''Ja'' gestemdquote:Op zondag 13 april 2014 02:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Poll: Denk je dat Chroestjov een kneus is volgens Supergirl/Meloew
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Thnx, hier een zakdoek.quote:Op zondag 13 april 2014 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''Ja'' gestemd
Veel succes gewenst met je verdere gewhiteknight en doe iedereen in de WA groep de groeten van mij.
Waarom ben je uitgezet, is de PVV in de groep aan de macht gekomen?quote:Op zondag 13 april 2014 02:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx, hier een zakdoek.
Verder niet weten dat ik uit de WA groep ben gezet
Ze vonden me niet meer zo lief meer.quote:Op zondag 13 april 2014 02:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom ben je uitgezet, is de PVV in de groep aan de macht gekomen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Je zakt zwaar.. maar maak je niet dik, er is altijd nog een dikke kans dat je wel slaagt. Ook al is die kans vet klein.
Ja, the horror. Ik vraag me serieus af hoe sommige mensen aan hun rijbewijs komen (zie de slechtste chauffeur van Nederland of kijk naar NieuweNier/Roadtrip) en dat die mensen zich dus gewoon in het verkeer begeven vind ik nog veel zorgwekkender.quote:Op zondag 13 april 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, denk eens na. Dit is al erg, maar stel je voor dat TS straks daadwerkelijk de weg op mag....
Lol ik ben, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, een bovengemelde goede automobilist. De mensen die 20 jaar hun ribbels hebben en alles vergeten zijn, maar moet je je zorgen om maken.quote:Op zondag 13 april 2014 10:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, the horror. Ik vraag me serieus af hoe sommige mensen aan hun rijbewijs komen (zie de slechtste chauffeur van Nederland of kijk naar NieuweNier/Roadtrip) en dat die mensen zich dus gewoon in het verkeer begeven vind ik nog veel zorgwekkender.
KLB / Geleende auto in berm zwarte woud Duitslandquote:Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik ben, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, een bovengemelde goede automobilist.
Het is zorgwekkend hoezeer jij jezelf tegen blijft spreken. Om jezelf vervolgens te overschatten.quote:Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef NieuweNier het volgende:
Lol ik ben, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, een bovengemelde goede automobilist. De mensen die 20 jaar hun ribbels hebben en alles vergeten zijn, maar moet je je zorgen om maken.
Ik heb er niemand mee in gevaar gebracht.quote:Op zondag 13 april 2014 11:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
KLB / Geleende auto in berm zwarte woud Duitsland
Bovengemeld hoor.
quote:Op zondag 13 april 2014 11:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb er niemand mee in gevaar gebracht.
Vind het overigens nog wel bewonderenswaardig dat je überhaupt in het broekje van Meloewschka bent gekomen hoor. Dus wat dat betreft doe je het beter dan iedereen hier.quote:Op zondag 13 april 2014 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''Ja'' gestemd
Veel succes gewenst met je verdere gewhiteknight en doe iedereen in de WA groep de groeten van mij.
Als je uit een irritante groep bent gezet wegens irritant gedrag dan moet je het wel erg bont hebben gemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 02:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze vonden me niet meer zo lief meer.![]()
Die komt wel weer terug.quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef eend112 het volgende:
helaas
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
Wat is het toch een kkr mongolquote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef eend112 het volgende:
helaas
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
dat, maar hij doet het er ook wel omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |