En ze gaan dan maar vervelend rond of in bed liggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
B&Bers en gasten van Vanas halen de groepsdynamiek onderuit, mensen kunnen dan niet meer zichzelf zijn en dat gooit een rem op alles, heel jammer!
Sjalotte in bad bij haar FADURRRR?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef anjajaha het volgende:
Ik kwam even kijken en dan zie ik dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjalotte in bad bij haar FADURRRR?
ZaL me niet verbazen Ron Andrea en Robin op de bank,dus ook geen zak aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een vertrutting daar, een sufkuttenbende ten top.
Dinsdag nominatie, zal ook niet spannend zijn. Ook dood geregisseerd.
Owww ik dacht al wie is datquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjalotte in bad bij haar FADURRRR?
Emil vind het wel goed zo, die regelt het zich wel... Rienkolien zijn te druk met elkaar, de rest snapt niet eens wat er aan de hand is.quote:
Nee er zit ook nog een of ander chemisch goedje door het water.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:11 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Brrrr, is der enige zuivering ?
Teach-in tochquote:
Ow fuck. Toch maar gauw streams kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
Billy en Ruud kaarten en de rest vreten in de keuken, waarom waarschuwt niemand me nu even als er spektakel is
Jordy van loon en abba zingen op z'n billy's... Gewoon afzinken.quote:
Sorry, ik zat helemaal gebiologeerd naar de streams te kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
Billy en Ruud kaarten en de rest vreten in de keuken, waarom waarschuwt niemand me nu even als er spektakel is
Ik heb het je al eerder gezegd, het zelf zien is toch een ervaring die je eigenlijk niet mag missen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ow fuck. Toch maar gauw streams kopen.
Onder de douche geweestquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:17 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Billy vandaag al iets gedaan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het je al eerder gezegd, het zelf zien is toch een ervaring die je eigenlijk niet mag missen.
Het is zelfs de tweede keer dat ze daar om moest roepen. The horrorquote:
Ow, hier lurkt wellicht een potentiële rel mensenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zelfs de tweede keer dat ze daar om moest roepen. The horror
Nenene je doet het goed,,,quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
Jezus, jongens kom op, ben ik nu de enige die een beetje denkt aan de mensen zonder streams
Pannenkoekgate.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, hier lurkt wellicht een potentiële rel mensen
Zeker het is ondertussen al de vierde keer en nog steeds niks. De irritatie stijgt zienderogen hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, hier lurkt wellicht een potentiële rel mensen
Als het zo doorgaat vraagt ze haar 24 uur vanavond nog aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef pullup het volgende:
Ze vraagt al voor de vijfde keer waar haar pannenkoek blijft
Als hij hem bij de afwerkplek bij Soestdijk 2 onder de trein legt heeft ze binnen de kortste keren haar pannenkoek.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou die crackhoer dat ook roepen naar haar klanten op haar afwerkplek?
"Maak nu een pannenkoek voor me en wel rap."
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Ruud was vanmiddag op de akker, heeft gisteravond gekookt,vanochtend vroeg de koeien gedaan.
Oke, hij verstiert meer dan ie goed doet en mag van mij wel weg.
Maar die Billy is de grootste profiteur van allemaal, die doet al 3 maanden NIETS voor een ander, steekt alleen haar poten uit als ze er zelf beter van kan worden, wat een egotripper, bah
Joey wel aan het knallen??
En zoals altijd geeft Billy antwoordquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef Marenda het volgende:
Joey vraagt of Ruud zin in speurtocht heeft
Haha topquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
Jezus, jongens kom op, ben ik nu de enige die een beetje denkt aan de mensen zonder streams
Blij toe, we kunnen het niet meer bijhouden, wat een spanning en sensatie, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
Oké even een SL nu, even afkoelen allemaal, ik zeg goed moment, bedankt regie.
Ging over armbandspeeltje ... Toen Lau een bandje van Lot kreegquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
Oké even een SL nu, even afkoelen allemaal, ik zeg goed moment, bedankt regie.
Ik ook!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
Als mootie dit terug leest is ze trots op ons
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:26 schreef pullup het volgende:
Het rottingsproces in de derde fase in gegaan
[ afbeelding ]
heeeee er is dus een soort van meer beweging in hem,...?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naj, tis ook niet veel , maar Joey heeft wel op de akker gewerkt met Nicoline
Als Joey nou die bank op zijn rug vastlijmt hoeft hij voortaan niet telkens naar de bank te lopen. Kan hij gewoon overal zijn favo positie aannemen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:25 schreef pullup het volgende:
Joey denkt tenminste nog aan ons en stelt voor om samen met Ruudwin een speurtocht gaan doen
[ afbeelding ]
Hij heeft wel echt iets met stront.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:27 schreef Jian het volgende:
Ruud zou wel een klysma willen nu, lekker leeg. Billy lacht zich rot.
die 2 zap ik echt direct weg ... Ik word zo niet goed van hun goor gedrag en uitspraken ... En dat gehinnik van Bill om de 20 seconden of zo ... echt regie hou eens rekening met ons...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:27 schreef Jian het volgende:
Ruud zou wel een klysma willen nu, lekker leeg. Billy lacht zich rot.
Ja maar het is wel allemaal heel subtiel, je moet het echt zelf zien en horen anders krijg je toch een verkeerde indruk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt iets met stront.
en mama tokkie waar is die?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
Billy moet even zeggen dat het echt een fokking lekkere pannenkoek was ..... en dat doet ze dan ook.
Ik geloof dat een verkeerde indruk van dit gebeuren de best mogelijke indruk is. Bij een juiste indruk vrees ik de zin in het leven te verliezen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar het is wel allemaal heel subtiel, je moet het echt zelf zien en horen anders krijg je toch een verkeerde indruk.
In sommige gevallen ben ik daar wel blij meequote:
GMTAquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:32 schreef pullup het volgende:
Billy herhaalt nog even dat het hele lekker stroop is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |