Met bijpassend plaatje in de OPquote:
Inderdaad moet het niet eentonig worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bewaren we voor een ander topic ...
Is de vrouw nog wakker trouwens , als je dat dan zo zegt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inderdaad moet het niet eentonig worden.
Likequote:
Die ligt heerlijk te dromen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de vrouw nog wakker trouwens , als je dat dan zo zegt?
goed plan, ik hou van plaatjesquote:Op zondag 13 april 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een topic met alleen maar pics lijkt me ook wel wat.
Fann heeft een APK-tje gedaan voor de veranderingquote:Op zondag 13 april 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's net Fann, het komt en het gaat.
Sorry, maar het brengt wel mooie nummers naar bovenquote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben melodramatisch geworden door de pic in de OP.
Die kan het niet missen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann heeft een APK-tje gedaan voor de verandering
Ik post geen bullshit.quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, maar het brengt wel mooie nummers naar boven
ach, welneequote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann heeft een APK-tje gedaan voor de verandering
Het is een vrouw sjoef.quote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze houdt het hier voor gezien iig .... Zei ze me
moet ze zelf weten, ik zou het jammer vinden en er is geen reden voor maar daar denkt ze overduidelijk anders over...quote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze houdt het hier voor gezien iig .... Zei ze me
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe ze met Soury muts in de haren vliegt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ze zelf weten, ik zou het jammer vinden en er is geen reden voor maar daar denkt ze overduidelijk anders over...
Ja wie weet komt dat nog eens ... Sas wil iig niet samenwonen, wat op zich al en goede gedachte isquote:Op zondag 13 april 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon wat mazzel hebben soms,
....quote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe ze met Soury muts in de haren vliegt.
Ik moet altijd wel lachen en krijg er inspiratie van.quote:Op zondag 13 april 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Das water en vuur die 2 , en meer ga ik er ook niet over zeggen ... Omdat ik me daar onpartijdig tussen sta ... en dat wil ik zo laten..
ik niet meer, op een gegeven moment zou je beter moeten wetenquote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe ze met Soury muts in de haren vliegt.
Ik vind het vaak weer hetzelfde ... En er is niets aan te doen ... Dus probeer het ook niet echt meer ,,,quote:Op zondag 13 april 2014 01:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik niet meer, op een gegeven moment zou je beter moeten weten
Die aanvaringen blijven vermakelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 01:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik niet meer, op een gegeven moment zou je beter moeten weten
ik vind het onderhand treurigquote:Op zondag 13 april 2014 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die aanvaringen blijven vermakelijk.
ik vind het ronduit vervelend daar elke keer weer getuige van te moeten zijnquote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus, zou dat het verschil zijn?
Mijn mening is duidelijk in deze...quote:Op zondag 13 april 2014 10:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het ronduit vervelend daar elke keer weer getuige van te moeten zijn
Grappig te lezen als je een avond wat anders en leukers te doen hebtquote:
Fotobookquote:
Dat is FoBo.quote:
Ja die is opquote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is FoBo.![]()
Ik zag daar een foto met 2 marsen. 1 met de naam Soury er op en de ander met de naam FANN.
Zit daar nog een mooi liefdevol verhaal achter?
Nee Soury ligt er nogquote:
Neequote:
Ik hou niet eens van Marsquote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Over houdbaarheidsdatum... Verwachte ik al
Was een mars ding met mars lettersquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lagen toevallig ergens met die 2 namen
Ik wil eauk naar Frankrijk, mmmm die kaasjes met stokbrood daarquote:Op zondag 13 april 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Tenzij het mini's zijn![]()
Even zwaaien vanuit een zonnig en aangenaam Frankrijk
Ik ook en daarom ga ik deze week ook die kant op...quote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wil eauk naar Frankrijk, mmmm die kaasjes met stokbrood daar
Ik hou daar ook van, als het goed is komt er morgen zo'n kaaswagentje langs, die van allerlei leuke lekkere kaasjes bij zich heeftquote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wil eauk naar Frankrijk, mmmm die kaasjes met stokbrood daar
quote:Op zondag 13 april 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Tenzij het mini's zijn![]()
Even zwaaien vanuit een zonnig en aangenaam Frankrijk
Gek. Fijne vakantiequote:
Mmmmmmmmm ik zit in de verkeerde tijdzone geloof ikquote:
dat gevoel ken ik nog van toen in van maandag tot vrijdag werktequote:Op maandag 14 april 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mmmmmmmmm ik zit in de verkeerde tijdzone geloof ik![]()
Tis maandag maar ik heb t weekend gevoel.
Nog 3 dagen en dan 4 dagen vrij ...quote:Op maandag 14 april 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mmmmmmmmm ik zit in de verkeerde tijdzone geloof ik![]()
Tis maandag maar ik heb t weekend gevoel.
want je bent van suiker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit, als het straks tegen 7 uur maar droog is ...
het heeft hier volgens mij piek en dal urenquote:
Ach gebeurd vaker, als ik het weekend online ben is het stil, ben ik er niet dan mis ik weleens een topic.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
het heeft hier volgens mij piek en dal uren
Geen idee, ik lees nooit echt terug alleen de laatste pagina (tenzij er iets te lezen valt uiteraardquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach gebeurd vaker, als ik het weekend online ben is het stil, ben ik er niet dan mis ik weleens een topic.
Nu 2 dus.
Nog iets byzonders gezegd of zitten die topics vol met yt filmpjes?
Dan mis je ook vaak topicsquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees nooit echt terug alleen de laatste pagina (tenzij er iets te lezen valt uiteraard) en ben het weekend heul weinig op fok! geweest.
yupquote:
al het nieuws is toch allang gebeurd johquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
yup![]()
tis ook een beetje een krant, de krant van gister is toch oudnieuws
dat klopt nieuws is eigenlijk helemaal geen nieuwsquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
al het nieuws is toch allang gebeurd joh
Zeg ik ook iets te snel, soms is nieuws wel iets wat gaande is, een oorlog en een langdurige gijzeling is vaak gaande, of iemand die nog dagen voor zijn leven vecht. Dus dan is het wel nieuws.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat klopt nieuws is eigenlijk helemaal geen nieuws
Als de snaartheorie klopt is het al gebeurt en gaat het nog gebeurenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg ik ook iets te snel, soms is nieuws wel iets wat gaande is, een oorlog en een langdurige gijzeling is vaak gaande, of iemand die nog dagen voor zijn leven vecht. Dus dan is het wel nieuws.
Maar nooit, over een uur stort een vliegtuig daar en daar neer.
quote:
ik vinnut liefffffffffffquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef Pavement het volgende:
[..]paint
tijd over achter de pc
sacha's UI
Zou een leuke ava zijnquote:
Is leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kwarkzakken krijgen aandacht ... En jezelf nu ook een beetje.. Als je blond bent
Waar denk je waar mijn ui vandaan komtquote:
Nu je het zegt idd ... las ik daar van de week ergens iets over... Same guy of was het Speedbal?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar denk je waar mijn ui vandaan komt
Same guyquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt idd ... las ik daar van de week ergens iets over... Same guy of was het Speedbal?
zo denk ik dus nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kwarkzakken krijgen aandacht ... En jezelf nu ook een beetje.. Als je blond bent
Wie welquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt helemaal normaal ben je niet nee ....
Ja daar zijn we inmiddels te oud voor om nog normaal te zijn. We zitten niet voor niets hier ..quote:
Het wordt immers heerlijk weer om op het balkon te zitten...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Zo mn bammetjes weer klaar, scheelt me morgen weer een paar minuten ... Des te vroeger ik weer naar huis kan
of er vanaf te springenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt immers heerlijk weer om op het balkon te zitten...
In mijn geval is dat al snel ... Hangt een beetje van de windrichting af.. Maar Ik blijf op het noorden gezeteld en pas na 5:30 de eerste stralen ...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt immers heerlijk weer om op het balkon te zitten...
De relatieve warmte is voorlopig voorbij, dus buiten zitten zit er even niet in.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geval is dat al snel ... Hangt een beetje van de windrichting af.. Maar Ik blijf op het noorden gezeteld en pas na 5:30 de eerste stralen ...
Ok al.. Dees achterna...? Die lag lekker aan een Lac du ??? Echt met steiger en lounge set op het water ... Doet ze goed ..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Whisky leegslobberen en eens vroeg naar bed.
Morgen nog even werken en dan naar la douce France...
heeft Dees een cabana?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok al.. Dees achterna...? Die lag lekker aan een Lac du ??? Echt met steiger en lounge set op het water ... Doet ze goed ..
Was dit account kwijt, ww en email. Heb m sinds kort weer terug gekregen van Yvonnequote:
Denk meer dan datquote:
I know matequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Was dit account kwijt, ww en email. Heb m sinds kort weer terug gekregen van Yvonne
Ik zou het niet meer weten, maar je weet het natuurlijk nooit..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk vroeger met Pavement geknikkerd
En zon!quote:
Echt? Zou je niet verwachten he, kibbeling bij de visboerquote:Op woensdag 16 april 2014 10:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
En zon!
En markt in het dorp, kibbeling bij de visboer
Tof ik moet morgen naar het OLVG en op de Amstelkade ga ik uit stappen om foto's te nemenquote:
Welk gebouw dan ?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof ik moet morgen naar het OLVG en op de Amstelkade ga ik uit stappen om foto's te nemen
Weird gebouw waar ik maanden naar kijk.
Kabouter op de Amstelkade Ik kijk daar elke keer naarquote:
We zien de foto wel verschijnenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Kabouter op de Amstelkade Ik kijk daar elke keer naar
Nee ik kwam daar regelmatig langs, de tram stopt daar.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sta je al maanden op straat te kijken of vanuit huis met een verrekijker?
Op google zijn ze niet so soquote:
Ja en dan moet je aan de wijn of neem je een flesje meequote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Not yet, had nog een whisky proeverij vanavond via Twitter.
Morgen vroeg op pad...
Ik drink geen wijn, ga aan de Calvados daar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan moet je aan de wijn of neem je een flesje mee
Zitten die potjes dicht/verzegeld met wax ?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn, ga aan de Calvados daar.
Dit was het vanavond:
[ afbeelding ]
folie man.. Uit welke tijd kom jij ?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zitten die potjes dicht/verzegeld met wax ?
1981quote:Op donderdag 17 april 2014 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
folie man.. Uit welke tijd lom jij ?
quote:
How to make the blended ??quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn, ga aan de Calvados daar.
Dit was het vanavond:
[ afbeelding ]
doe is een wheeliequote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]yup
![]()
maar volgen een waarzegger in India lang geleden had ik een oude geest
India ,,, .. Rquote:Op donderdag 17 april 2014 00:16 schreef Pavement het volgende:
[..]yup
![]()
maar volgen een waarzegger in India lang geleden had ik een oude geest
let een beetje op je taalgebruik, vlegelquote:Op donderdag 17 april 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
India ,,, .. R
Volgens onze ideas ben je een zeikerd
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
India ,,, .. R
Volgens onze ideas ben je een zeikerd
Dan mag je vrij slaan of zo...quote:Op donderdag 17 april 2014 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
let een beetje op je taalgebruik, vlegel
doe maar, straks typ je weer een tiaquote:Op donderdag 17 april 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
Ik ga slapen ... Morgen laat lang weekeend
weekend altijd goed, slaap lekker sjoefquote:Op donderdag 17 april 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
Ik ga slapen ... Morgen laat lang weekeend
Ik typ te langzaam voor dat ...quote:Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef sacha het volgende:
[..]
doe maar, straks typ je weer een tia
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik typ te langzaam voor dat ...
Waar wil je heen mooie blonde princes?
Alles mislukt ik heb een stuk of 15 foto's genomen en toen was de batterij leeg ?quote:
Volgende keer meer succes dan maarquote:Op donderdag 17 april 2014 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles mislukt ik heb een stuk of 15 foto's genomen en toen was de batterij leeg ?
En er staat niks op
Er is geen volgende keer, maar wel kutquote:
Je kunt er natuurlijk altijd nog eens langs gan op een vrije dag ...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen volgende keer, maar wel kut
Ja ik ben vaak in die hoek.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk altijd nog eens langs gan op een vrije dag ...
De camera had de hele nacht op de lader gelegen, ik moet dat dinh aanzettenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
orgen voor een opgeladen telefoon en / of een camera apart..
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De camera had de hele nacht op de lader gelegen, ik moet dat dinh aanzetten
Zo is datquote:Op donderdag 17 april 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]Eemm wat Passie kieken ... Ut Grunn
Jamai Lohman!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]Eemm wat Passie kieken ... Ut Grunn
Amai, c'est un Jamai ai ai jaiquote:
Had je vroeger toch benjamin ben, of was dat van de eo?quote:
Heb geen idee?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Had je vroeger toch benjamin ben, of was dat van de eo?
daar krijg ik acute constipatie vanquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn wijlen schoonvader de Matthäus.
quote:
Da's echt een toffe film.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
toch maar eens neerladen in het kader van 'hoort bij je opvoeding'
wat een enge popquote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb hier als,kind echt zware nachtmerries van gehad.
Was da jouw Utopia?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb hier als,kind echt zware nachtmerries van gehad.
Nee, molletje welquote:
quote:
Prachtig bombastisch maar we keken wel elke week ...quote:
Beste cover van de dead kennedy'squote:
Ja die is te gek.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Beste cover van de dead kennedy's
Daarna kwamen dequote:
Nice ik zag net voor het het nummer begon zelfs een soort pof Soury cover rechts onder in de houdquote:Op donderdag 17 april 2014 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Beste cover van de dead kennedy's
Top pop op tube invoeren geeft leuke resultaten, rockpalast werkt ook tof.quote:
RockPalast kwam wat later(vanaf 74)maar dat waren wel altijd topnachtconcerten ..quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Top pop op tube invoeren geeft leuke resultaten, rockpalast werkt ook tof.
Old grey wistle test ook een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice ik zag net voor het het nummer begon zelfs een soort pof Soury cover rechts onder in de houd
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
RockPalast kwam wat later(vanaf 74)maar dat waren wel altijd topnachtconcerten ..Maar incomplete .. 1 of my Fav'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
missing
Weer 1 van de geniale nummer van Andre uit vroegere tijden .. Respect komt vaak achteraf in geval deze .. En die er op volgtquote:
Ik was al fan sinds de dikvoorelkaar show op de radio.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer 1 van de geniale nummer van Andre uit vroegere tijden .. Respect komt vaak achteraf in geval deze .. En die er op volgt
John Cale is me gelukt,quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef sacha het volgende:
[..]
probeerde de Velvet Underground leden allemaal te zien
Hoeveel heb je mogen zien?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef sacha het volgende:
[..]
probeerde de Velvet Underground leden allemaal te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iets heel magisch had
John Cale is een forgotten heroe for MOW (Most of world)quote:
De rest ken ik geeneensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De rest ken ik geeneensik had Nico nog willen zien maar die viel van haar fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Duitse drughoer op een gestolen fiets ...quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had Nico nog willen zien maar die viel van haar fiets
wat bent u grof in de bek!quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Duitse drughoer op een gestolen fiets ...
Ik rook al meer dan een jaar niet meer PP en ook geen geurige preparaten derivatieven of stickies ...quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik gooi er gewoon maar tof nummer in nu.
ik dacht dat je teveel gezopen hadquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ut het Noorden en kom ut de 60's Mag dat ?
Dank je Sas.. Eigenlijk best wel makkelijk .. Af en toe wel eens de behoefte, maar geef er niet aan toe ...quote:
nogmaals, ik vind het knapquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Sas.. Eigenlijk best wel makkelijk .. Af en toe wel eens de behoefte, maar geef er niet aan toe ...
Jij ooit gerookt (in je wilde jaren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |