Ze? Hij bedoel jequote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef snakelady het volgende:
Braddie moet gewoon eens stoppen met zeiken over zijn "vrienden"
De rest zou eens moeten stoppen met zeiken over mensen hun uiterlijk, daar kan iemand niks aan doen.
En iedereen gewoon stoppen met zeiken op AdoraBella omdat ze transgender is, ze een schatje is en mijn vriendin en ik ben trots om hoe ze in het leven staat en om hoe ze met dit alles omgaat.
Dat is mijn mening.
Nee, want op haar paspoort staat ook dat ze een vrouw is, ze is officieel volgens de wet een vrouw.quote:
FOK! blijkt een grote hoax te zijn. Als deadprez ook nep blijkt te zijn ben ik weg.quote:Op zondag 13 april 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Laten we nog meer topics openen over die kanker kneus. Enige waar KLB om draait laatste dagen. Wordt er schijtziek van.
Veel Marokkanen zijn voor de wet Nederlander, ze blijven volgens de meeste mensen toch altijd Marokkaan.quote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, want op haar paspoort staat ook dat ze een vrouw is, ze is officieel volgens de wet een vrouw.
Wij ook van jouquote:Op zondag 13 april 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Laten we nog meer topics openen over die kanker kneus. Enige waar KLB om draait laatste dagen. Wordt er schijtziek van.
Moet jij wetenquote:Op zondag 13 april 2014 16:08 schreef Funkel het volgende:
[..]
Wij ook van jou
Dan klik je toch niet, klapdeurjosti
Die mensen hebben het dan ook mis.quote:Op zondag 13 april 2014 16:07 schreef Funkel het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zijn voor de wet Nederlander, ze blijven volgens de meeste mensen toch altijd Marokkaan.
Nee, Braddie mag dan wel tieten hebben maar hij is geen transgender.quote:Op zondag 13 april 2014 15:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Claimt hij transgender te zijn? Waarom?
Oké, dus Belle doet zich voor als transgender?quote:Op zondag 13 april 2014 16:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, Braddie mag dan wel tieten hebben maar hij is geen transgender.
Met ''die transgender'' doel ik op AdoraBelle, zie OP.
Ze doet niet alsof hoor..quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké, dus Belle doet zich voor als transgender?
Wie wilt dat nou. Echte transgenders hebben al een moeilijk genoeg leven, ik kan me niet echt voorstellen dat er iemand is die dat WILT zijn.
Ze doet zich niet voor als, ze is een transgender.quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké, dus Belle doet zich voor als transgender?
Wie wilt dat nou. Echte transgenders hebben al een moeilijk genoeg leven, ik kan me niet echt voorstellen dat er iemand is die dat WILT zijn.
Jij bent echt achterlijk he ?quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Twiitch het volgende:
Transgender.
Het is gewoon een vent dus, maakt niet uit hoeveel operaties iemand heeft gehad.
Ah.quote:Op zondag 13 april 2014 16:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze doet zich niet voor als, ze is een transgender.
Ik ken haar buiten fok om vandaar.
Vraagt hij zelf om.quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ah.
Wat jammer dat FOK! zo negatief reageert tegenover haar.
Heb je z'n posts wel eens gezien?quote:Op zondag 13 april 2014 16:22 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Hoezo vraagt zij er zelf om? En wat heb jij tegen transgenders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |