Ik deel dit vermoeden.quote:Op zondag 13 april 2014 10:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Zoek je naar de beste manier om je ex terug te krijgen ofzo?
Hier ook niet, uiteindelijk kom je er toch weer achter dat het inderdaad je ex was om een redenquote:Op zondag 13 april 2014 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deel dit vermoeden.
Geen succesverhalen hier.
Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen dat aangepakt hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 10:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Zoek je naar de beste manier om je ex terug te krijgen ofzo?
Het gaat niet om vertrouwen, niemand heeft gecheat.quote:Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef TheMercenary976 het volgende:
Nah ik geloof er niet in. Zeker als het vertrouwen kapot is kun je zo iemand beter uit je leven bannen. Once a cheater always a cheater.
Zij blijft wel proberen maar ik negeer alles.
Als het zo goed was was er ook niks tussen jullie in kunnen komen denk ik dan maar....
Ok, maar is niet alleen al de relatie beeindigen een vorm van geen vertrouwen meer?quote:Op zondag 13 april 2014 10:59 schreef gezamelijk het volgende:
Het gaat niet om vertrouwen, niemand heeft gecheat.
Is TS jouw ex?quote:Op zondag 13 april 2014 11:06 schreef SaYszz het volgende:
Er is echt no way dat ik een ex terug neem het is niet zomaar uit.
Hij schijnt het nogsteeds niet helemaal te begrijpen en na 2 jaar nog hoop te hebben.
Het werkt gewoon niet.
Nou TS: Zo denken vrouwen dusquote:Op zondag 13 april 2014 11:09 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Oh haha neee zo bedoelde ik het niet haha ha
Wauw! Echt helemaal geen contact tijdens die 4 maanden? Ook niet kleine berichtjes op Whatsapp/FB?quote:Op zondag 13 april 2014 11:18 schreef Skv het volgende:
4 maanden geen contact (helemaal niet) en er allebei van overtuigd dat het toch niks meer zou worden. Toen ben ik aan de andere kant van het land gaan wonen. En dan weer eens afspreken. En nog eens.. En nu wonen we weer samen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 april 2014 11:21 schreef Jandirk het volgende:
Relatie uit na een jaar. Na 4 maanden weer aan. Na een jaar uit. Na een half jaar weer aan. Nu na 5 jaar verloofd en dit jaar trouwen. Het begin was een knipperlichtrelatie, maar goed we waren toen ook 16.
quote:Op zondag 13 april 2014 11:15 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik heb een cursus spelling gevolgd en daarna was het weer als vanouds!
quote:Op zondag 13 april 2014 11:15 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik heb een cursus spelling gevolgd en daarna was het weer als vanouds!
Nee, gewoon niks. Ben alleen maar gaan stappen, achter andere vrouwen aan etc. En toen na 4 maanden een keer zo van 'goh, eens een kop koffie doen en bijpraten?'. Dat werd weer een avond terras, bij haar blijven slapen. En een twee weken later nog eens.. en toen steeds frequenter, tot ze bijna elk weekend in mijn nieuwe huis doorbracht. Uiteindelijk samen op zoek gegaan naar een huisje en daar wonen we sinds oktober.quote:Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Wauw! Echt helemaal geen contact tijdens die 4 maanden? Ook niet kleine berichtjes op Whatsapp/FB?
[..]
GefeliciteerdZitten de redenen waarom het uit ging dan niet in de weg?
En hoe is dat in dat halve jaar gegaan dat het uit was, hebben jullie elkaar helemaal niet gesproken? Of 'vrienden' gebleven?
Waar?quote:
Had je veel aan jezelf gewerkt in de tussentijd? Of Iets drastisch veranderd?quote:Op zondag 13 april 2014 12:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, gewoon niks. Ben alleen maar gaan stappen, achter andere vrouwen aan etc. En toen na 4 maanden een keer zo van 'goh, eens een kop koffie doen en bijpraten?'. Dat werd weer een avond terras, bij haar blijven slapen. En een twee weken later nog eens.. en toen steeds frequenter, tot ze bijna elk weekend in mijn nieuwe huis doorbracht. Uiteindelijk samen op zoek gegaan naar een huisje en daar wonen we sinds oktober.
Euh, nou, ik was voor het eerst in jaren weer actief achter andere vrouwen aan gegaan.quote:Op zondag 13 april 2014 13:03 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Had je veel aan jezelf gewerkt in de tussentijd? Of Iets drastisch veranderd?
quote:How Did you manage to get back with your gf?
Dumped by gf
Little to no contact now
Ex-gf used to bring her siberian husky pup, Roscoe to my house daily
3 months later…
Devise plan to kidnap Roscoe while she is at work
Kidnap Roscoe
Hugs and kisses. He’s missed me
See on FB she posted her dog has runaway
Don’t comment
Going according to my plan
Hangout with Roscoe for a few days
Call ex-gf “Roscoe just showed up at my house”
She shows up in tears and thanks me
“you’re welcome. It was really good to see Roscoe.. a-a-and you”
Smiles, hugs me and leaves
Fuck, I have to try again
Wait another week
Kidnap Roscoe again
Once more, call her with the good news
She show’s up while Roscoe and I are playing in the yard
“Wow he must really miss you i guess, Anon”
“Heh, yeah, I have missed him too..”
“He’s not the only one who’s missed you…”
Kiss the bitch and ask her to stay
MFW I got my gf back by kidnapping her dog
Het is dus uit met je vriendin en je wil haar terug?quote:Op zondag 13 april 2014 13:03 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Had je veel aan jezelf gewerkt in de tussentijd? Of Iets drastisch veranderd?
Ik weet ook wel dat elke situatie anders is. En ik ben haar 100% los aan het laten, ik ben alleen benieuwd naar het bij anderen gelopen is.quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is dus uit met je vriendin en je wil haar terug?
Ik kan je wel vertellen dat vergelijken met andere gevallen je daar niet bij gaat helpen, elke situatie is anders.
Dikke kans dat het met een reden uit is, en ook uit blijft. Om het een 'succesverhaal' te laten worden moet je haar iig sowieso eerst een tijd 100% los laten.
Ik denk dat in 90/95% van de gevallen het eindigt in nooit meer contact hebben met elkaar, wat in 90/95% van de gevallen ook het beste is.quote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat elke situatie anders is. En ik ben haar 100% los aan het laten, ik ben alleen benieuwd naar het bij anderen gelopen is.
Dit topic is alleen bedoelt voor succesverhalen, want daar ben ik erg benieuwd naar.quote:Op maandag 14 april 2014 09:02 schreef CoolGuy het volgende:
Ts heeft al een topic waarin hij dezelfde vraag stelt maar dan voor z'n eigen situatie. Ts is een beetje eng en accepteert niet dat z'n ex hem niet meer wil.
ja dat snap ik, want jij wil daar ideeën mee op doen om op je eigen situatie toe te passen omdat je niet wil accepteren dat het voorbij is.quote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Dit topic is alleen bedoelt voor succesverhalen, want daar ben ik erg benieuwd naar.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Dit topic is alleen bedoelt voor succesverhalen, want daar ben ik erg benieuwdt naar.
Ik vermoed dat het dit is. Als je succesverhalen zoekt TS en er worden er nauwelijks gepost, misschien moet je dan inzien dat het niet zo vaak voorkomt en veelal echt niet werkt. Waarom ging het uit en waarom denk je dat het nu wel werkt?quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja dat snap ik, want jij wil daar ideeën mee op doen om op je eigen situatie toe te passen omdat je niet wil accepteren dat het voorbij is.
Zie z'n andere topic. Ts heeft een plaat voor z'n kop.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:04 schreef Frag_adder het volgende:
Met geen van mijn exen zou ik het opnieuw willen proberen. Ik heb heel veel geleerd van die relaties maar ook telkens ingezien waarom het niet werkte. Zelfs een kopkoffie drinken en bij praten met hoe het nu met ze gaat heb ik geen behoefte aan. Het werkte niet, op zo een niveau veranderen mensen niet.
[..]
Ik vermoed dat het dit is. Als je succesverhalen zoekt TS en er worden er nauwelijks gepost, misschien moet je dan inzien dat het niet zo vaak voorkomt en veelal echt niet werkt. Waarom ging het uit en waarom denk je dat het nu wel werkt?
Ah we hebben een romanticusquote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Dit topic is alleen bedoelt voor succesverhalen, want daar ben ik erg benieuwd naar.
En wat voor een plaat. Hij opent er zelfs nog een topic voor... TS moet beginnen met verwerken en verder gaan niet eerst nog 8 jaar blijven hangen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zie z'n andere topic. Ts heeft een plaat voor z'n kop.
Bllijkbaar is het 'benieuwt'quote:
Ja idd, ik zat ook te twijfelen of het serieus was, vandaar diequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bllijkbaar is het 'benieuwt'
Nutteloze 'correctie'posts maken maar dan falen![]()
En dan de 'is bedoelt' wel laten staanOf was dit expres, mijn sarcasmeradar is kapot
Die was veiliger ja, hehehequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, ik zat ook te twijfelen of het serieus was, vandaar die![]()
Oh zo hehe, alles eindigt op -tquote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Met het oog op de TT en wat andere posts van TS...
Je leest hier zelf de contradictie niet? Met je loslaten maar alleen 'nieuwsgierig' hoe ik weer bij d'r kan komen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
En ik ben haar 100% los aan het laten, ik ben alleen benieuwd naar het bij anderen gelopen is.
Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel erg lijken op onze situatie, We hadden echt een hele sterke relatie en hebben superleuke dingen samen gedaan, maar er zijn problemen die ik niet in wilde zien (die ik nu wel inzie) en dingen die we nooit goed uitgepraat hebben. Wie weet over een paar weken/maanden.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:21 schreef melcra het volgende:
Zelf uitgemaakt vanwege bepaalde problemen die we bleven houden (of vooral dingen die zij niet in wilde zien). Vervolgens elkaar ~6 maanden niet gesproken en elkaar met rust gelaten. Toen toch toevallig elkaar weer gesproken, oppervlakkig begonnen met praten etc. Inmiddels allebei toegegeven dat we dingen fout hebben gedaan, die fouten ook daadwerkelijk inzien en ervan geleerd te hebben en nu gaat alles beter dan ooit.
Nu denk ik echter wel dat mijn situatie een uitzondering op de regel is.
Of gewoon niet, TS. Ik heb ergens het idee dat je dat puppygedrag bij haar toch niet kunt verbergen en dat het (voor zover het dat nog niet is) een zielige wanhoopspoging gaat worden die tot niets zal leiden.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel erg lijken op onze situatie, We hadden echt een hele sterke relatie en hebben superleuke dingen samen gedaan, maar er zijn problemen die ik niet in wilde zien (die ik nu wel inzie) en dingen die we nooit goed uitgepraat hebben. Wie weet over een paar weken/maanden.
Gast, raap je ballen eens op man, tering.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel erg lijken op onze situatie, We hadden echt een hele sterke relatie en hebben superleuke dingen samen gedaan, maar er zijn problemen die ik niet in wilde zien (die ik nu wel inzie) en dingen die we nooit goed uitgepraat hebben. Wie weet over een paar weken/maanden.
Ik vraag me werkelijk af hoe dergelijke figuren negatieve posts op een forum kunnen negeren. Dat je de woorden.signalen van je vrienden het ene oor in en het andere uit kunt laten gaan begrijp ik ergens nog wel, maar als je zo blind bent dat je alleen maar kunt reageren op die paar semi-positieve reacties die wél bij je referentiekader aansluiten.. Mén, dieptrieste boel.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, raap je ballen eens op man, tering.
Vergeet niet het laatste deel, waarin ik zeg dat ik denk dat het een uitzondering is. Het is mij toevallig overkomen, maar dat is niet gebruikelijk vertelt mijn ervaring. Ga daar dan ook niet vanuit en hoop vooral nergens op. De kans is vele malen groter dat het níet lukt. Het is ten slotte niet voor niks fout gegaan toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
het gaat niet meer goed komen tussen jullie. hoe sneller je het accepteert (aangezien je diverse topics aanmaakt) hoe sneller je verder kunt!quote:Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef gezamelijk het volgende:
[..]
Wauw! Echt helemaal geen contact tijdens die 4 maanden? Ook niet kleine berichtjes op Whatsapp/FB?
volkomen mee eens!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En wat voor een plaat. Hij opent er zelfs nog een topic voor... TS moet beginnen met verwerken en verder gaan niet eerst nog 8 jaar blijven hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |