Deze ga ik over 2 weken nogmaals quoten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Braddie het volgende:
Natuurlijk ben ik er 100% van overtuigd deze keer dat ik slaag, aangezien ik net zonder problemen voor een aantal examens ben geslaagd, elke dag punten die ik nog moeilijk vind doorneem, en elke dag verkeersborden en aanwijzingen van agenten in m`n kop stamp.
I know, right? Maar juist omdat ik al de zoveelste keer gezakt ben en ik nu zoiets heb van ik haal hem!!! heb ik nu al stressquote:
Gewoon beetje whiskey drinken tegen de stress.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
I know, right? Maar juist omdat ik al de zoveelste keer gezakt ben en ik nu zoiets heb van ik haal hem!!! heb ik nu al stress___!!
Gast, je hebt toch de hele dag geen fuck te doen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
I know, right? Maar juist omdat ik al de zoveelste keer gezakt ben en ik nu zoiets heb van ik haal hem!!! heb ik nu al stress___!!
Ik leer elke dag, belangrijke punten die ik nog niet helemaal lekker weet ben ik aan het stampen dagelijks, verkeersborden, voorrangsregels, aanwijzingen... komt deze keer wel goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Gast, je hebt toch de hele dag geen fuck te doen?
Leer die theorie en haal dat rijbewijs gewoon
Meer dan dit heb je niet nodig:quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik leer elke dag, belangrijke punten die ik nog niet helemaal lekker weet ben ik aan het stampen dagelijks, verkeersborden, voorrangsregels, aanwijzingen... komt deze keer wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |