Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Sterker nog, ik heb een tijdje (fulltime) gewerkt en toen maar besloten weer te gaan studeren.quote:Op zondag 13 april 2014 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon een alfa studie gedaan dan?
Of gewoon geen?
Ja, zeer relevant in een SC.quote:Op zondag 13 april 2014 00:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor het nieuwe deel zouden we ook nuttige links moeten plaatsen.
Deze bijvoorbeeld: http://www.hhofstede.nl/bewijzen/bewijzen.htm
Dat laatste moet je niet willen man.quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb een tijdje (fulltime) gewerkt en toen maar besloten weer te gaan studeren.
Aangezien dit een SC voor bèta's is wel ja.quote:
Ik weet het, toen was ik nog jong en naïef. Werken is voor mensen die te dom zijn om te snappen hoe ze een uitkering aan moeten vragen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste moet je niet willen man.
Uitkering alles.
Dat past veel beter thuis in dit topic: SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopicquote:Op zondag 13 april 2014 00:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor het nieuwe deel zouden we ook nuttige links moeten plaatsen.
Deze bijvoorbeeld: http://www.hhofstede.nl/bewijzen/bewijzen.htm
quote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Rez, ik wist wel dat je LR stiekem een briljante studie vindt
- MrStalin (Lucht- & Ruimtevaarttechniek (b'vo!), 2de jaars)
- OllieWilliams (Lucht- & Ruimtevaarttechniek (b'vo!), 2de jaars).
Welke studie doe je? en wat wil je bereiken in je leven?quote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet het, toen was ik nog jong en naïef. Werken is voor mensen die te dom zijn om te snappen hoe ze een uitkering aan moeten vragen.
Je moet voor de gein de Wikipediapagina van Paul Erdös eens lezenquote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Aangezien dit een SC voor bèta's is wel ja.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef Mitsu het volgende:
Bweh ik heb geen zin om morgen weer te moeten studeren
Ik wel eigenlijk, maar ga dan ook met een leuk vak aan de slagquote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef Mitsu het volgende:
Bweh ik heb geen zin om morgen weer te moeten studeren
Het is trouwens niet echt een SC.quote:
Ik streef naar geluk.quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke studie doe je? en wat wil je bereiken in je leven?
Semi-SC danquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is trouwens niet echt een SC.
SES / [SES FB] Feedback voor SES mag hier gemeld worden!
We zien geen probleem in een nieuw topic an sich, die worden altijd wel geopend, en bloeden vaak dood, maar sommigen overleven waarvan de een dan weer actiever is dan de ander. Dus als je een topic voor 'betastudenten' opent dan mag dat, natuurlijk. Maar.....
We willen niet dat het een SC an sich wordt; ook de Rechten-reeks is eigenlijk nagenoeg altijd wel ontopic, ondanks dat er ook leuk gegrapt en gegrold wordt. Rechten is wat hen bindt en waar ze in het dagelijks leven mee bezig zijn. Dat blijft ook altijd wel centraal staan, al dan niet met een 'grap en een grol'. Sowieso vloeien SC's meestal voort uit een gedeelde interesse; geforceerde SC's zijn vaak maar lame.
Het ziet eruit als een drol, het ruikt als een drol, het smaakt als een drol... maaaaaaaarrr het is géén drolquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is trouwens niet echt een SC.
SES / [SES FB] Feedback voor SES mag hier gemeld worden!
We zien geen probleem in een nieuw topic an sich, die worden altijd wel geopend, en bloeden vaak dood, maar sommigen overleven waarvan de een dan weer actiever is dan de ander. Dus als je een topic voor 'betastudenten' opent dan mag dat, natuurlijk. Maar.....
We willen niet dat het een SC an sich wordt; ook de Rechten-reeks is eigenlijk nagenoeg altijd wel ontopic, ondanks dat er ook leuk gegrapt en gegrold wordt. Rechten is wat hen bindt en waar ze in het dagelijks leven mee bezig zijn. Dat blijft ook altijd wel centraal staan, al dan niet met een 'grap en een grol'. Sowieso vloeien SC's meestal voort uit een gedeelde interesse; geforceerde SC's zijn vaak maar lame.
Die wiskundedraad is nog wel interessant dankzij een paar mensen die het naar een hoger niveau tillen, die andere is vooral voor middelbare scholieren.quote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat past veel beter thuis in dit topic: SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic
En dan kunnen we ook nog een link plaatsen naar deze: SES / [Bèta overig] Huiswerk- en vragentopic
Nou, breng er verandering in zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die wiskundedraad is nog wel interessant dankzij een paar mensen die het naar een hoger niveau tillen, die andere is vooral voor middelbare scholieren.
Daarvoor moet je bij iemand anders zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een drol, het ruikt als een drol, het smaakt als een drol... maaaaaaaarrr het is géén drol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |