet over een paar weken/maanden.
Ik vraag me werkelijk af hoe dergelijke figuren negatieve posts op een forum kunnen negeren. Dat je de woorden.signalen van je vrienden het ene oor in en het andere uit kunt laten gaan begrijp ik ergens nog wel, maar als je zo blind bent dat je alleen maar kunt reageren op die paar semi-positieve reacties die wél bij je referentiekader aansluiten.. Mén, dieptrieste boel.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, raap je ballen eens op man, tering.
Vergeet niet het laatste deel, waarin ik zeg dat ik denk dat het een uitzondering is. Het is mij toevallig overkomen, maar dat is niet gebruikelijk vertelt mijn ervaring. Ga daar dan ook niet vanuit en hoop vooral nergens op. De kans is vele malen groter dat het níet lukt. Het is ten slotte niet voor niks fout gegaan toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
het gaat niet meer goed komen tussen jullie. hoe sneller je het accepteert (aangezien je diverse topics aanmaakt) hoe sneller je verder kunt!quote:Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Wauw! Echt helemaal geen contact tijdens die 4 maanden? Ook niet kleine berichtjes op Whatsapp/FB?
volkomen mee eens!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En wat voor een plaat. Hij opent er zelfs nog een topic voor... TS moet beginnen met verwerken en verder gaan niet eerst nog 8 jaar blijven hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |