kyk myn plaatje verdraaide zemmelquote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh onze FOK! maagd is er ook weer.
Nog snapchats van hoeren uit Engeland opgeslagen of tokens gegeven op chaturbate?
Spreek is een keer een meid aan, mietje.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh onze FOK! maagd is er ook weer.
Nog snapchats van hoeren uit Engeland opgeslagen of tokens gegeven op chaturbate?
Spreek is een keer een meid aan, mietje.
Hou de eer aan jezelf. Je bent al dagen aan het razen over kneusjes, maar het gedrag dat je diezelfde dagen hebt vertoond is erg treurig te noemen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben een witte ridder.
De goeie onschuldige zal ik beschermen, de kwade/uitdagers zullen het krijgen.
Alhoewel dit op FOK! doen wil ik ook niet vaak te doen, ik heb wel iets beters te doen.
ID en adres alles is al bekend man.quote:Op zondag 13 april 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
Wickedmen, godverdomme man.
Hoe erg wil je gebashed worden man? Lekker alle FOK!ers op je afroepen, niet verstandig naar mijn weten. Ene Kees Zwaan Nikonlover is er ook niet helemaal goed vanaf gekomen. Evenals ene Erno. Pas maar op voordat heel KLB een ID-jacht naar je doet, kom je van je leven niet vanaf. Andere mensen maar ook eventueel toekomstige werkgevers die je naam googlen en stuitten op een FOK!-topic.
Serieus man, je roept alle bashes op je af zo
quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar deze TS is verder niet boeiend enzo.
Als hij steeds harder gaat lopen rondtyfen zoals nu wordt hij als maar boeiender om zwart te maken. Dat is wat ik wil zeggen..quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ID en adres alles is al bekend man.
Maar deze TS is verder niet boeiend enzo.
Ik ook en ik deel je meningquote:Op zondag 13 april 2014 15:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
FOK! is het afvoerputje van Nederland![]()
En ik maak er deel van uit.
Ik ben me daar bewust van, maar helaas bashes boeien me nog minder dan tjahhhh wat eigenlijk...quote:Op zondag 13 april 2014 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
Wickedmen, godverdomme man.
Hoe erg wil je gebashed worden? Lekker alle FOK!ers op je afroepen, niet verstandig naar mijn weten. Ene Kees Zwaan Nikonlover is er ook niet helemaal goed vanaf gekomen. Evenals ene Erno. Pas maar op voordat heel KLB een ID-jacht naar je doet, kom je van je leven niet vanaf. Andere mensen maar ook eventueel toekomstige werkgevers die je naam googlen en stuitten op een FOK!-topic.
Serieus man, je roept alle bashes op je af zo
Ahhhhh interresante anaylse, toch wel vreemd als jij me telkens vroeg om tips en ik je tips gaf.quote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
ts doet zich groter voor dan ie in real is ik kan het weten
overcompensatie
hij denkt hoe harder ik schreeuw misschien gaan misschien geloven dat ik iemand ben die ik verre van ben
lol
i rest my case
quote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef probeer het volgende:
Het boeit me niet wie er in welk topic over wie begon.
Feit blijft dat Braddie kuttopics maakt, en zichzelf daarin wegzet als slachtoffer van het/de een of ander, terwijl hij zelf net zo'n irritante pestkop is.
Dat maakt niet dat ik hem opeens uit ga schelden, maar wel dat het me geen fuck meer kan schelen wanneer anderen dit wel doen.
Dus Braddie is opeens een pester?????quote:Op zondag 13 april 2014 17:47 schreef probeer het volgende:
En TS is ook een hypocriete lul die er een handje van heeft om andere users persoonlijk te beledigen.
Dus waarom hij nu opeens zijn mond opentrekt is me ook een raadsel.
Maarja .. Als TS het doet is het natuurlijk 'niet lullig bedoeld' en zomaar een grapje. Kneus.
Doe eens niet. Snakelady is lief.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:23 schreef Zaktabak het volgende:
Doe eens niet. Snakelady is lief heeft een stel dikke tetten.
OK. Jouw mening natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |