Nicequote:Op zondag 13 april 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je practicum niet leuk dan? Of gewoon niet op de manier hoe het bij dat vak wordt gedaan?
Volgende periode heb ik eindelijk weer practicum, voor het eerst sinds januari weer in een lab staan. Ik kan de aceton al ruiken.
Die practica zelf tot daar aan toe maar vevolgens die uitwerking.quote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef Novermars het volgende:
[..]
PraticaDat is het enige jammere aan Natuurkunde, dat je drie verplichte practicumvakken hebt.
Matlab en Python kan je mooie dingen mee doen man.quote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gedoe met Matlab of iets dergelijks.
Misschien gaat het wel nuttig zijn voor ons maar daar ben ik in beginsel niet zo'n liefhebber van. Ach, in ieder geval kan ik Matlab op mijn desktop draaien, toch wat handiger dan op mijn laptopje.
Wat moet je doen dan? Beetje klooien met veren en licht?quote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef Novermars het volgende:
[..]
PraticaDat is het enige jammere aan Natuurkunde, dat je drie verplichte practicumvakken hebt.
Er is ook nog theoretische wiskunde en theoretische natuurkunde hè.quote:Op zondag 13 april 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk om als bèta practicum niet leuk te vinden?
Ik vind t leuk bij tekenles, daar gaat t ook prima en ziet t er wel tof uit maar alles wat je denkt qua ideeën visualiseren ipv beschrijven is dan net niet leuk genoeg haha. Ben blij dat ik daarvan verlost benquote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je goed kan tekenen, dan is tekenen echt...
Ik niet, de docenten wel.quote:
Electronicapracticum kan je bijv toch niet leuk vinden manquote:Op zondag 13 april 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
Daar kom jij misschien nog wel achter, afhankelijk van wat jij volgende jaar eventueel gaat studeren.quote:Op zondag 13 april 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
Je bent gewoon zwaar gestoord als je dat verkiest boven het praktisch onderzoeken.quote:Op zondag 13 april 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is ook nog theoretische wiskunde en theoretische natuurkunde hè.
NEE @@!!quote:Op zondag 13 april 2014 00:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Electronicapracticum kan je bijv toch niet leuk vinden man
Een mechanicapracticum is ook geen lolletje. Een hoop getallen overtypen, moeilijke verklaringen geven, formules ingevoerd zien te krijgen in je document. Een hoop monnikenwerk en antwoorden waar je niet 100% zeker van bent.quote:Op zondag 13 april 2014 00:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Electronicapracticum kan je bijv toch niet leuk vinden man
quote:Op zondag 13 april 2014 00:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar kom jij misschien nog wel achter, afhankelijk van wat jij volgende jaar eventueel gaat studeren.
Thanks hè!quote:Op zondag 13 april 2014 00:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar gestoord als je dat verkiest boven het praktisch onderzoeken.
Gesproken als een naïeve VWO-scholier, hoe schattig.quote:Op zondag 13 april 2014 00:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar gestoord als je dat verkiest boven het praktisch onderzoeken.
Tja.. als je dat moet doen..quote:Op zondag 13 april 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
Snap trouwens wel dat je natuurkundepractica niet leuk kan vinden. Moesten wij doen op de middelbare. Rekenen aan schommels, veren, lenzen, roodverschuiving, etc. Man man man, wat was dat saai. Of zo'n practicum waarbij je de invloed van luchtwrijving op een object moet bepalen, lekker 30 keer het object laten vallen. Leuk hoor.
Hoop dan voor jou dat het wel wat voorstelt, het honours program van mijn opleiding is niks meer dan een cursus wetenschapsfilosofie.quote:Op zondag 13 april 2014 00:55 schreef Anoonumos het volgende:
Maandag een Honours College vak in het gebied van life sciences (dat was het meest beta dat ik kon kiezen..)
Ben benieuwd.
nonargument nummer 2, mag ik ook meedoen?quote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gesproken als een naïeve VWO-scholier, hoe schattig.
Chemiepractica, die zijn pas leuk, zie je de verandering en het resultaat tenminste gelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja.. als je dat moet doen..![]()
Alhoewel dat op het begin ook gewoon leuk is..
Wetenschap bestaat voor 99% uit hard werken en voor 1% uit inspiratie. Of zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
Snap trouwens wel dat je natuurkundepractica niet leuk kan vinden. Moesten wij doen op de middelbare. Rekenen aan schommels, veren, lenzen, roodverschuiving, etc. Man man man, wat was dat saai. Of zo'n practicum waarbij je de invloed van luchtwrijving op een object moet bepalen, lekker 30 keer het object laten vallen. Leuk hoor.
Uhu, maar om dat nu mensen te gaan geven die pas kennis maken met natuurkunde...quote:Op zondag 13 april 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chemiepractica, die zijn pas leuk, zie je de verandering en het resultaat tenminste gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |