Oh daar kan ik me ook knetterhard aan irriteren.quote:Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
Door zelf als een mongool zigzaggend te gaan rijden omdat je uitgebreid met je mobiel bezig bent?
Als ik weet dat ik iets niet lust, door het ooit al eens geproefd te hebben moet je mij niet dwingen om het alsnog te proeven/eten.. En dan kun je op je kop gaan staan, ik doe het nietquote:Op zondag 13 april 2014 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha vond je dat echt zo erg? Of was het zo vies?!
Jah okay begrijpelijk dan inderdaadquote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iets niet lust, door het ooit al eens geproefd te hebben moet je mij niet dwingen om het alsnog te proeven/eten.. En dan kun je op je kop gaan staan, ik doe het niet
Het betreft hier dan vis, nou echt waar dat moet ik dus echt niet hebben..
en van ons mannen wordt verwacht dat we graag aan het zeebanket beginnen...quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iets niet lust, door het ooit al eens geproefd te hebben moet je mij niet dwingen om het alsnog te proeven/eten.. En dan kun je op je kop gaan staan, ik doe het niet
Alle vis?quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op zondag 13 april 2014 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jah okay begrijpelijk dan inderdaadik hou wel van experimenteren en proeven. Vroeger vond ik alles vies, nu bijna alles lekker!
ja, kreeg ik vroeger ook wel eens te horen bij het avondeten,, moest en zou die bloemkool opeten..quote:
vis.quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nou ik heb eens Tonijnfile geproefd (ja geproefd want die had ik nog nooit gegeten..)quote:
niet natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 15:39 schreef Fascination het volgende:
Hoe erg faal je als je een hekel hebt aan vis.
Ik geef toe dat ik mossels nooit geproefd heb en dat ook nooit zou doen..quote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef yats het volgende:
Vis is (mits goed klaargemaakt) prima te eten. Enige uitzondering zijn voor mij mosselen.
Oh noes, is dit de moeder uit de docu Rauw?quote:Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
een heerlijke combi van kwik en microplastic.
haha oh god ja, dat mens.quote:Op zondag 13 april 2014 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh noes, is dit de moeder uit de docu Rauw?
Geen idee, ben nu wel benieuwd eigenlijk. Even googelen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:42 schreef perro. het volgende:
[..]
haha oh god ja, dat mens.
is er ooit nog wat vernomen nadat ze haar zoon heeft laten onderduiken omdat jeugdzorg zich ermee wilde gaan bemoeien?
Ik rij niet. Dus ik kan gewoon mobiel fokkenquote:Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
Door zelf als een mongool zigzaggend te gaan rijden omdat je uitgebreid met je mobiel bezig bent?
Geen idee, lust maar 2-3 dingen niet. Verder gewoon bijna alles.quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja, kreeg ik vroeger ook wel eens te horen bij het avondeten,, moest en zou die bloemkool opeten..
nou ik moest er letterlijk van overgeven..
Weet je trouwens dat het niet lusten van iets een afweersysteem is van je lichaam omdat je er vaak ook niet tegen kunt.. (allergie)
quote:Op zondag 13 april 2014 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh noes, is dit de moeder uit de docu Rauw?
en en en? leeft ie nog? of zij?quote:Op zondag 13 april 2014 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee, ben nu wel benieuwd eigenlijk. Even googelen.
Dat mens is niet helemaal goed in d'r bovenkamer en dat kind is er de dupe van.quote:Op zondag 13 april 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
Lees alleen dat ze haar kind ook van school heeft afgehaald.
Darmkanaal in garnalen moet je dan ook verwijderen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik mossels nooit geproefd heb en dat ook nooit zou doen..
Het idee dat je een beest in zijn geheel (inc. darmkanaal etc.) doorslikt doet mij al walgen.. (dus garnalen ed. vallen ook af)
ook bij dees?quote:Op zondag 13 april 2014 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Darmkanaal in garnalen moet je dan ook verwijderen.
Bij elke voor zover ik weet.quote:Op zondag 13 april 2014 15:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
ook bij dees? [ afbeelding ]
Bij grote weet ik het want die moest ik zelf schoonmaken @ het werk
quote:Op zondag 13 april 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
Lees alleen dat ze haar kind ook van school heeft afgehaald.
spreek en uw mond zal open gaan.quote:Op zondag 13 april 2014 15:53 schreef AMangold het volgende:
iemand nog interesse in het serieus delen van zijn mening zonder lullig te zijn ?
Surequote:Op zondag 13 april 2014 15:53 schreef AMangold het volgende:
iemand nog interesse in het serieus delen van zijn mening zonder lullig te zijn ?
Ja uh ik weet niet.. tips? xD ik wil gewoon van dat ongemakkelijke gevoel af..quote:Op zondag 13 april 2014 16:04 schreef Tamashii het volgende:
En wat is je vraag? :p
Mijn partner en ik schelen 9 jaar haha.
Hoi!quote:
Maar voel je het leeftijdsverschil? Mentaal of fysiek? Schaam je je?quote:Op zondag 13 april 2014 16:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja uh ik weet niet.. tips? xD ik wil gewoon van dat ongemakkelijke gevoel af..
en het is niet alleen bij hem, heb nog 3 jongens gedate van die leeftijd en dak me
ongemakkelijk voelde..
Jongere mannen daten dan. Kun je lang of kort bij stilstaan, maar als je zelf al niet weet waar dat gevoel vandaan komt, dan houdt het voor nu even op, toch?quote:Op zondag 13 april 2014 16:06 schreef AMangold het volgende:
Ja uh ik weet niet.. tips? xD ik wil gewoon van dat ongemakkelijke gevoel af..
en het is niet alleen bij hem, heb nog 3 jongens gedate van die leeftijd en dak me
ongemakkelijk voelde..
Ja ik weet het niet.. Via de watchapp enzo gaan gesprekken gewoon vloeiend.. en in het echt al minder.. en ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.. sorry voor mijn wazigheidquote:Op zondag 13 april 2014 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar voel je het leeftijdsverschil? Mentaal of fysiek? Schaam je je?
zou kunnen, maar ik heb met mijn verstand max. 6 jaar leeftijdsverschil zegmaar bepaald.. Zou ik het onbewust al op max. 3 jaar hebben dan ofzo :Squote:Op zondag 13 april 2014 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien leg je er vanuit jezelf teveel druk erop dat hij ouder is?
mja,, ik weet niet.. mannen tussen de 22 en 25 willen in het algemeen alleen maar seks niets meer, niet minder is mijn ervaring..quote:Op zondag 13 april 2014 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jongere mannen daten dan. Kun je lang of kort bij stilstaan, maar als je zelf al niet weet waar dat gevoel vandaan komt, dan houdt het voor nu even op, toch?
Nou, geloof mij, boven de 26 wordt dat echt niet heel veel anders. Ze weten het hooguit wat beter te maskeren. Al geldt dat vast niet voor allemaal.quote:Op zondag 13 april 2014 16:10 schreef AMangold het volgende:
mja,, ik weet niet.. mannen tussen de 22 en 25 willen in het algemeen alleen maar seks niets meer, niet minder is mijn ervaring..
hoe krijg je dat voor elkaar dan? kun jij kiezen op wie je wel en niet verliefd wordt?quote:Op zondag 13 april 2014 16:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik heb met mijn verstand max. 6 jaar leeftijdsverschil zegmaar bepaald.. Zou ik het onbewust al op max. 3 jaar hebben dan ofzo :S
Haha, nou ik zal niet op iemand van 10 jaar ouder vallen,, (dan voel ik me al helemaal ongemakkelijk haha)quote:Op zondag 13 april 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan? kun jij kiezen op wie je wel en niet verliefd wordt?
Als het klik dan klikt het en zo niet dan niet toch, leeftijd zou ik echt niet zo veel aandacht aan schenken. Uiteindelijk is het maar een getal.quote:Op zondag 13 april 2014 16:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik heb met mijn verstand max. 6 jaar leeftijdsverschil zegmaar bepaald.. Zou ik het onbewust al op max. 3 jaar hebben dan ofzo :S
Dat zou makkelijk zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan? kun jij kiezen op wie je wel en niet verliefd wordt?
gedoemd tot alleen maar als neukertje te worden beschouwd en nooit iemand vinden die mij lief heeft om wie ik ben dusquote:Op zondag 13 april 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, geloof mij, boven de 26 wordt dat echt niet heel veel anders. Ze weten het hooguit wat beter te maskeren. Al geldt dat vast niet voor allemaal.
Nah, geloof ik niet. Als een man iemand echt leuk vindt, wil hij er een relatie mee.quote:Op zondag 13 april 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, geloof mij, boven de 26 wordt dat echt niet heel veel anders. Ze weten het hooguit wat beter te maskeren. Al geldt dat vast niet voor allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |