Dat moet haast wel, ik kan me niet voorstellen dat ze even een Oostblokker van 2 bij 2 overmeesteren.quote:Op zondag 13 april 2014 07:57 schreef Treinhomo het volgende:
Leuk, dat gedraai eromheen, maar was het nou een Marokkaan of niet ?
Zou de overheid dat subsidieren?quote:Op zondag 13 april 2014 07:50 schreef TLC het volgende:
Je moet als oprecht overvaller toch een beetje gaan denken aan een carriere-switch in deze turbulente dagen
Ik vermoed dat in deze branche er ook geen discriminatie op de arbeidsmarkt zal plaatsvinden. Die kansenjongeren komen zo aan een stageplek.quote:Op zondag 13 april 2014 09:12 schreef PicoMMP het volgende:
Of een Overvallersopleiding in het leven roepen. Natuurlijk wel MBO niveau, want men moet wel door kunnen stromen vanuit het VMBO. Eventueel MBO+, Niv. 2 en Niv. 3 opleidingen erbij om echt door te kunnen groeien en uiteindelijk in plaats van hardwerkende juweliers en onschuldige mensen thuis voor de betere overvallen te gaan, zoals de ING of ABN.
Als erkend overvaller kom je wellicht ook wat makkelijker binnen en wordt het je niet zo lastig gemaakt. Gelijk identificeren met de Overvallerspas zodat slachtoffers niet in paniek raken. Ook handig dat wanneer de BP of de Shell wordt overvallen en de dader sigaretten wil meenemen, het slachtoffer gelijk ziet of de overvaller wel 18 jaar is en zodoende alles mag meenemen.
en 2 meter in de vierde dimensiequote:Op zondag 13 april 2014 08:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, ik kan me niet voorstellen dat ze even een Oostblokker van 2 bij 2 overmeesteren.
quote:Op zondag 13 april 2014 09:12 schreef PicoMMP het volgende:
Of een Overvallersopleiding in het leven roepen. Natuurlijk wel MBO niveau, want men moet wel door kunnen stromen vanuit het VMBO. Eventueel MBO+, Niv. 2 en Niv. 3 opleidingen erbij om echt door te kunnen groeien en uiteindelijk in plaats van hardwerkende juweliers en onschuldige mensen thuis voor de betere overvallen te gaan, zoals de ING of ABN.
Als erkend overvaller kom je wellicht ook wat makkelijker binnen en wordt het je niet zo lastig gemaakt. Gelijk identificeren met de Overvallerspas zodat slachtoffers niet in paniek raken. Ook handig dat wanneer de BP of de Shell wordt overvallen en de dader sigaretten wil meenemen, het slachtoffer gelijk ziet of de overvaller wel 18 jaar is en zodoende alles mag meenemen.
Goed plan.quote:Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef PicoMMP het volgende:
Het zijn inderdaad vervelende tijden.
Misschien een idee om een "Bond voor Overvallers in nood" op te richten. Het is een kwetsbare groep en wellicht kunnen we iets regelen, denkende aan betere arbeidsomstandigheden, veiligere locaties (Brabant is echt levensgevaarlijk de laatste tijd) en betere werkstijden. Natuurlijk ook een cursus zelfverdediging en gratis proeflessen op de schietbaan.
Ach, wie weet leert hij ervan...quote:Op zondag 13 april 2014 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat de overvaller niet meteen dood is gemaakt! Next time better!!
Ik denk eerder opvallend veel media aandacht voor overvallen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:02 schreef rakotto het volgende:
Opvallend veel overvallen de laatste tijd. Armoede en crisis tijden misschien?
Precies. Er zal wellicht draagvlak gecreëerd moeten worden voor e.o.a. maatregel.quote:Op zondag 13 april 2014 16:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk eerder opvallend veel media aandacht voor overvallen.
Stelen strafbaar stellen ?quote:Op zondag 13 april 2014 16:13 schreef Xa1pt het volgende:
Precies. Er zal wellicht draagvlak gecreëerd moeten worden voor e.o.a. maatregel.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het gebeurde altijd, maar niemand besteedde er aandacht aan. Dom dat ik daar niet eerder aan dacht.quote:Op zondag 13 april 2014 16:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk eerder opvallend veel media aandacht voor overvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |