Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciële zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:42 schreef remcoP het volgende:
WAANZINNIGE SHOW, JE ZIET ER FANTASTISCH UIT!!!
Een 5,5
Ik zeg komateusquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:42 schreef Max23 het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om onder Nathalie te gaan zitten
Nathalie Macomaquote:
Het is niet live vanavond.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef clavier het volgende:
Waarom staat er i.t.t. vorige week niet in beeld dat het live is? Durven ze het niet live vanwege Marijke?
is het wel live?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef clavier het volgende:
Waarom staat er i.t.t. vorige week niet in beeld dat het live is? Durven ze het niet live vanwege Marijke?
Die ziet er dadelijk uit alsof ze met een shotgun in der gezicht geschoten isquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef clavier het volgende:
Oke, duidelijk. Bedankt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is niet live vanavond.
http://www.zapnet.nl/2014(...)n-vanavond-niet.html
quote:Vanavond is voor het eerst in de springgeschiedenis een show van Sterren Springen niet live. Vanwege een evenement, de tiende editie van de Swim Cup, in het Eindhovense zwembad dit weekend, is de show van vanavond al dinsdag opgenomen.
Bar gezellig jaquote:
Het lijkt wel de set van De Koning (GTST).quote:
Zoon van.quote:
Marijke is nog niet geweestquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
Oma moet zometeen aan de beademing denk ik
quote:
Dat is ook weer waarquote:
nah 7.5quote:
Hoort bij the imagequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Jij gaat altijd in de zwembroek van je vader zwemmen?
quote:
Die Neus.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Die salto deed ze veel te langzaam ik geef een 2
pas geschorenquote:
what thequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Een 63-jarige smeerlap met een 21-jarige zwangere vriendin.
Mannen zouden hem een boks gevenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Een 63-jarige smeerlap met een 21-jarige zwangere vriendin.
Ze ziet er uit als 34 joh..quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SHO / Peter Jan Rens #5 PJR springt in het diepe Hier heb je leesvoerr
Ze is 21, maar ze ziet er veel ouder uit. En ze is tienermoeder.quote:
Misschien als hij met een 21-jarige zou gaan die er niet uitziet als 39.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
hij glee er langzaam keurig in, aldus joling
O.o
Dit is de parodie :quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Dit programma is echt te raar voor woordengrote parodie
De hoop is dat ze desintegreert zodra ze tegen het water slaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik kijk en ik vind het nu al niks![]()
Gaat Marijke Helwegen ook springen?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hoop is dat ze desintegreert zodra ze tegen het water slaat.
Opgelost staat netjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de nieuwe RLS van Yolanthequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik kijk en ik vind het nu al niks![]()
Gaat Marijke Helwegen ook springen?
Oh..... bestaat dat ook?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de nieuwe RLS van Yolanthe
Vanaf 25 april.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh..... bestaat dat ook?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal het op mijn kalender aanstrepen
Kun je wel 100 plastic tassen van maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:27 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ze recyclen haar toch als ze dood is?
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die gaat dus écht niet springen hoor
Als ze haar nog meer liften, krijgt ze een baardquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ze haar nog meer liften, krijgt ze een baard
Dit wordt een 9.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:31 schreef Max23 het volgende:
Ze heeft wel de beste landing van allemaal
Redelijk geslaagde woordgrap.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
Er kijken 2 miljoen mensen naar iemand van 104 met een schouderblessure die in het water springt.
Geer en Chloor
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
Er kijken 2 miljoen mensen naar iemand van 104 met een schouderblessure die in het water springt.
Geer en Chloor
ach gossie, ik vind haar eerder een beetje zieligquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Iemand zou een gifje moeten maken van Marijke op de zwaan met daarbij de tekst "Haters gonna hate".
Dat willen ze zelf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ach gossie, ik vind haar eerder een beetje zieligserieus een soort van kermisattractie is ze geworden
Hij is dan ook homo.quote:
Daar heeft ze haar beroep van gemaakt: kermisattractie zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ach gossie, ik vind haar eerder een beetje zieligserieus een soort van kermisattractie is ze geworden
Denk je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Het landen en draaien heeft natuurlijk veel overeenkomsten met zijn eigen sport.
Because the light is hurting his eyes?quote:
Ook zo lastig te zien bij hem...quote:
Nou ja, als ik "wow wat is hij goed lees"quote:
swagquote:
Toch vind ik het beter dan Yuri vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit zou heel indrukwekkend zijn - als hij geen turner zou zijn.
Haha, vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit zou heel indrukwekkend zijn - als hij geen turner zou zijn.
Dat wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch vind ik het beter dan Yuri vorig jaar.
De ene is in een zwembroek, de ander een turnpak.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Nee joh, totaal niet met elkaar te vergelijken.
En toch kijken we massaalquote:
15quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef remcoP het volgende:
Die sprong van marijkeHoeveel punten kreeg ze daar voor?
Laatste, eensquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar Ralf deed vorig jaar ook zo'n sprong en dat deed hij best goed, terwijl hij geen turner of schoonspringer is. Dat vind ik dan veel knapper.
Het is cult.quote:
Vanwege de show (ze ging het zwembad door op een grote zwaan, geduwd door 2 zwemmers). Marijkequote:
Juist ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vanwege de show (ze ging het zwembad door op een grote zwaan, geduwd door 2 zwemmers). Marijke
Ik ben er nog.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Travel. het volgende:
Wat een kanker stemvak. Marijke had sowieso nog een keer gemoeten
Hij mag nog een keer, want dat stemvak gaat Nathalie nooit drie punten meer geven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
Meneer Kaktus moet door anders kijk ik niet meer.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij mag nog een keer, want dat stemvak gaat Nathalie nooit drie punten meer geven.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
Meneer Kaktus moet door anders kijk ik niet meer.
Neem me niet kwalijk, het plan was om meteen erachteraan te komen met het volgende, maar dat is wat uitgelopen:quote:
twitter:SBS6 twitterde op maandag 14-04-2014 om 15:54:38Goed nieuws voor @Brittjje! Ze heeft de wildcard en mag toch meespringen in de halve finale van #sterrenspringen: http://t.co/Kz5gIalNeD reageer retweet
quote:Dave Roelvink niet in Sterren springen door val op rug
Dave Roelvink doet vanavond niet mee met Sterren springen. Bij de repetities voor de live-show kwam hij verkeerd terecht. Tijdens een sprong van 7,5 meter is hij met zijn rug op het water beland.
Dan zie je dave roelvink de ziekenwagen in gaan¿ die ligt dus al uit de race #sterrespringen
Dave is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. In het ziekenhuis zijn foto's en een scan gemaakt, daar bleek het gelukkig mee te vallen. Inmiddels is bekend dat Dave niets gebroken heeft, aldus een woordvoerder van SBS6.
De halve finale van Sterren springen gaat zaterdagavond gewoon door en is live te zien bij SBS6.
Bron: Volkskrant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |