In mijn omgeving is drugs gebruik totaal niet geaccepteerd maar geweldige nachten heb ik ook wel gehad.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar voor je die shit krijgt heb je wel geweldige nachten.
Netspanning in Nederland heeft volgens mij niet zoveel Ampere dat het echt heel gevaarlijk wordt voor 'n volwassene. Maar ik ben absoluut geen expert.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar als je een open contact raakt van een machine op krachtstroom die volgas loopt te draaien gil ik meestal anders dan bij een loze kabel.
Legalisatie ben ik persoonlijk voor. Verbieden werkt niet. Net zoals zware straffen niet werken. Legaliseer en reguleer het, je hebt daar vreemde situaties dat mensen voor wat cannabis de bak in gaan en daar wordt niemand wijzer van. Ben niet zo van het verbieden en straffen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef Yiha het volgende:
Wat vinden jullie van de legalisatie van wiet in de VS?
Bible belt?quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In mijn omgeving is drugs gebruik totaal niet geaccepteerd maar geweldige nachten heb ik ook wel gehad.
Daar noem je ook wat hèquote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ik vreet me vol voordat ik de eerste snuif neem, na 2 dagen heb ik heus wel een frikandel met moeite naar binnen gekregen, maar een bord boerenkool hoef je me dan echt niet te gevensowieso boerenkool
Daar is drugsgebruik juist wel geaccepteerdquote:
Daarom doe ik het ook niet ieder weekend. Jaar of 10-12 terug deed ik het veel vaker.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je er zo kapot van bent, doe het dan ook niet meer. Misschien een beetje saai op de zaterdag, maar het zijn toch signalen.
In mijn omgeving wordt flink wiet gerookt maar dat is 't ook wel.quote:Op zondag 13 april 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In mijn omgeving is drugs gebruik totaal niet geaccepteerd maar geweldige nachten heb ik ook wel gehad.
Het hoort er gewoon bij. Persoonlijk heb ik het er graag voor over en ik had de ervaringen niet willen missen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je er zo kapot van bent, doe het dan ook niet meer. Misschien een beetje saai op de zaterdag, maar het zijn toch signalen.
Ok, ik heb oogkleppen op. Op cafeïne pillen na wordt er bij boeren weinig drugs gebruikt. Enkel gezopen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar is drugsgebruik juist wel geaccepteerd
Ja als je die puddinkjes lekker vind ja, ik vind ze nuchter al niet te vretenquote:Op zondag 13 april 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat hèMaar nee, fatsoenlijk eten gaat dan niet. Daarom dus gewoon die vanillepudding, is niet heel sterk van smaak en makkelijk om weg te krijgen.
In Brabant is de pep niet aan te slepen in alle boerendorpen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ok, ik heb oogkleppen op. Op cafeïne pillen na wordt er bij boeren weinig drugs gebruikt. Enkel gezopen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen, bagger of gebruik ze nog deze avond en slaap ze dadelijk (of morgen).
Slaap hard.quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Welterusten.quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kom dan ook niet uit Brabant. Tevens is drugs gebruik en om 5 uur koeien melken een nare combinatie.quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Brabant is de pep niet aan te slepen in alle boerendorpen.
watquote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga ook het mandje in! De groeten mensen!
Good night xquote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |